Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
Nazwa producenta | TW Warszawa |
Nazwa modelu | Konstal 105N-MW |
Modernizacja (nie fabryczna) | |
Typ pojazdu | Tramwaj |
Nadwozie | Konstal 105N |
Liczba Napędów | 4 |
Układ Drzwi | 2-2-2-2 |
Liczba Osi | 4 |
Liczba modułów | 1 |
długość | 13500mm |
Szerokość | 2400mm |
Wysokość | 3600mm |
Całkowita pojemność pasażerska | 125- |
Miejsc siedzących | 20- |
Inne informacje: Wagony otrzymały impulsowy układ rozruchu oparty na tranzystorach IGBT, pozostawiono natomiast silniki prądu stałego. Zmodernizowane wagony posiadają także przetwornicę statyczną (produkcja Instytut Elektotechniki), nowy pulpit motorniczego ze zintegrowanym wyświetlaczem komputera pokładowego (sterowanie odbywa się za pomocą ręcznego zadajnika jazdy), nowe wózki (z dodatkowymi amortyzatorami), pupity manewrowe, zintegrowane gniazda sterowania ukrotnionego Aviotech 10-25, pantografy połówkowe OTK-2 z elektrycznym mechanizmem opuszczania pantografu (sterowanie pantografem odbywa się z pulpitu motorniczego), okna uchylne, maszyny drzwiowe IGE/IFE. Zamiast dziesiątków metrów kabli zastosowana jest szyna CAN. Zmienione jest wnętrze przedziału pasażerskiego (zastosowano wykładzinę antypolizgową, nowe siedzenia produkcji TAPS, znane z wagonów 105N2k/2000) oraz ogrzewanie (zastosowano termowentylatory). | |
Wyprodukowany: | 2001-2004 |