Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się

ATM serie 1500 "Peter Witt"

Detale

Nazwa producentaMultiple
Nazwa modeluATM serie 1500 "Peter Witt"
Typ pojazduTramwaj
NadwozieMultiple Peter Witt streetcar
Liczba Napędów4
Układ Drzwi2-2-2
Liczba Osi4
Liczba modułów1
długość13890mm
Szerokość2350mm
Wysokość3230mm
Całkowita pojemność pasażerska101-
Miejsc siedzących29-
Minimalny poziom podłogi742mm
Inne informacje:
Combined model for Italian-made Peter Witt trams for Milano
The Milan streetcar was projected by the municipal engineers in 1927, and two prototypes, built by Carminati & Toselli and numbered 1501 and 1502, came into service at the end of the same year.
After a few tests, the construction of a 500 units stock (numbered 1503 to 2002) began, divided between several manufacturers:

- Società Italiana Carminati & Toselli built 110 units (1503 to 1612);
- Società Italiana Ernesto Breda built 110 units (1613 to 1722);
- Officine Meccaniche di Reggio Emilia built 50 units (1723 to 1772);
- Officine Meccaniche built 110 units (1773 to 1882); - Officine Elettroferroviarie Tallero built 110 units (1883 to 1992);
- the Officine Meccaniche Lodigiane built 10 units (1993 to 2002).
The electrical equipment were built by Ansaldo and TIBB, the bogies by Fiat under Commonwealth-license.
[Source: https://en.wikipedia.org/wiki/ATM_Class_1500. Text is available under the Creative Commons Attribution-ShareAlike License; additional terms may apply]
Wyprodukowany: 1927-1930

Przewoźnicy

Miasta

Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: