Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się

広島電鉄株式会社 [Hiroshima Dentetsu Kabushiki-gaisha]/

Alna Sharyo 3950 #3951

2 maja 2015 - Hatsukaichi. Na podmiejskiej części trasy obowiązuje taryfa strefowa. Na specjalnym monitorze wewnątrz wagonu wyświetlane są kwoty jakie wysiadając należy uiścić, w zależności od miejsca rozpoczęcia podróży.
Autor: straszny
newserlimitercenzoredytorgoddriver
Komentarze: 2

Alna Sharyo 3950 #3954

2 maja 2015 - Hiroszima, Koamicho. Tym co zdecydowanie wyróżnia dwójkę od innych linii (a także od innych japońskich miast) jest stosowany na niej tabor wieloczłonowy.
Autor: straszny
newserlimitercenzoredytorgoddriver

Alna Sharyo 3950 #3955

14 lutego 2019 - Hiroszima (Pref. Hiroszima), Minami-ku, Matobachō 1-chōme (広島県広島市南区的場町1丁目). Tymczasem wagony przegubowe, które można spotkać tylko na dwóch liniach (1 i pseudo-kolejowej 2) są w obsłudze dwuosobowej. Przy ostatnich od przodu drzwiach znajduje się konduktor, który obsługuje drzwi oraz ewentualnie pomaga w kwestiach opłaty. Niemniej jednak wejście i wyjście jest wciąż sztywno ustalone (wyjście jest skrajnymi drzwiami, wejście środkowymi). Ponadto wagony z konduktorami obowiązkowo zatrzymują się na wszystkich przystankach - te bez tylko na żądanie.
Autor: TranslatorPS

Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: