Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się

広島電鉄株式会社 [Hiroshima Dentetsu Kabushiki-gaisha]/

Isuzu QQG-LV234N3 Erga Hybrid #26766

13 lutego 2019 - Hiroszima, Minami-ku, Midori 1-chōme (広島県広島市南区緑1丁目).
12-1: 東浄小学校前 (Tōjō-shōgakkō-mae) → 仁保沖町 (Niho-okimachi)
Trochę inny kadr - popełniony spontanicznie z pokładu jakiegoś raczej starszego datą wagonu na tramwajowej piątce. Blokerów proszę o cierpliwość z tego tytułu :) Na sam koniec trochę informacji o samej sieci autobusowej Hirodenu, ale także i firmie. Na koniec marca 2020 r. Hiroden obsługiwał sieć autobusową o łącznej długości tras 1335,6 km za pomocą 544 pojazdów, dziennie przewożąc średnio 111 tys. pasażerów. Całe przedsiębiorstwo zatrudniało wtedy 1780 pracowników. Obydwie gałęzie przewozowe Hirodenu są stratne - w roku fiskalnym 2019 Hiroden stracił na sieci tramwajowej 28 milionów jenów (985 tys. zł), ale na sieci autobusowej już 1,075 miliarda jenów, czyli około 37,83 mln zł. Firma jednak całościowo jest na plusie (579 mln jenów, a więc 20,38 mln zł w r.f. 2019) z racji zauważalnie dochodowej gałęzi nieruchomości która spokojnie wyrównuje straty z gałęzi przewozowych - model, który w Japonii można spotkać nie tylko w przypadku Hiroshima Dentetsu.

Autor: TranslatorPS

Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: