Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się

Tramwaje Elektryczne w Zagłębiu Dąbrowskim S. A./

English Electric #

1941 - ? - Sosnowiec - obecna 3 Maja, budynek poczty. Tramwaje Elektryczne w Zagłębiu Dąbrowskim S.A.
Skan pocztówki. Autor i rok wydania nieznany (mam nadzieję, że nie naruszam praw autorskich).
Podziękowaniania dla N za pomoc.

Autor: M11

Komentarze: 1

1930 - Będzin, przedwojenna zajezdnia. Na zdjęciu jeden z 16 wagonów silnikowych Tramwajów Elektrycznych Zagłębia Dąbrowskiego. Ważył on 20 ton i posiadał cztery wentylowane silniki elektryczne o mocy 50 KM każdy. Tramwaje te kursowały między innymi na linii Będzin-Sosnowiec. Źródło zdjęcia: Historia elektryki polskiej, Trakcja elektryczna, WNT, Warszawa 1971.
Autor: Jacek Pudło
edytor
Komentarze: 11

English Electric #2

? - ? - Sosnowiec, róg Mariackiej i Żeromskiego. Niestety o zdjęciu nie wiem nic: autor, rok. Prawdopodobnie jest jeszcze przedwojenne. Mam nadzieję, że nie naruszam praw autorskich.
W tym miejscu czas się prawie zatrzymał, podobnie jak na prawie całej Pogoni. Kamienice ze zdjęcia nadal stoją, tramwaje (niestety już nieco nowsze) nadal jeżdżą, tyle że skręcają w lewo, zamiast w prawo. Zabytkowy park również istnieje. Ogólnie Pogoń to niesamowicie klimatyczne miejsce.

Autor: M11

Komentarze: 3

English Electric #3

1941 - ? - Sosnowiec - obecna 3 Maja, budynek poczty. Tramwaje Elektryczne w Zagłębiu Dąbrowskim S.A.
Skan pocztówki. Autor i rok wydania nieznany (mam nadzieję, że nie naruszam praw autorskich).
Podziękowaniania dla N za pomoc.

Autor: M11

Komentarze: 1

1930 - Będzin, przedwojenna zajezdnia. Na zdjęciu jeden z 16 wagonów silnikowych Tramwajów Elektrycznych Zagłębia Dąbrowskiego. Ważył on 20 ton i posiadał cztery wentylowane silniki elektryczne o mocy 50 KM każdy. Tramwaje te kursowały między innymi na linii Będzin-Sosnowiec. Źródło zdjęcia: Historia elektryki polskiej, Trakcja elektryczna, WNT, Warszawa 1971.
Autor: Jacek Pudło
edytor
Komentarze: 11

Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: