Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się

ČSAP Nymburk, spol. s r.o. (? - 2007)/

Škoda 706 RTO-K #

17 sierpnia 2013 - Kolin, zlot zabytków 2013. Przegubowy ogórek turystyk. Czesi nie zawodzą w kwestii zabytków. Czas wykorzystać limit :P
Autor: Kelly
newser
Komentarze: 11

17 sierpnia 2013 - Kolin. Deska rozdzielcza ogórka.
Autor: Kelly
newser
17 sierpnia 2013 - Kolin. Widok na miejsce pracy szofera. Jazda przy gorszym oświetleniu musi być fascynująca przy lustereczkach "rybie oko".
Autor: Kelly
newser
Komentarze: 4

17 sierpnia 2013 - Kolin. Wnętrze dwa.
Autor: Kelly
newser
Komentarze: 1

17 sierpnia 2013 - Kolin. Przegub od tyłu.
Autor: Kelly
newser
Komentarze: 1

17 sierpnia 2013 - Kolin. Diesel power ;).
Autor: Kelly
newser
Komentarze: 1

17 sierpnia 2013 - Kolin. Wnętrze raz.
Autor: Kelly
newser
Komentarze: 3

19 sierpnia 2013 - Kolin. DK 125. Ogórkiem w świat!
Autor: Kelly
newser
Komentarze: 1

16 sierpnia 2014 - Kolin, baza OAD. Mała zapowiedź relacji.
Autor: Kelly
newser
Komentarze: 2

16 listopada 2013 - Praha, výstaviště Incheba Expo. Výstavní premiéra repliky prvního československého kloubového autobusu Škoda 706 RTO-K.
Autor: Reichenberger
edytorhalfdriver
Komentarze: 8

16 listopada 2013 - Praha, výstaviště Incheba Expo. Výstavní premiéra repliky prvního československého kloubového autobusu Škoda 706 RTO-K. Pohled do interiéru.
Autor: Reichenberger
edytorhalfdriver
16 listopada 2013 - Praha, výstaviště Incheba Expo. Výstavní premiéra repliky prvního československého kloubového autobusu Škoda 706 RTO-K. Pohled na pracoviště řidiče.
Autor: Reichenberger
edytorhalfdriver
15 sierpnia 2015 - Kolín, teren zajezdni autobusowej. Lampowa superheterodyna marki Tesla z wbudowanym wzmacniaczem mocy i automatycznym strojeniem po wciśnięciu przełącznika zakresów, produkowana w latach 1959-1960 w zakładach Tesla Kolín, národní podnik (Przedsiębiorstwo Państwowe Tesla Kolin). Radioodbiornik, przystosowany do współpracy z instalacjami 6V i 12V, mógł odbierać transmisje nadawane na falach długich (kilometrowych) o częstotliwości 30-300 kHz, średnich (hektometrowych) o częstotliwości 300–3000 kHz i krótkich (dekametrowych) o częstotliwości 3-30 MHz. Chociaż w roku 1960, kiedy zaprezentowano oryginalną Škodę 706 RTO-K, znane były już fale ultrakrótkie (UKF) o częstotliwości od 30 do 300 MHz, europejscy producenci sprzętu radiowo-telewizyjnego nadal traktowali możliwość ich odbioru jako dodatkową funkcję "luksusowych" wersji odbiorników stacjonarnych (np. spośród odbiorników wytwarzanych w pierwszej połowie lat 60. w Polsce, fale UKF odbierały jedynie wybrane modele z oferty Zakładów Radiowych im. Marcina Kasprzaka w Warszawie i jeden model z oferty zakładów Diora Dzierżoniów: Calypso 62127). Odbiorniki samochodowe z tego okresu pozbawione były możliwości odbioru UKF. Zresztą, w tamtym czasie większość stacji radiowych nadawała na falach długich i średnich - początek popularności fal ultrakrótkich w krajach Europy Środkowo-Wschodniej przypadł dopiero na lata 70. Istniejący od 1945 roku zakład produkcyjny Tesla Kolín, národní podnik (od roku 1989: Tesla Kolín, státní podnik) został zlikwidowany w 2004 roku, po trwającym od 2002 roku postępowaniu upadłościowym. Foto: Oskar Burda
Autor: zadzior

Komentarze: 1

15 sierpnia 2015 - Kolín, teren zajezdni autobusowej. Przednia część wnętrza repliki przegubowej Škody. Na pokrywie silnika umieszczono dodatkowy stelaż na torbę konduktorską zespoloną z maszynką do sprzedaży biletów. Choć wspomniane urządzenie było w latach 50. i 60. powszechnie stosowane w autobusach Československej štátnej automobilovej dopravy (ČSAD), czyli Czechosłowackiego Państwowego Transportu Samochodowego (odpowiednika polskiego PKS-u), to w seryjnie produkowanych Škodach 706 RTO ze stelaża zrezygnowano. Kolejnym detalem, odbiegającym od seryjnie produkowanych "ogórków", jest zegar, umieszczony na słupku rozdzielającym przednie szyby. Oryginalny prototyp przegubowej Škody 706 RTO-K, wyprodukowany w 1960 roku, najprawdopodobniej w 1966 roku został sprzedany państwowemu przewoźnikowi Chirana Brno i w 1969 roku zezłomowany. Foto: Oskar Burda
Autor: zadzior

15 sierpnia 2015 - Kolín, teren zajezdni autobusowej. Wnętrze repliki prototypu przegubowej Škody 706 RTO-K - widok w kierunku tyłu pojazdu. Proszę o dodanie tematu: "14. ročník veteránské přehlídky Zlatý bažant 2015". Foto: Oskar Burda
Autor: zadzior

Komentarze: 1

15 sierpnia 2015 - Kolín, teren zajezdni autobusowej. Wnętrze repliki prototypu przegubowej Škody 706 RTO-K - widok w kierunku przodu pojazdu. Foto: Oskar Burda
Autor: zadzior

Komentarze: 2

Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: