Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się

Polski Związek Motorowy Okręgowy Zespół Działalności Gospodarczej Sp. z o. o. w Opolu/

Autosan A1010T.07.01 #W0 PZMOT

12 maja 2011 - Opole, ul. 1 Maja. Czyżby następca tego wozu?
Autor: DAN
edytor
22 grudnia 2011 - Polska Nowa Wieś, teren lotniska. Natomiast jazdy w warunkach specjalnych odbywałem na tym wozie. P.S. W latach 2012 i 2013 będzie to pojazd egzaminacyjny WORD w Opolu.
Autor: DAN
edytor
Komentarze: 9

22 grudnia 2011 - Polska Nowa Wieś. Silnik Cummins ISBe 300 EURO 4 (221 kW) obsługiwany jest przez 6-biegową mechaniczną skrzynię ZF 6S 1200. Sprawdzanie oleju i płynu chłodniczego.
Autor: DAN
edytor
Komentarze: 4

22 grudnia 2011 - Polska Nowa Wieś. Ten wóz też się bardzo fanie prowadziło. Jest naszpikowany elektroniką, a instruktor ma możliwość odłączania systemów ABS i ASR. Tutaj w przeciwieństwie do H9 nie będę się bawił w numerologię, bo jest gotowa na stronie WORD. Widok ogólny, lewy panel, środek, prawa strona.
Autor: DAN
edytor
Komentarze: 3

22 grudnia 2011 - Polska Nowa Wieś. Wnętrze jest także bardzo fajne, mieści 43 pasażerów na miejscach siedzących, pilota, kierowcę i 13 pasażerów na stojąco. Wszystkie fotele wyposażono w trzypunktowe pasy bezpieczeństwa. Rodzi to jednak kłopotliwą implikację w postaci konieczności przewożenia dzieci w fotelikach... A najśmieszniejsze jest to, że pomimo produkcji po 2007 roku, pasów dla pasażerów wcale posiadać nie musiałby, bo autobusy z miejscami stojącymi są zwolnione z tego obowiązku. Wnętrze na stronie WORD.
Autor: DAN
edytor

Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: