Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się

北京市地铁运营有限公司 [Beijing Mass Transit Railway Operation Co. Ltd.]/

Sifang SFX 01/02 #TQ402

2 maja 2013 - Pekin (Chiny), Jingtong Expresway. Historia pekińskiego metra nie jest zbyt skomplikowana. W 1971 powstała pierwsza 20-kilometrowa linia, której ukrytym celem była możliwość bezpiecznej ewakuacji władz z centrum do terenów wojskowych na zachodzie miasta. Potem przez wiele lat nic się nie działo, jedynie w latach 80. wybudowano linię 2 wokół centrum miasta. Dopiero w 2007 rozpoczął się prawdziwy boom. W ciągu pięciu lat sieć w imponującym tempie urosła ze 100 do 457 kilometrów. Jednego tylko dnia 30 grudnia 2012 r. otwarto jednocześnie 40 nowych stacji. Od tej pory pekińskie metro stara się dzierżyć miano najdłuższej sieci metra na świecie, choć co chwilę wyprzedza je Szanghaj.
Autor: straszny
newserlimitercenzoredytorgoddriver
Komentarze: 3

Sifang SFX 01/02 #TQ422

2 maja 2013 - Pekin (Chiny), Jingtong Expresway. Pociąg linii Batong opuszcza stację Uniwersytet Komunikacyjny. Linia ta jest wschodnią kontynuacją linii 1. Uruchomiono ją w 2003 roku, liczy 18 km, a czas przejazdu wynosi 32 minuty (kolejne 17 minut zajmuje dojazd linią 1 do centrum). Należy do najbardziej obciążonych linii na całej sieci metra.
Autor: straszny
newserlimitercenzoredytorgoddriver

Sifang SFX 01/02 #TQ428

2 maja 2013 - Pekin (Chiny), Jingtong Expresway. Pekińskie metro nie jest wdzięcznym tematem do zdjęć, bo niemal wszystkie linie schowane są pod ziemią, a perony na stacjach zabudowano ścianami oddzielającymi od torowiska. Zdjęcia portretowe taboru można sobie zatem zrobić w fabryce lub w zajezdni. Na szczęście oprócz jedenastu linii klasycznego metra jest sześć peryferyjnych linii metra lekkiego, stanowiących przedłużenia wybranych linii na dalekie przedmieścia. Linie te z reguły poprowadzone są na estakadzie (co też nie pomaga w fotografowaniu) lub – tak jak linia Batong – środkiem autostrady.
Autor: straszny
newserlimitercenzoredytorgoddriver

Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: