Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się

Verkehrsbetriebe Zürich/

Hess BGGT-N2C #63

3 maja 2008 - Zürich, Bahnhofplatz.
Autor: NadzórRuchu

21 października 2012 - Zürich, (S) Hegibachplatz, linia 31
"Maleństwo" nie potrzebuje nawet pętli, by zawrócić - bierze okrakiem torowisko i już.

Pozwalam sobie wrzucić jako ciekawostkę, bo prostego zdjęcia się tu zrobić nie dało - trudne warunki "lokalowe".

Autor: fafax

Komentarze: 6

5 czerwca 2014 - Zürich, Langstrasse. Takie foto kolejowo-trolejbusowe.
Autor: Misiek194
edytor

Hess BGGT-N2C #64

2 maja 2008 - Zurich, Hirschengraben. W środku dwuprzeguba znajduje się 60 miejsc siedzących. Na potrzeby informacji pasażerskiej zamontowano do sufitu 3 ekrany LCD. Dzięki umieszczeniu silników przy osiach napędzanych, w środku nie ma ani wieży, ani amfiteatru.
Autor: Jacek Pudło
edytor
2 maja 2008 - Zurich, Hirschengraben. Od września 2007 dwuprzegubowe trolejbusy są w normalnej służbie liniowej. 24,7-metrowy trolejbus zbudowany jest w technologii CO-BOLT. Konstrukcja złożona jest z profili ze stopów aluminium, łączonych za pomocą skręcania. Do napędu zastosowano dwa trójfazowe silniki asynchroniczne o mocy 160kW każdy (łącznie daje to 320kW mocy znamionowej, w przeliczeniu na konie mechaniczne - 435KM). Mieszkańcy Zurichu nazwali go pieszczotliwie 'Longo'.
Autor: Jacek Pudło
edytor
Komentarze: 10

3 maja 2008 - Zürich, Central.
Autor: NadzórRuchu

25 lipca 2012 - Zurych, Hohlstrasse. Doppelgelenk kieruje się do podmiejskiej miejscowości Schlieren.
Autor: Banan
cenzoredytor
Komentarze: 4

21 października 2012 - Zürich, Gessnerbrücke, Linie 31
Autor: fafax

Hess BGGT-N2C #65

25 lipca 2012 - Zurych, Feldstrasse.
Autor: Banan
cenzoredytor
13 sierpnia 2021 - Zurych.
Dwuprzegubowy trolejbus, bardzo ciekawe zjawisko, w Szwajcarii całkiem popularne.

Autor: Krzysztof Stelmach

Hess BGGT-N2C #66

15 sierpnia 2012 - Zürich - Gessnerbrücke
Autor: Tóth Ádám

5 czerwca 2014 - Zürich, Forchstrasse. Częsty widok w Zurychu - torowisko asfaltowe służące również autobusom, trolejbusom, a w tym wypadku nawet kolejce S-Bahn. Rozwiązanie może niezbyt atrakcyjne estetycznie, ale za to bardzo praktyczne. W razie konieczności torowiskiem mogą przemykać również pojazdy uprzywilejowane.
Autor: Misiek194
edytor

Hess BGGT-N2C #67

2 maja 2008 - Zurich, Hirschengraben. Takich trolejbusów do końca roku ma być w VBZ łącznie 17.
Autor: Jacek Pudło
edytor
Komentarze: 4

5 czerwca 2014 - Zürich, Wehntalerstrasse. Dwuprzegubowce nazywane sympatycznie "Longo" obsługują wyłącznie najbardziej obciążone linie 31 i 32.
Autor: Misiek194
edytor
5 czerwca 2014 - Zürich, Schweighofstrasse. Linia 32 z kolei funkcjonuje w relacji Holzerhurd - Strassenverkehrsamt. Podstawowa częstotliwość kursowania w dni powszednie i soboty to co 7-8 minut, ale w szczycie porannym kolejne odjazdy odbywają się nawet co 5 minut, co wymaga zaangażowania aż 15 dwuprzegubowych trolejbusów (tylko takie obsługują tą linię). W niedziele i święta częstotliwość kursowania nieznacznie spada do co 10 minut.
Autor: Misiek194
edytor
5 czerwca 2014 - Zürich - Strassenverkehrsamt. Zürich posiada w tej chwili największą flotę trolejbusów dwuprzegubowych ze wszystkich miast szwajcarskich - 31 sztuk. Prawdopodobnie niedługo zakupione zostaną kolejne (choć konkretów brak), raczej już w wersji LighTram4 i pewnie z nowym, tramwajowym przodem.
Autor: Misiek194
edytor
5 czerwca 2014 - Zürich, Schweighofstrasse x Uetlibergstrasse. Dwuprzeguby bez problemów radzą sobie na skrzyżowaniach i nawet ciasne pętle nie stanowią dla nich większego kłopotu. Mimo swojej długości są naprawdę zwinne.
Autor: Misiek194
edytor
19 lipca 2015 - Zürich, Schweighofstrasse
Autor: Łukasz Łyszczak

Komentarze: 1

Hess BGGT-N2C #69

3 maja 2008 - Zürich, Loewenstrasse.
Autor: NadzórRuchu

Hess BGGT-N2C #70

15 sierpnia 2012 - Zürich - Central
Autor: Tóth Ádám

5 czerwca 2014 - Zürich, Zeltweg. Trzeba przyznać, że na liniach 31 i 32 w niektórych godzinach napełnienia są faktycznie spore i takie niemal 25-metrowe trolejbusy, pieszczotliwie nazywane "Longo", faktycznie się przydają. Chociaż nie mam złudzeń, gdyby to nie była Szwajcaria to do przeguba też spokojnie by się wszystkich upchnęło.
Autor: Misiek194
edytor
Komentarze: 2

Hess BGGT-N2C #71

21 lipca 2012 - Zurych, Hohlstrasse.
Autor: Banan
cenzoredytor
Komentarze: 1

5 czerwca 2014 - Zürich, Militärstrasse. Linia 31 to jedna z dwóch głównych linii w Zurychu, w całości obsługiwana przez takie imponujące, prawie 25-metrowe, dwuprzegubowe trolejbusy. Łączy pętlę Hegibachplatz z położoną na pn-zach. od Zurychu miejscowością Schlieren. Częstotliwość kursowania jest wysoka - od poniedziałku do soboty co 7-8 minut, w niedziele i święta co 10 minut. W szczycie popołudniowym linię obsługuje 13 wozów.
Autor: Misiek194
edytor

Hess BGGT-N2C #72

5 czerwca 2014 - Zürich, Seilergraben. Spotkanie kilku różnych środków transportu publicznego. Ponad ulicą wspina się wagonik tzw. Polybahn, czyli krótkiej kolejki linowo-terenowej, która pozwala wygodnie dotrzeć do głównego budynku politechniki ETH Zürich oraz tarasów z ładnym widokiem na miasto. Wąskotorowa kolejka (1000mm) jest w pełni automatyczna, kursuje co 2,5 minuty, a obsługują ją dwa wagoniki mijające się w środku trasy. Długość linii to zaledwie 176 metrów, pokonywana wysokość to natomiast 41m, a średnie nachylenie trasy wynosi 23%. Czas przejazdu: 100 sekund - no to zapraszam na wirtualną przejażdżkę.
Autor: Misiek194
edytor
Komentarze: 4

19 grudnia 2022 - Zürich, Seilergraben.
Autor: Solaris536

Hess BGGT-N2C #73

15 sierpnia 2012 - Zürich - Gessnerbrücke
Autor: Tóth Ádám

Hess BGGT-N2C #74

21 lipca 2012 - Zurych, Hohlstrasse.
Autor: Banan
cenzoredytor
21 października 2012 - Zürich, Gessnerbrücke, Linie 31
Autor: fafax

Hess BGGT-N2C #75

5 czerwca 2014 - Zürich, Gessnerbrücke. Podsumowując w szczytach przewozowych na liniach trolejbusowych w Zurychu wykorzystywanych jest łącznie 67 wozów na 77 w inwentarzu, w tym 39/46 przegubowców i 28/31 dwuprzegubowców. Takie sobie wskaźniki wykorzystania taboru.
Autor: Misiek194
edytor
Komentarze: 2

Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: