Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się

Toronto Transit Commission/

UTDC ICTS Mark I #3002

18 października 2005 - Toronto, skład Scarborough Rapid Transit Line zbliża się do stacji końcowej Kennedy. Linia z 5 stacjami, otwarta oficjalnie 22 marca 1985. Początkowo miał to być szybki tramwaj (obsługiwany przez wagony tramwajowe znane już z moich poprzednich zdjęć), lecz wyszło coś takiego - ni pies to ni wydra. Linia łączy końcową stację metra z centrami handlowymi i dzielnicą Scarborough.
Autor: ikarus
limiteredytordriver

UTDC ICTS Mark I #3012

15 listopada 2012 - Toronto (Kanada), Lawrence East. Jako przedłużenie metra na wschodnich przedmieściach funkcjonuje automatyczna linia lekkiego metra tzw. Scarborough Rapid Transit.
Autor: straszny
newserlimitercenzoredytorgoddriver
Komentarze: 2

UTDC ICTS Mark I #3017

16 sierpnia 2010 - Toronto. Arriving at McCowan RT station.
Autor: Michael Taylor
edytor

UTDC ICTS Mark I #3020

6 kwietnia 2004 - Toronto, Ontario. Kennedy Subway & Artie station.
Autor: Michael Taylor
edytor
25 kwietnia 2019 - Toronto, Midland Station.
Autor: Krystian Dubaniewicz

25 kwietnia 2019 - Toronto, Kennedy Station. Według planu rozbudowy linii metra w Toronto linia numer 3 zostanie zlikwidowana do 2025/2026r w jej miejsce ma zostać przedłużona linia 2. Pomimo planu zamknięcia linii same wozy przeszły w 2018r naprawę główną polegającą na wymianie pordzewiałej konstrukcji odświeżenia wnętrza i zmiany okleiny zewnętrznej ze znanej wcześniej (RT) na oznaczenia linii 3 wraz z jednolitą niebieską malaturą.
Autor: Krystian Dubaniewicz

UTDC ICTS Mark I #3021

18 października 2005 - Toronto, skład wjeżdża na stację końcową McCowan. Początkowo planowano, że będzie to pociąg magnetyczny. Zachodni niemcy we wczesnych latach '70 zaprojektowali model, ale w końcu się wycofali. Potem stwierdzono, że będzie to szybki tramwaj. Po 13 latach od pierwszych projektów w końcu wybudowano coś takiego. Fakt, jedzie bardzo szybko, ale jest małe, ciasne, głośne, no i na końcowej stacji Kennedy trzeba zejść dwa poziomy niżej do metra żeby dojechac do centrum... Ostatnio chodzą słuchy, że mają tę kolejkę wyburzyć i w jej miejsce wydłużyć linię metra.
Autor: ikarus
limiteredytordriver
Komentarze: 3

18 października 2005 - Toronto Scarborough, pomiędzy stacjami Scarborough Centre a końcową stacją McCowan.
Autor: ikarus
limiteredytordriver
Komentarze: 3

UTDC ICTS Mark I #3023

18 października 2005 - Toronto, skład opuszcza stację początkową Kennedy. Pod ziemią zlokalizowana jest końcowa stacja metra.
Autor: ikarus
limiteredytordriver
Komentarze: 1

UTDC ICTS Mark I #3026

25 kwietnia 2019 - Toronto, Midland Station.
Autor: Krystian Dubaniewicz

UTDC ICTS Mark I #3027

24 sierpnia 2009 - Toronto, Ontario. Departing from Lawrence East RT station.
Autor: Michael Taylor
edytor
15 listopada 2012 - Toronto (Kanada), Lawrence East. Początkowy odcinek Scarborough RT biegnie wzdłuż widocznej po lewej linii kolejowej do Lincolnville. Co ciekawe pociągi podmiejskie (długie składy piętrowe) korzystają z niej tylko w godzinach 5-8 w stronę Toronto i 16-19 w przeciwnym kierunku. W pozostałych godzinach trasę obsługują autobusy.
Autor: straszny
newserlimitercenzoredytorgoddriver

Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: