Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się

Automet Group Sp. J./

Mercedes-Benz 813 D / Automet Jupiter #

20 września 2011 - Kielce, Transexpo 2011. Jako że to silny sektor rynku i przewozowego, i sprzedaży nowych autobusów, należy coś wspomnieć o obecnych na targach mikrobusach. Firma Automet zaprezentowała znany już od paru lat pękaty model zabudowany na Vario. Nie jest urodziwy, ale poszerzenie przestrzeni pasażerskiej zwiększa funkcjonalność, a pozostawienie oryginalnej części przedniej obniża koszty i produkcji, i ewentualnych późniejszych napraw.
Obok Jupitera stał zabudowany przez Automet Sprinter z otwieranymi automatycznie drzwiami. Poza Autometem mikrobusy zaprezentowały także firmy: CMS Auto (2 Sprintery), AutoCuby (3 Sprintery, w tym niskopodłogowy), AMZ (1 Sprinter), Polster (1 Sprinter) oraz oczywiście EvoBus (1 niskowejściowy Sprinter). Poza miejskimi modelami - AutoCuby i EvoBus - nie jest to nic ciekawego, znane międzymiastowe wersje. Wszyscy już doskonale wiedzą, że można je wyposażyć w co tylko zamawiający sobie zażyczy. Przy takiej konkurencji wypadałoby jednak pokazywać coś, co wyróżniałoby firmę i przykuwało uwagę, a robi to tylko AutoCuby - zarówno poszerzając swoją ofertę, jak i prezentując bogato wyposażone wersje VIP w... hm... nie wiem jak to nazwać... sielankowej? atmosferze ;P

Autor: empi
limitercenzoredytorgoddriver
Komentarze: 2

Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: