Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się

Transdev Sverige AB/

Scania CK320UB 6x2 LB CNG #1304

1 października 2015 - 18:00; Koszalin, ul. Gdańska.
Jak co roku szwedzcy klienci nie zawiedli i zamówili coś ciekawego. W tym przypadku 4 gazowe "deskorolki" o długości 14,8 m.
Pozdrowienia dla machającego kierowcy.

Autor: Michał K.
edytor
Komentarze: 3

1 października 2015 - Słupsk. Widok na komorę silnika jednej z czterech zamówionych gazowych Citywide dla Transdev-u. W 2015 roku były to jedyne deskorolki o długości 14,8 metra na Szwecję.
Autor: Patryk
cenzoredytor
24 lipca 2020 - Kristianstad, Södra Kaserngatan. Teren, gdzie do 2012 mieścił się główny dworzec autobusowy przejęła widoczna po lewej galeria handlowa, ale jak widać udało się jeszcze wcisnąć blok mieszkalny.
Autor: Cyklisten
edytor
1 października 2015 - Kobylnica, ulica Profesora Poznańskiego. Pierwsza gazowa sztuka dla Kristianstad pędzi na prom do Świnoujścia, który do Trelleborga odpłynął następnego dnia o 8:30. Później tylko 140 kilometrów do docelowego miasta. Autobusy zostały wyposażone w nowy silnik OC09 106 320 KM, który do oferty wszedł stosunkowo niedawno. Do tej pory zamawiający miał do wyboru tylko te o mocy 280 i 340 KM z gamy silników Euro 6.
Dzisiaj Słupsk opuściły dwie ostatnie 14,6-metrowe Citywide przeznaczone dla duńskiej Arrivy i zamówienie zostało zrealizowane. Warto dodać, że to podmiana za podpalone w maju OmniLink-i.

Autor: Patryk
cenzoredytor

Scania CK320UB 6x2 LB CNG #1306

14 listopada 2015 - Kristianstad, Tvedegårdsvägen. Niedawno na mieście pojawiły się cztery nowe Scanie, które zastąpiły stare Volvo B10BLE z 2003 roku. Najlepszym rozwiązaniem byłoby chyba dokupienie Solarisów i ujednolicenie taboru, ale tak przynajmniej jest ciekawie. Dziwi mnie tylko kolor, zbliżony jest bardziej do malowania dwuprzegubowych hybryd na "Malmöexpressen" niż do standardowej zieleni autobusów miejskich..
Autor: Cyklisten
edytor
Komentarze: 2

Scania CK320UB 6x2 LB CNG #1310

26 lipca 2019 - Kristianstad, Västra Boulevarden.
Autor: Cyklisten
edytor
Komentarze: 3

Scania CK320UB 6x2 LB CNG #S-8DVL

11 października 2016 - Kobylnica, Park Wiatraki. Sesja zdjęciowa i w drogę na zabukowany prom, który odpływał do Trelleborga w środę o 2 w nocy. Dzień wcześniej (10 października) do Kristianstad odjechała pierwsza sztuka, tego dnia druga, natomiast wczoraj trzecia i zlecenie zostało zakończone. Cieszę się, że udało się je złapać na dostawie, bo to rodzynki - nigdzie nie ma takich gazowców, w dodatku trzyosiowych, w układzie drzwi 1-1-1. Autobusy dostaną numery w przedziale od #1308 do #1310.
Autor: Patryk
cenzoredytor
Komentarze: 2

Scania CK320UB 6x2 LB CNG #S-9FBC

1 października 2015 - 18:00; Koszalin, ul. Gdańska.
Jak co roku szwedzcy klienci nie zawiedli i zamówili coś ciekawego. W tym przypadku 4 gazowe "deskorolki" o długości 14,8 m.
Pozdrowienia dla machającego kierowcy.

Autor: Michał K.
edytor
Komentarze: 3

1 października 2015 - Słupsk. Widok na komorę silnika jednej z czterech zamówionych gazowych Citywide dla Transdev-u. W 2015 roku były to jedyne deskorolki o długości 14,8 metra na Szwecję.
Autor: Patryk
cenzoredytor
24 lipca 2020 - Kristianstad, Södra Kaserngatan. Teren, gdzie do 2012 mieścił się główny dworzec autobusowy przejęła widoczna po lewej galeria handlowa, ale jak widać udało się jeszcze wcisnąć blok mieszkalny.
Autor: Cyklisten
edytor
1 października 2015 - Kobylnica, ulica Profesora Poznańskiego. Pierwsza gazowa sztuka dla Kristianstad pędzi na prom do Świnoujścia, który do Trelleborga odpłynął następnego dnia o 8:30. Później tylko 140 kilometrów do docelowego miasta. Autobusy zostały wyposażone w nowy silnik OC09 106 320 KM, który do oferty wszedł stosunkowo niedawno. Do tej pory zamawiający miał do wyboru tylko te o mocy 280 i 340 KM z gamy silników Euro 6.
Dzisiaj Słupsk opuściły dwie ostatnie 14,6-metrowe Citywide przeznaczone dla duńskiej Arrivy i zamówienie zostało zrealizowane. Warto dodać, że to podmiana za podpalone w maju OmniLink-i.

Autor: Patryk
cenzoredytor

Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: