Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się

Transportes Urbanos de Sevilla, S.A.M./

CAF Urbos 3 #301

2 sierpnia 2013 - Sewilla, kraniec Plaza Nueva. Urbosy trzeciej generacji wyposażone są w opracowany przez CAF system ACR (szybkoładujący się akumulator). Wystarczy pół minuty, by naładować superkondensatory, znajdujące się na dachu tramwaju, które wystarczają na swobodne pokonanie kilometra bez zasilania z sieci trakcyjnej - taka sytuacja ma miejsce między przystankami Archivo de Indias i Plaza Nueva. Więcej o sewilskim elektrotransporcie TUTAJ.
Autor: Greg

2 sierpnia 2013 - Sewilla, Avenida de Carlos V. Urbos dojeżdża do węzła przesiadkowego Prado San Sebastian. Stąd odjeżdża kilkanaście linii autobusowych, można przesiąść się też na metro.
Autor: Greg

18 listopada 2018 - Sevilla, Calle San Fernando. Pora deszczowa w Hiszpanii.
Autor: wg
limitercenzortram
Komentarze: 2

CAF Urbos 3 #302

18 listopada 2018 - Sevilla, Avenida de la Constitución.
Autor: wg
limitercenzortram

CAF Urbos 3 #303

3 sierpnia 2013 - Sewilla, Avenida de la Constitución. Sieć trakcyjna wraca od przystanki Archivo de Indias. W okolicy mieszczą się trzy najważniejsze zabytki stolicy Andaluzji: potężna gotycka katedra, kompleks pałacowy Alkazar oraz Główne Archiwum Indii, w którym przechowywane są dokumenty dotyczące hiszpańskich kolonii.
Autor: Greg

3 sierpnia 2013 - Sewilla, Plaza de San Francisco.
Autor: Greg

4 sierpnia 2013 - Sewilla, Avenida de la Constitucion. Przez 5 lat, które minęły od mojej ostatniej komunikacyjnej wizyty w Sewilli na linii T1 zmienił się tabor, a sama linia została przedłużona o jeden przystanek do San Bernardo. W przyszłości planowana jest rozbudowa sieci w kierunku stadionu i dworca Santa Justa.
Autor: Rat

4 sierpnia 2013 - Sewilla, Avenida de la Constitución. Dwie brygady pozwalają na zachowanie częstotliwości kursowania w okolicach dziesięciu minut. Dzięki dostawie Urbosów trzeciej generacji z akumulatorami od kwietnia 2011 tramwaje pokonują ten odcinek bez zasilania z sieci trakcyjnej.
Autor: Greg

Komentarze: 1

27 sierpnia 2014 - Passed the curve at the Puerta Jerez, the pictured CAF Urbos 3 #303 is creeping along the main street in the pictorial old town of Seville, the Avenue of the Constitution (Avenida de la Constitución). In a few minutes he`ll reach his terminus, the Plaza Nueva.
Autor: Trainspotter2042

16 czerwca 2015 - Sevilla, Plaza Nueva. Swego czasu Sevilla postanwiła odbudować sieć tramwajową w mieście. Odbudowali. Skończyło się na jednej linii z pięcioma przystankami łączącej główny plac miasta - Plaza Nueva ze stacją metra i pociągów podmiejskich San Bernardo. Plany na rozbudowę systemu są, ale coś nie może dojść do skutku. W Sevilli poza tramwajem dumnie nazwanym MetroCentro funkcjonuje jeszcze 1 linia metra, 4 linie pociągów podmiejskich i główny człon transportu publicznego w Sevilli - autobusy.
Autor: bartpiot

CAF Urbos 3 #304

3 sierpnia 2013 - Sewilla, Puerta de Jerez.
Autor: Greg

3 sierpnia 2013 - Sewilla, Calle Enramadilla, kraniec San Bernardo. T1 dociera tu od 15 kwietnia 2011 roku, dalszy rozwój linii do dworca Santa Justa został nieco przystopowany, bo miasto dało priorytet rozbudowie sieci metra.
Autor: Greg

Komentarze: 2

2 maja 2019 - Sewilla, Calle San Fernando.
Autor: Banan
cenzoredytor

Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: