Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się

Go-Ahead Transport Services (Dublin) Ltd./

Wright StreetLite Max DF #12115

14 stycznia 2020 - Newtownmountkennedy, R772.
184, obieg 4251: Bray Station → Newtownmountkennedy (Newcastle Hospital)
Tutaj, przy szpitalu Newcastle, kończy linia 184. Przy okazji wjazdu GAI na tą linię podniósł się poziom oferty - z taktu 30 min w DP, 60 min w soboty oraz 120 min w niedziele i święta przeskoczono wprost na takt 30 min codziennie. Dla Newtownmountkennedy 184 stało się więc o wiele rozsądniejszą dojazdówką do najbliższych miasteczek (widoczne na wyświetlaczu Bray i Greystones) oraz najbliższych stacji kolejowych. Tędy kursuje również regionalna linia 133 obsługiwana przez Bus Éireann, ale jaką rolę ona pełni dla tej mieściny pomijając bezpośredni dojazd do centrum Dublina i na lotnisko - nie wiem.

Autor: TranslatorPS

Wright StreetLite Max DF #12123

15 stycznia 2020 - Dublin, parking przy p.o. Clontarf Road.
104, obieg 5231: DCU Helix → Clontarf Station
Od przejęcia linii 104 przez Go-Ahead Ireland zmieniła się lokalizacja przystanku końcowego w rejonie Clontarf. Zamiast końcowego na zajezdni Clontarf, niespełna 2,5 km na wschód od tego miejsca, końcowy przesunięto pod przystanek DARTa. Oferuje to pewien poziom integracji - widoczny po lewej budynek to budynek stacyjny, pociągi elektryczne jeżdżą w DP co 10 minut, i sprowadza się to tylko do trafienia na kursujące co godzinę 104. Widoczne natomiast w przedniej szybie 5231 to numer obiegu, który w przeciwieństwie do Dublin Bus czy zdecydowanej większości polskich miast nie jest powiązany z numerem linii.

Autor: TranslatorPS

Wright StreetLite Max DF #12133

29 stycznia 2020 - Dublin, teren Dublin City University.
104, obieg 5241: Clontarf Station → DCU Helix
Niniejszą uczelnię obsługuje naprawdę rozbudowana sieć połączeń. Końcowy na terenie kampusu mają linie 44, 104 i 220/A, każda z nich kursuje co godzinę. Ostatnia doszła do oferty dopiero w styczniu 2019 r. kiedy jej obsługę przejął widoczny na zdjęciu przewoźnik (wszystkie wozy przyjeżdżające jako 220 przebierają się na 104 i odwrotnie). Ponadto kończą i zaczynają tutaj linie 31D, 42D i 70D, które wykonują tylko jedną szczytową parę kursów każda w akademickie dni powszednie. Na głównej ulicy na lewo od kadru - Collins Avenue Extension - co godzinę śmiga całodobowa linia regionalna 109A (chociaż tutaj tylko w godzinach dziennych), a także ma tam przystanek końcowy i początkowy para szczytowych powszednich kursów na linii 126 (przyjazd jako 126D, odjazd jako zwykłe 126). Kawałek bardziej na piechotę przez zachodnią bramę można dojść do Ballymun Road, gdzie poza wspomnianym 70D kursują też całodzienne linie 4, 9, 11, 13 i 155, każda w takcie pomiędzy 12 a 30 minut w międzyszczycie. Gdyby ktoś miał ochotę lub potrzebę się przejść, ok. 400-500 metrów na wschód wzdłuż Swords Road kursują też linie 1, 16, 33, 41/C oraz regionalna 101. Z wyjątkiem 33 miejskie linie oferują częstotliwości rzędu 12-20 minut w międzyszczycie.
A wspominam o tym, bo wraz z dzisiejszym opublikowaniem wyników kończy się moja czteroletnia przygoda z tym oto właśnie uniwersytetem.

Autor: TranslatorPS

Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: