Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się

Gruppo Torinese Trasporti S.p.A./

ATM Serie 2800 II #2858

30 kwietnia 2009 - Turyn, Torino Esposizioni.
Autor: NadzórRuchu

30 kwietnia 2009 - Turyn, Porta Nuova.
Autor: NadzórRuchu

ATM Serie 2800 II #2859

30 kwietnia 2009 - Turyn, Campanella.
Autor: NadzórRuchu

ATM Serie 2800 II #2860

12 października 2019 - Turyn, Corso Regina Margherita.
Autor: empi
limitercenzoredytorgoddriver

ATM Serie 2800 II #2869

22 stycznia 2015 - Turyn, pętla Coriolano. Tę wizytę w Turynie mogę zaliczyć do udanych. Kursowały linie: 3, 4, 9, 10, 13/, 15, 16 (2 linie okrężne w dwie strony). W wakacje 2012 r. funkcjonowała tylko 1/3 z wyżej wymienionych linii.
Autor: Banan
cenzoredytor
Komentarze: 2

ATM Serie 2800 II #2877

28 lipca 2010 - Turyn, Vittorio Beneto. To miasto słynie z zakładu Fabbrica Italiana Automobili Torino, czyli włoska fabryka samochodów Turyn - FIAT. To tutaj powstają liczne włoskie samochody, i to z tej fabryki Polska kupiła licencję przed wojną na Fiata 508, a po wojnie, w 1965 r., za czasów Gomułki, podpisano umowę licencyjną na Fiata 125p, który ustalił bieg polskiej motoryzacji na kolejne dziesięciolecia. Do dziś Polska jest jednym z najbardziej liczących się rynków w Europie (obok Turcji, która też kupiła niegdyś licencję Fiata) na samochody w nadwoziu sedan.
Autor: Jacek Pudło
edytor
Komentarze: 6

ATM Serie 2800 II #2880

7 lipca 2022 - Turyn, Piazza Vittorio Veneto. Z podróży tymi głośnymi tramwajami najbardziej w pamięć zapadły mi drzwi otwierające się na 1-2 sekundy przed zatrzymaniem się. Myślałem, że w 105Na się szybko otwierają :D
Autor: Łukasz Łyszczak

ATM Serie 2800 II #2883

30 kwietnia 2009 - Turyn, Piazza Vittorio Veneto.
Autor: NadzórRuchu

ATM Serie 2800 II #2885

22 stycznia 2015 - Turyn, Viale Mughetti.
Autor: Banan
cenzoredytor

ATM Serie 2800 II #2886

30 kwietnia 2009 - Turyn, Piazza Vittorio Veneto.
Autor: NadzórRuchu

22 października 2017 - Turyn, Corso Regina Margherita. Walka z suchymi liśćmi pomimo używania piasecznic non stop (stąd kurzawa za tramwajem) była skazana na niepowodzenie.
Autor: wg
limitercenzortram
Komentarze: 1

ATM Serie 2800 II #2887

30 kwietnia 2009 - Turyn, Via Po.
Autor: NadzórRuchu

ATM Serie 2800 II #2888

30 kwietnia 2009 - Turyn, Gran Madre.
Autor: NadzórRuchu

30 kwietnia 2009 - Turyn, Ponte Vittorio Emanuele I.
Autor: NadzórRuchu

26 września 2010 - Turyn, ul. Po. Młodsza odmiana Moncenisio zjeżdża z ulicy o wdzięcznej nazwie. Nie jest to element polskiej kampanii wyborczej - nazwa pochodzi od nazwy rzeki. Po Po powinna kursować jeszcze 13, ale tego dnia była zautobusowiona.
Autor: Piotr Tomasik

ATM Serie 2800 II #2889

30 kwietnia 2009 - Turyn, Via Eusebio Bava.
Autor: NadzórRuchu

ATM Serie 2800 II #2892

30 kwietnia 2009 - Turyn, Corso Alessandro Tassoni.
Autor: NadzórRuchu

ATM Serie 2800 II #2893

22 stycznia 2015 - Turyn, Corso Casale.
Autor: Banan
cenzoredytor

ATM Serie 2800 II #2897

30 kwietnia 2009 - Turyn, Piazza Vittorio Veneto.
Autor: NadzórRuchu

ATM Serie 2800 II #2898

9 listopada 2008 - Turyn, PAT przy stacji kolejowej Porta Susa.
Autor: Bogut
newseredytor

ATM Serie 2800 II #2899

22 stycznia 2015 - Turyn, Corso Belgio. Seria 2800 na razie nie jest zagrożona wyginięciem. Obecnie w ruchu jest ok. 90 wagonów.
Autor: Banan
cenzoredytor
Komentarze: 2

ATM Serie 2800 II #2900

30 kwietnia 2009 - Turyn, Piazza Vittorio Veneto.
Autor: NadzórRuchu

Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: