Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się

広島バス株式会社 [Hiroshima Bus Kabushiki-gaisha]/

Mitsubishi Fuso PKG-MP35UM Aero Star #515

13 lutego 2019 - Hiroszima, Naka-ku, Hatchōbori (広島県広島市中区八丁堀).
23-1: 横河駅 (Yokogawa-eki) → 大学病院 (Daigaku-byōin)
Po prawej wóz 536 na linii 24: 吉島営業所 (Yoshijima Eigyōsho) → 広島駅 (Hiroshima-eki)
Większość linii tego przewoźnika prezentuje takt 12 min w szczycie popołudniowym i 15 min w międzyszczycie (w szczycie porannym kursy są na tyle często i gęsto, że RJ nie jest w sumie potrzebny), choć rozbicie na warianty poszczególnych połączeń osłabia poszczególne odcinki - na przykład na linii 23 co drugi kurs jest wykonywany jako widoczne tutaj 23-1, sprowadzając się do taktu 24/30 na unikatowych odcinkach. Odjazdy z przystanków początkowych są wykonywane w godzinach 6-22, czyli standardowo jak na Japonię ze świecą szukać połączeń późnowieczornych. Równie standardowo jak na Japonię, i to samo ma miejsce na sieci Hirodenu, opłatę uiszcza się przy wysiadaniu przednimi drzwiami, w przypadku płacenia gotówką pobierając kwit z numerem odcinka przy wejściu środkowymi drzwiami. Nie jestem do końca pewien czy to wdrożono już po moim pobycie tamże, ale obecnie w centrum Hiroszimy istnieje wyznaczona strefa, gdzie za przejazd płaci się 190 jenów (ob. 6,60 zł) niezależnie od odcinka - poza tą strefą obowiązuje standardowa taryfa zależna od pokonywanej trasy, a zakres możliwych stawek to 170 do 520 jenów (5,90 do 18,10 zł) za bilet normalny.

Autor: TranslatorPS

Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: