Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się

広島バス株式会社 [Hiroshima Bus Kabushiki-gaisha]/

Nissan Diesel ADG-RA273KAN / NSK 96MC #627

13 lutego 2019 - Hiroszima, Minami-ku, Matsubarachō (広島県広島市南区松原町), dworzec autobusowy Hiroszima-eki.
21-1: 広島駅 (Hiroshima-eki) → 広島港 (Hiroshima-minato)
Ważnym węzłem dla tego przewoźnika jest dworzec Hiroszima, gdzie można spotkać praktycznie większość ich połączeń. Widoczne na zdjęciu 21-1 to część bardzo dziwnego korytarza, które tak naprawdę zawiera w sobie tak jakby trzy osobne relacje: 21 wiodące z osiedli we wschodniej Hiroszimie do centrum miasta, 21-2 wiodące z dworca głównego do portu Hiroszima, i widoczne na zdjęciu 21-1 o tej samej relacji co poprzednia, ale nieco inną trasą (praktycznie całkowicie dublującą tramwajową 1, gdzie na końcowym odcinku jedzie tylko dwie przecznice obok trasy tramwajowej). Tylko w godzinach szczytu można spotkać kursy od najdalszych do najdalszych końcowych, i to w sumie tylko pojedyncze - za dnia funkcjonuje to to praktycznie jako dwie linie z razem czterema (!) wspólnymi przystankami. Oczywiście na wspólnym odcinku wszystko jest na jednym wydruku okraszonym całą stertą oznaczeń wariantowych - w międzyszczycie, gdzie każda połowa kursuje co 15 minut, w kierunku zachodnim jest synchronizacja do taktu 7-8 minut, lecz w kierunku wschodnim kursują planowo zderzak w zderzak...

Autor: TranslatorPS

Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: