Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się

Wojewódzkie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne w Gdańsku (1975-1989)/

Konstal 105N #06202

1975 - Gdańsk-Śródmieście, ul. Wały Jagiellońskie.
Autor: mario

Komentarze: 6

Konstal 105Na #06221

1980 - Gdańsk - Oliwa, pętla tramwajowa. 06221 + 06231, czyli skład pięknych szybkowców. Za nim 03142.
Autor: Marek Landowski
edytor
Komentarze: 1

Konstal 105Na #06244

18 sierpnia 1984 - Gdańsk, ul. Wita Stwosza. Jakieś braki w fartuchach? To nieistotny szczegół, ważne, że dało się wyjechać na trasę i wozić pasażerów. Skład 06244+06243 na linii 12 (Siedlce – Oliwa – Zaspa).
Autor: Kelly
newser
Komentarze: 1

Konstal 105Na #06247

18 sierpnia 1984 - Gdańsk, ul. Wita Stwosza. Pomiętoszone blachy poszycia i dolnych fartuchów to klasyka gatunku w latach osiemdziesiątych. Widoczny „patent racjonalizatorski” w postaci „podwyższonej” tzw. kasety nad I drzwiami (i pozbawionej szyby), aby nie wiało przez szparę nad drzwiami. Skład 06247+06248 manewruje przy zajezdni we Wrzeszczu korzystając z pętli przy Abrahama.
Autor: Kelly
newser

Konstal 105Na #06251

24 sierpnia 1984 - Gdańsk, pętla Zaspa. Niedawno wyremontowany skład 06251+06252 zjeżdża z 15 po awarii krótszą drogą do Nowego Portu.
Autor: Kelly
newser
Komentarze: 1

Konstal 105N #06263

18 sierpnia 1984 - Gdańsk, ul. Wita Stwosza. Manewry przy zajezdni Wrzeszcz z użyciem pętli przy Abrahama. Skład 06263+06264, w oczy rzuca się nietypowy układ tzw. kaset nad drzwiami. Wszystko łatano jak się da.
Autor: Kelly
newser

Konstal 105Na #06264

18 sierpnia 1984 - Gdańsk, ul. Wita Stwosza. Wagon 06264 uchwycony na krótko przed kasacją. Wykonanie zdjęcia zawdzięcza temu, że posiada tzw. czteroczęściową żaluzję wlotu powietrza pochodzącą z jakiegoś wagonu 102N/Na.
Autor: Kelly
newser
Komentarze: 2

Konstal 105Na #06265

24 sierpnia 1984 - Gdańsk, pętla Zaspa. Osierocony przed trzema laty wagon 06265 jako solówka na linii 2 w zapomnianej już relacji Zaspa – Abrahama.
Autor: Kelly
newser

Konstal 105Na #06267

24 sierpnia 1984 - Gdańsk, pętla Oliwa. Skład 06267+06268 wyrusza na 15 z pętli w Oliwie w kierunku Nowego Portu. W wagonie 06267 zastosowano już siermiężną „atrapę atrapy” przednich reflektorów z kawałka zwyczajnej blachy.
Autor: Kelly
newser

Konstal 105Na #06298

24 sierpnia 1984 - Gdańsk, pętla Oliwa. Dwuletni skład 06297+06298 na 6. Za rok na tej linii będą już śmigać trzywagonowe 105Na.
Autor: Kelly
newser

Konstal 105Na #06301

3 kwietnia 1988 - Gdańsk, ul. Kartuska. Nowoporcki skład 105Na 06301+06302+06310 w drodze do pętli Siedlce.
Autor: Krystian Jacobson
newseredytorgod
Komentarze: 1

Konstal 105Na #06303

3 kwietnia 1988 - Gdańsk, węzeł Kliniczna. 105Na 06303+06311+06304 . Wysyłanie potrójnych składów na linię 10 w okresie Wielkanocy nie było bynajmniej podyktowane dużymi napełnieniami, chodziło o wyrabianie normy kilometrów.
Autor: Krystian Jacobson
newseredytorgod
Komentarze: 15

Konstal 105Na #06306

24 sierpnia 1984 - Gdansk, pętla Zaspa, skład 06305+06306 na linii 7 (Nowy Port – Zaspa – Oliwa).
Autor: Kelly
newser

Konstal 105Na #06311

24 sierpnia 1984 - Gdańsk, al. Marksa (obecnie al. Hallera) przy Klinicznej. Skład 06311+06312 na linii 4. Tablicę z numerem linii „metodą gospodarczą” uzyskano z tablicy 14.
Autor: Kelly
newser

Konstal 105Na #06312

24 sierpnia 1984 - Gdańsk, pętla Kliniczna. Roczny skład 06311+06312 podczas postoju. Nie dość, że tablica czwórki przerobiona z czternastki, to jeszcze zamiast tylnej szyby wstawiona sklejka…
Autor: Kelly
newser

Konstal 105Na #06315

21 sierpnia 1984 - Gdańsk, ul. Ułańska. Roczny wagon 06315 w roli tramwaju służbowego zdążającego do zajezdni na Łąkowej. Widoczny oryginalny kształt fartucha okalającego z przodu ramę podzderzakową. Następna dostawa stopiątek będzie już pozbawiona takiej „fanaberii”. Wagony 105Na produkowane w latach 1979-1983 miały swój styl, który bardzo szybko zniszczono.
Autor: Kelly
newser

Konstal 105Na #06331

18 sierpnia 1984 - Gdańsk, zajezdnia Nowy Port. WPK ze swoimi najświeższymi nabytkami. Od roku 1984 do Gdańska zaczęły przychodzić wagony 105Na o zmodyfikowanym wyglądzie: z gniazdami KOL, dzielonymi atrapami przednich świateł, pełnymi kasetami nad drzwiami.
Autor: Kelly
newser
24 sierpnia 1984 - Gdańsk, pętla Oliwa. Pierwszy z nowej kasty 105Na, jeszcze w fabrycznym łączeniu 06331+06332. Już zdążył zaliczyć jakieś przytarcie lewym skosem.
Autor: Kelly
newser

Konstal 105Na #06337

21 czerwca 1989 - Gdańsk, pętla Oliwa. 105Na 06337+06338, 105N 06273+06274.
Autor: HKN
edytor
Komentarze: 2

Konstal 105Na #06380

21 czerwca 1989 - Gdańsk, zajezdnia Wrzeszcz. Wrak wozu 06380 który uczestniczył w bardzo poważnym zderzeniu z ciężarówką koło Opery we Wrzeszczu. Wagon pierwotnie przetransportowano na plac drogowy We Wrzeszczu a dopiero następnie do zajezdni Wrzeszcz.
Autor: HKN
edytor
Komentarze: 2

Konstal 105Na #06409

21 czerwca 1989 - Gdańsk, Ul. Łąkowa, 21 June 1989.
Autor: HKN
edytor
Komentarze: 10

Konstal 105Na #06414

21 czerwca 1989 - Gdańsk 6414 on Spichlerze on route 8 to Łąkowa on 21 June 1989
Autor: HKN
edytor
Komentarze: 6

Konstal 105Na #06419

21 czerwca 1989 - Gdańsk, ul. Leningradzka.
Autor: HKN
edytor
Komentarze: 5

Konstal 105Na #1343

24 sierpnia 1984 - Gdańsk, pętla Zaspa. „Świeżynka” 06343+06344 na linii 14 (Zaspa – Marksa – Siedlce).
Autor: Kelly
newser

Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: