Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się

Balaton Volán Zrt./

Ikarus 280.02 #228

18 lipca 2017 - Veszprém, Csererdő. Balaton na urlop? Tak, ale tylko Balaton Volán!
Autor: PKM&WPK
newsercenzordriver

Ikarus 280.02 #229

8 października 2010 - Veszprém, Haszkovó utca
Autor: gbalage

Ikarus 280.02 #232

8 października 2010 - Veszprém, Jutasi út
Autor: gbalage

25 lipca 2016 - Veszprém, vasútállomás. Może i komuna, ale rozkłady jazdy zataktowane, a autobus na zdjęciu czekał na opóźniony pociąg. Jak to na węgierskiej prowincji, nie ma gapowiczów. Kierowcy skrupulatnie sprawdzają bilety, a wsiadać można tylko pierwszymi drzwiami, także do przegubowców.
Autor: PKM&WPK
newsercenzordriver

Ikarus 280.02 #233

25 sierpnia 2010 - Veszprem, Ady Endre utca.
Autor: Banan
cenzoredytor

Ikarus 280.02 #237

25 sierpnia 2010 - Veszprém, Csererdő utca.
Autor: Banan
cenzoredytor
17 kwietnia 2013 - Veszprém, Piramis utca
Autor: gbalage

25 lipca 2016 - Veszprém, vasútállomás. Ważna uwaga dla turystów nie znających węgierskiego. Rozkłady jazdy na przystankach (zresztą jak w wielu miastach) wskazują godziny odjazdów z przystanków początkowych, a czas odjazdu z dalszych przystanków trzeba sobie obliczyć. Wszystkie warianty trasy są jednak dość nieźle rozpisane.
Autor: PKM&WPK
newsercenzordriver
Komentarze: 4

Ikarus 280.02 #238

25 lipca 2016 - W takim wydaniu pozostaje tylko polecić ostatni kurs, kiedy to kierowca jedzie ile fabryka dała żeby jak najszybciej zjechać do zajezdni. W środku oczywiście półmrok, włączone tylko dwa zakresy oświetlenia przygasającego dodatkowo na wolnych obrotach. Dojazd do pętli, świst hamulca ręcznego, szybki wyskok z kabiny, łomot zamykanych szyberdachów, dopychanie ciężko zamykających się okien, zrzuczenie tablic kierunkowych, wygaszenie świateł i wjo do zajezdni. Na zewnątrz cisza nocna, a Ikarus ma to w nosie i w najlepsze wyje roznosząc melodie w promieniu dwóch kilometrów (tym razem jednak już mniej groźnie, bo o tej porze wentylator bez pasażerów raczej nie sprzęgli). Kierowcy z pewnością wiedzą o czym piszę. :) Klimat nie do podrobienia.
Autor: PKM&WPK
newsercenzordriver
Komentarze: 3

Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: