Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się

Bay Area Rapid Transit District/

Morrison-Knudsen BART C2 car #2522

23 grudnia 2010 - San Francisco, odc. Glen Park - Balboa Park. System metra BART łączy dwa gęsto zaludnione brzegi zatoki San Francisco, czyli San Fr. po stronie zachodniej i kilka miast po stronie wschodniej, spośród których centralnym i największym jest półmilionowe Oakland. Trasa zaczyna się na południu San F (dokładnie w mieście Millbrae), następnie biegnie przez centrum i pod zatoką w tunelu by wyjechać w centrum Oakland i rozdzielić na cztery odgałęzienia; zresztą tu mamy schemacik (link). W samym Św. Franciszku większość trasy biegnie pod ziemią i stanowi często kursujący (co 2-4 min.) środek szybkiego transportu; mogą z niego korzystać posiadacze wspólnego biletu miesięcznego na metro i pozostałą komunikacje obsługiwaną przez MUNI - kosztuje on $10 drożej niż bilet tylko na sieć MUNI. Tu, nieopodal węzła Balboa Park, bartki na chwilę wyjeżdżają nad ziemię, dzięki czemu można popełnić fotkę jak na załączonym obrazku, jeśli się odpowiednio umieści obiektyw w dziurce płotu.
Autor: Jarosz
newsercenzoredytor

Morrison-Knudsen BART C2 car #2548

7 listopada 2019 - Oakland, stacja 19th Street. Jedna z dwóch stacji położonych w śródmieściu Oaklandu pod Broadwayem. Ten odcinek jest dwupoziomowy - górą idą dwa tory w kierunku północnym, dołem w południowym.
Autor: Jarosz
newsercenzoredytor

Morrison-Knudsen BART C2 car #2549

7 listopada 2019 - Dublin (Kalifornia), Arthur H. Breed Freeway, odc. West Dublin/Pleasanton - Castro Valley.
Autor: Jarosz
newsercenzoredytor

Morrison-Knudsen BART C2 car #2562

7 listopada 2019 - Gdzieś koło Dublina ;) Typowy wygląd wnętrza wagonu BART serii A, B i C. Planiści w latach 70. założyli, że każdy pasażer powinien mieć miejsce siedzące i stąd układ z wygodnimi fotelami 2+2. Luksusu jeszcze kilka lat temu dopełniały dywany na podłogach, ale z powodów sanitarno-higiecznych je usunięto.
Autor: Jarosz
newsercenzoredytor
Komentarze: 3

Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: