Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się

Southeastern Pennsylvania Transportation Authority/

Kawasaki SEPTA Double-Ended LRV #103

18 stycznia 2014 - Filadelfia-aglomeracja, Upper Darby, Garret Rd
Autor: Jarosz
newsercenzoredytor
18 stycznia 2014 - Filadelfia-aglomeracja, Clifton Heights, odc. Baltimore Ave - Penn St || Tabor linii 101 i 102 stanowi 28 wagonów Kawasaki z 1981 r. Są to identyczne wagony jak te kursujące po miejskiej sieci uliczno-podziemnej w centralnej Filadelfii – tyle że dwukierunkowe.
Autor: Jarosz
newsercenzoredytor
Komentarze: 3

Kawasaki SEPTA Double-Ended LRV #104

18 stycznia 2014 - Filadelfia-aglomeracja, Media, State St || Media to taki amerykański Lutomiersk – jest to jedyna w Stanach miejsowość niebędąca miastem, do której docierają klasyczne tramwaje.
Autor: Jarosz
newsercenzoredytor
21 stycznia 2014 - Filadelfia-aglomeracja, Upper Darby, 69th Street Transportation Center || Linie 101 i 102 stanowią oddzielną, podmiejską sieć tramwajową na zachodnich przedmieściach Filadelfii. Trasa zaczyna sie na widocznym tu dworcu przesiadkowym 69th Street, w którego skład wchodzi również końcowa stacja linii metra Market-Frankford.
Autor: Jarosz
newsercenzoredytor
Komentarze: 5

Kawasaki SEPTA Double-Ended LRV #107

18 stycznia 2014 - Filadelfia-aglomeracja, Collingdale, Woodlawn Ave || Końcowy fragment odgałęzienia do Sharon Hill, obsługiwanego przez linię 102. Trochę mi to przypomniało odgałęzienie WKD do Milanówka.
Autor: Jarosz
newsercenzoredytor
Komentarze: 2

18 stycznia 2014 - Filadelfia-aglomeracja, Aldan, Woodlawn Ave || System linii 101/102 to jedna z nielicznych pozostałości po wielkiej sieci interurbanów – podmiejskich i międzymiastowych linii łączących cechy tramwaju i kolei regionalnej – a więc tak jak i widzimy, zawierające zarówno klasyczne, niewydzielone torowiska w jezdni, jak i wydzielone torowiska z wyższą prędkością . Linie interurbanów wyrosły jak grzyby po deszczu na przełomie XIX i XX w., osiągając w szczytowym okresie łączna długość 25.000 km, po czym równie szybko upadły.
Autor: Jarosz
newsercenzoredytor
Komentarze: 1

Kawasaki SEPTA Double-Ended LRV #118

18 stycznia 2014 - Filadelfia-aglomeracja, Springfield, odc. Leamy Ave - Woodland Ave || Spotkanie dwóch tramwajów linii 101 tuż przed końcem odcinka dwutorowego. W godzinach szczytu co drugi pociąg zawraca tu, nie dojeżdżając do końca trasy.
Autor: Jarosz
newsercenzoredytor
18 stycznia 2014 - Filadelfia-aglomeracja, Upper Darby, odc. Irvington Road - Drexel Hill Junction || Na chwilę przed rozgałęzieniem tras linii 101 i 102.
Autor: Jarosz
newsercenzoredytor

Kawasaki SEPTA Double-Ended LRV #124

21 stycznia 2014 - Filadelfia-aglomeracja, Upper Darby, 69th Street Transportation Center || W godzinach szczytu podaż miejsc pasażerskich zwiększana jest za pomocą dodatkowych brygad obsługiwanych składami. Tu widzimy takie dodatki czekające na wyjazd na linię z zajezdni położonej przy początkowej pętli. Za płotem zaś widzimy kawałek pętli metra.
Autor: Jarosz
newsercenzoredytor

Kawasaki SEPTA Double-Ended LRV #126

18 stycznia 2014 - Filadelfia-aglomeracja, Springfield, odc. Pine Ridge - Paper Mill Road. || Przed dojechaniem do Medii, czyli końcowej miejscowości na swej trasie, linia 101 zalicza kawałek odcinka w lesie.
Autor: Jarosz
newsercenzoredytor
Komentarze: 2

18 stycznia 2016 - Filadelfia-aglomeracja, Springfield, odc. Anderson Ave - Drexelbrook || Linie 101/102 kursują co 5-15 min. w szczycie, co 20 min. w międzyszczycie, i co 30 min. w weekendy. Rozkłady na wspólnym odcinku są zsynchronizowane.
Autor: Jarosz
newsercenzoredytor
Komentarze: 2

Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: