Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się

Miejskie Zakłady Autobusowe sp. z o.o./

Ikarus 280.26 #2504

wrzesień 1997 - Warszawa, pętla Gocław. Zakamuflowany w nowej karoserii automat obsługuje linię Gocław - Esperanto. Papierowo rok produkcji pojazdu to 1983 w wersji 260.04. Prawdopodobnie dlatego zdecydowano się wyprostować kwestie typu poprzez przejęcie papierów i numeru od kasowanego wozu 2555 z rocznika `86. Oryginalny 2555 został skasowany jako 2504.
Autor: Kelly
newser
Komentarze: 1

3 września 1998 - Warszawa, Al. Ujazdowskie. Czerwony automat w starym pudle domiata na szybkiej linii 501 łączącej Centrum z Gocławiem. W 1999 linia zostanie spowolniona przez zmianę jej charakteru na 151. Połączenie w tej formule przestało funkcjonować w wyniku kolejnych zmian trasy linii 151.
Autor: Kelly
newser
24 kwietnia 2000 - Warszawa, pętla Metro Wilanowska. Jeden z dziewięciu warszawskich "karosowańców". Foto: Oskar Burda.
Autor: zadzior

sierpień 2000 - Warszawa, ulica gen. Antoniego Chruściela "Montera", przystanek Eskulapów 01. Jeden z dwóch ostrobramskich karosowańców jeszcze przed remontem i przenumerowaniem.
Autor: zadzior

sierpień 2000 - Warszawa, Aleje Jerozolimskie, przystanek Muzeum Narodowe. Linia 151 na trasie objazdowej związanej z remontem Trasy Łazienkowskiej.
Autor: zadzior

2 maja 2001 - Warszawa, pętla Szatkowników. Przez krótki okres na linii 327 kursowały przegubowce. Można było spotkac też ten piękny okaz.
Autor: zadzior

Komentarze: 2

marzec 2003 - Warszawa, ulica Grochowska, przystanek Gocławek. Drugi z ostrobramskich karosowańców już po remoncie, ale jeszcze przed zmianą numeru na 2555.
Autor: zadzior

Komentarze: 2

11 listopada 2005 - Warszawa, al. Armii Ludowej / Plac Na Rozdrożu. Szrotuff cd. Patrzcie państwo 6 dni temu tak słonecznie, a dziś już śnieg!
Autor: JacekM
newsercenzoredytor
25 lutego 2006 - Warszawa, ul. św. Wincentego.
Autor: ZaciszaniN

20 marca 2006 - Warszawa, ul. Puławska. ZaTramwaj wypuścił ludzi i udaje się na lewy pas aby zawrócić i wjechać na pętle.
Autor: mzk804
newsercenzoredytor
Komentarze: 3

16 marca 2007 - Warszawa, ul. Marszałkowska. VIN wskazuje, że to rocznik '86 - o co kaman? ;)
Autor: ikarus
limiteredytordriver
Komentarze: 8

4 lutego 2008 - Warszawa, Most Siekierkowski. To było spokojne miejsce dopóki nie zamknięto Łazienkowskiego. Pamiętam że most jak i trasa robiły super wrażenie po otwarciu w 2002 r., zwłaszcza widok z zachodniego odcinka trasy na centrum i wieżowce.
Autor: Jacek Pudło
edytor
Komentarze: 1

2 marca 2009 - Warszawa, ul. Ostrobramska.
Autor: Mariusz Sychowicz

Komentarze: 5

24 kwietnia 2009 - Warszawa, rondo Wiatraczna.
Autor: 8239
edytor
11 maja 2009 - Warszawa, ul. Marszałkowska.
Autor: ZaciszaniN

23 czerwca 2009 - Warszawa, ulica świętego Bonifacego.
Autor: 8239
edytor
Komentarze: 1

31 lipca 2009 - Warszawa, ul. Burakowska. Skończyły się wakacje, kończą się "zetki".
Autor: ZaciszaniN

Komentarze: 8

Ikarus 280.26 #2597

maj 1995 - Warszawa, ul. Rodziewiczówny. Karoseria dobija do krańca. Na wprost krzaczory przez które w następnym roku przebita zostanie ulica do Ostrobramskiej.
Autor: Kelly
newser
maj 1995 - Warszawa, pętla Osiedle Ostrobramska. Ukryty w starej-nowej budzie automat z nowym logiem i naklejką ZF zdradza swoją przewagę nad pozostałymi wozami. Karoserie nie były wzmocnione turbiną przez co wcale takie zrywne nie były.
Autor: Kelly
newser
sierpień 1997 - Warszawa, ul. Kijowska. Zakamuflowany automat w karoserii z `93 weekendowo, na przegubie wybierze się do zielonej, cichej i rekreacyjnej dzielnicy Falenica jeszcze wąskim i zatłoczonym Wałem Miedzeszyńskim.
Autor: Kelly
newser
3 września 1998 - Warszawa, ul. Senatorska. Czerwony automat w starym pudle ujęty w dynamicznym zakręcie w ulicę Senatorską, zwraca uwagę rejestracja-samoróbka.
Autor: Kelly
newser
Komentarze: 2

22 września 2000 - Warszawa, ulica Grochowska, przystanek Żółkiewskiego.
Autor: zadzior

Komentarze: 2

28 kwietnia 2002 - Warszawa, ulica Marsa, przystanek Okularowa 02. Jeden z dwóch "karosowańców" na Ostrobramskiej.
Autor: zadzior

Komentarze: 2

2 października 2002 - Warszawa, pętla Metro Wilanowska.
Autor: mzk804
newsercenzoredytor
1 maja 2004 - Warszawa, rondo Wiatraczna. Ikarus przejeżdża przez rondo i kieruje się w stronę Falenicy. Linia 521 powstała z przyspieszenia linii pospiesznej C, która przez wiele lat łączyła Falenicę ze Szczęśliwicami. 521 do dziś kursuje na tej samej trasie, zapewniając konkurencyjne dla pociągu połączenie Wawra z Centrum.
Autor: NadzórRuchu

4 maja 2004 - Warszawa, Krakowskie Przedmieście. Ikarus przejeżdża obok Uniwersytetu Warszawskiego. Do dzisiaj na linii 111 przegubowe Ikarusy kursowały jedynie na dwóch brygadach: porannym dodatku i maratonie. Już od poniedziałku 28 czerwca dołączą do nich 3 brygady całodzienne obsługiwane takim taborem, które wraz z innymi utkną na nowym, bardzo zakorkowanym odcinku trasy na ulicy Fieldorfa.
Autor: NadzórRuchu

Komentarze: 1

30 października 2004 - Warszawa, pętla Marysin. Wszystkich Świętych 2004. Wzmożony ruch na tej pętli spowodowany był wzmocnieniem obsługi na wydłużonej trasie linii 183. Obsługę zapewniały 2 całki i aż 8 dodatków, co dawało oszałamiającą dla tej linii częstotliwość 10 minut.
Autor: zadzior

Komentarze: 1

19 sierpnia 2005 - Warszawa, ul. Światowida.
Autor: Łukasz Kuczewski
cenzoredytor
22 września 2006 - Warszawa, most Poniatowskiego. Wyścig Ikarusza z 105Na:)
Autor: Krystian Jacobson
newseredytorgod
9 czerwca 2007 - Warszawa, pętla Osiedle Górczewska.
Autor: Flash
driver
17 sierpnia 2007 - Warszawa, ul. Ostrobramska.
Autor: Karolina Rosińska

Komentarze: 8

14 marca 2008 - Warszawa, ul. Płowiecka. Takie dziadki mają duszę!
Autor: urbin

15 maja 2008 - Warszawa, pl. Konstytucji.
Autor: przejk

23 czerwca 2008 - Warszawa, Wiśniowa Góra.
Autor: 8239
edytor
22 kwietnia 2009 - Warszawa, ul. Marszałkowska.
Autor: ZaciszaniN

Komentarze: 3

13 maja 2009 - Warszawa, ul. Światowida.
Autor: Pan Psiuk
edytor
25 września 2009 - Warszawa, ul. Odyńca. Charakterystycznie obklejona, prawa przednia szyba pochodzi od skasowanego niedawno #2518.
Autor: ZaciszaniN

Komentarze: 2

6 czerwca 2010 - Warszawa - Śródmieście, ulica Marszałkowska. Dzięki dodatkom dzień był bardzo ciekawy i udany. :)
Autor: mike_1994

Komentarze: 2

17 czerwca 2010 - Warszawa, ulica Pożaryskiego. Ostatni już chyba, przegubowy Ikarus wyposażony w Trileksy, oświetlony zachodzącym słońcem, zjeżdża z popołudniowego dodatku.
Autor: 8239
edytor
Komentarze: 5

23 sierpnia 2010 - Warszawa, ul. Kijowska. 280.26 z automatyczną skrzynią ZF kończy półkurs z Marek.
Autor: Kubul
cenzor
Komentarze: 2

24 sierpnia 2010 - Warszawa, pętla Żerań FSO.
Autor: Kubul
cenzor
24 sierpnia 2010 - Warszawa, rondo Wiatraczna. Okolica ma się zmienić nie do poznania za sprawą budowy Obwodnicy Śródmiejskiej, jednak mijają lata i nic się nie dzieje. Brak połączenia między Pragą Południe a Targówkiem i Bródnem to duża wada układu komunikacyjnego prawobrzeżnej Warszawy. A poza tym to autobus wykonuje skręt w lewo dopuszczony tylko dla autobusów ZTM. Często w tym miejscu czai się policja by łapać łamiące ten zakaz osobówki.
Autor: Jacek Pudło
edytor
Komentarze: 4

30 października 2010 - Warszawa, ul. Wólczyńska. Z czasów, gdy problemem było kiedy znikną pojazdy wysokopodłogowe, a nie zbyt mała liczba ładowarek na mieście ;)
Autor: Daniel_FCB

1 listopada 2010 - Warszawa, Wóycickiego -> Wólczyńska.
Autor: jacekso
newsercenzoredytor

Ikarus 280.26 #2667

3 września 1998 - Warszawa, ul. Puławska. Automat w starym pudle po mocnej zakładowej kolizji w trybie przyśpieszonym trafił na NG i zmienił barwy z czerwonych. Po prawie roku da się jeszcze zauważyć świeżość lakieru. Nad Ikarem pamiątka po trajtkach.
Autor: Kelly
newser
Komentarze: 1

listopad 2002 - Warszawa, pętla Powązki-Cmentarz Wojskowy. Wóz na pierwszym planie to pierwsza karoseria automat z 1993r która zmieniła barwy. Stało się to oczywiście w okolicznościach nienormatywnych, wóz miał poważny wypadek który zakwalifikował człon A do naprawy głównej. Niezależnie od barw, wóz zawsze wyglądał trupowato. Tutaj w trakcie akcji Znicz, na linii 214 łączącej cmentarze Północny z Powązkami, która zawsze była bastionem Kleszczowej.
Autor: Kelly
newser
18 października 2004 - Warszawa, ul. Stawki. Ten złomek wygląda na przynajmniej 10 lat starszego.
Autor: empi
limitercenzoredytorgoddriver
Komentarze: 1

30 października 2005 - Warszawa, ul. Elbląska.
Autor: madve
edytor
12 czerwca 2006 - Warszawa, pl. Zawiszy.
Autor: przejk

1 listopada 2006 - Warszawa, ul. Wólczyńska.
Autor: Adam G.
cenzoredytor
15 marca 2007 - Warszawa, al. "Solidarności". Mimo, że automat, to jeden z największych ówczesnych szrotów jeżdżących pod banderą "Kleszczowej".
Autor: ZaciszaniN

Komentarze: 3

Ikarus 280.26 #2819

22 kwietnia 1996 - Warszawa, al. "Solidarności". Przystanek Park Praski.
Autor: Nodzyk

31 grudnia 1999 - Warszawa, pętla Dw.Centralny (poziom '-1'), przyst. Dw.Centralny 13 - Ikarus #2819 na linii 651.
Autor: villard

Komentarze: 2

17 kwietnia 2000 - Warszawa, EC Siekierki. Linia 362 (EC SIEKIERKI - TARGÓWEK) istniała przez nieco ponad 7 lat. Powstała 1.04.1996 roku z "uzwyklenia" przyspieszonej linii 462. 20.12.2003 roku linia 362 została wchłonięta przez 162 i zakończyła swój żywot. Foto: Oskar Burda.
Autor: zadzior

22 września 2000 - Ulica Waryńskiego, przystanek Metro Politechnika.
Autor: zadzior

Komentarze: 3

12 kwietnia 2002 - Kraniec Bielańska. Od 31.05.2003r z powodu kasacji najstarszej zajezdni autobusowej(Inflanckiej) przerzucono go na Stalową.
Autor: ET22-1008

Komentarze: 1

Ikarus 280.26 #2934

16 czerwca 1995 - Warszawa, plac Bankowy. Ikarus 280.26 z automatyczną skrzynią biegów, której typ zdradza naklejka na przedniej klapie, w stanie prawie dziewiczym, na dopiero co uruchomionej linii 410 (REDUTOWA - WILANÓW). Foto: P. B. Jezierski.
Autor: zadzior

Komentarze: 2

11 listopada 2004 - Warszawa Natolin Płn.
Autor: RedBull

30 października 2005 - Warszawa, Powązki - Cmentarz Wojskowy
Autor: JacekM
newsercenzoredytor
1 kwietnia 2006 - Warszawa, Nowy Świat. Wtedy lewar jeszcze nie był niczym specjalnym, ale trzeba było focić więcej :/
Autor: Krystian Jacobson
newseredytorgod
Komentarze: 2

28 lipca 2006 - Warszawa, ulica Międzyparkowa. Chciałbym w tym miejscu podziekowac Kolegom IkaroManą, oraz Flashowi za towarzystwo w trakcie mojego pobytu w Warszawie.
Autor: Simon

Komentarze: 1

11 sierpnia 2006 - Warszawa, Sadyba. Fajny ten Ikarek, .26 z automatem :)
Autor: Łukasz Kuczewski
cenzoredytor
14 lutego 2007 - Warszawa, rondu o zbiegu ul. Płaskowickiej i al. KEN.
Autor: mzk804
newsercenzoredytor
Komentarze: 1

Ikarus 280.26 #2962

6 lipca 1996 - Warszawa, ulica Marszałkowska. Karosowaniec jeszcze z "chełmskimi" zderzakami. Foto: P. B. Jezierski.
Autor: zadzior

Komentarze: 8

10 września 2000 - Warszawa, pętla Metro Wilanowska. 12 lat temu potoki pasażerskie na linii 108 musiały być znacząco większe niż obecnie, bo przegubowce były na niej stałym widokiem. Foto: Oskar Burda.
Autor: zadzior

Komentarze: 2

październik 2000 - Warszawa, ulica Marszałkowska, przystanek Centrum. Dawnych wspomnień czar - linia 414 Gwiaździsta - Wilanów
Autor: zadzior

Komentarze: 2

1 czerwca 2001 - Warszawa, ul. Marszałkowska.
Autor: Krystian Jacobson
newseredytorgod
marzec 2002 - Warszawa, ul. Marszałkowska, przystanek Centrum. Jeden z dzieiwięciu warszawskich "karosowańców" na linii 406. Warto zwrócić uwagę na starego typu, żółtą tablicę czołową informującą o zmienionej trasie linii. Ponieważ tego typu tablice były bardzo podobne do "zjazdówek", to dochodziło do częstych pomyłek wśród pasażerów. W związku z tym ZTM zmienił wzór tych tablic na białe z wąskim żółtym paskiem z czarnym napisem "TRASA ZMIENIONA". Zdjęcie dedykuję Jackowi M. :)
Autor: zadzior

Komentarze: 1

październik 2002 - Warszawa, ul. Keniga. Chełmski automat w starej budzie podjeżdża na ówczesny przystanek końcowy linii 187 przed Wojciechowskiego. Linia ta dotarła na Ursus w 1999, wcześniej przez 25 lat kończyła na Dw. Zachodnim.
Autor: Kelly
newser
Komentarze: 1

4 grudnia 2002 - Warszawa, al. Lotników. Fajny był :)
Autor: mzk804
newsercenzoredytor
maj 2003 - Warszawa, pętla Natolin Płn. Niegdyś numery taborowe na przodzie wozu namalowane były w tradycyjny sposób - odbite od szablonu. Niestety w czasie zdarzenia na zajezdni blacha uległa zniszczeniu i podmieniono ją z blachą pogotowia autobusowego nr 964X, po czym naklejono standartowe numery. Warto dodać, że numer pogotowia nadal przebija przez lakier :)
Autor: Winio

Komentarze: 3

10 maja 2003 - Warszawa, pętla DW. CENTRALNY.
Autor: jacekso
newsercenzoredytor
Komentarze: 6

19 września 2003 - Waraszwa, Reduta Wolska. Przy okazji pozdrowionka dla kierownika:).
Autor: Słavczo

12 grudnia 2003 - Warszawa, pętla Marysin.
Autor: Słavczo

21 marca 2004 - Warszawa, pętla Okęcie
Autor: 6305

1 listopada 2004 - Warszawa, kraniec Powązki Cmentarz Wojskowy. Ikarus odpoczywa przed swym kolejnym kursem. Linia 251 łączy Powązki z rondem Wiatraczna. W tym roku na 251 wyjechało wiele solówek z zajezdni Chełmska. Przegubów było tylko kilka, a wśród nich ten, który niedawno utracił swoje piękne, biało-czerwone malowanie.
Autor: NadzórRuchu

Komentarze: 3

24 sierpnia 2005 - Warszawa, al. Solidarności
Autor: Krystian Jacobson
newseredytorgod
Komentarze: 9

31 marca 2006 - Warszawa, teren ZEA R-9 Chełmska. Ostatni dzień funkcjonowania tegoż zakładu. 'Chełmska na zawsze w mej pamięci..' - och.. :P
Autor: 8239
edytor
Komentarze: 1

8 maja 2007 - Warszawa, ul. Mazowiecka.
Autor: mzk804
newsercenzoredytor
15 maja 2008 - Warszawa, ul. Wolska. Jeszcze Ikarusy na 167...
Autor: Dawid_2248

18 marca 2009 - Warszawa, al. "Solidarności" - modernizowana Trasa W-Z. Automat pod koniec swojej przygody z MZA zyskał białe tablice rejestracyjne z żoliborskim prefiksem.
Autor: JacekM
newsercenzoredytor
18 marca 2009 - Warszawa, ul. Grodzka.
Autor: Greg

Komentarze: 2

30 marca 2009 - Warszawa, ul. Grodzka. W tle tzw. Wiadukt Pancera podczas rozbiórki.
Autor: ZaciszaniN

8 czerwca 2009 - Warszawa, ul. Powstańców Śląskich. Oszukany lewar. Naprawdę nie mogli im chociaż dać numerów na 5000?
Autor: Jacek Pudło
edytor
Komentarze: 16

23 października 2009 - Warszawa, ul. Prosta. Automat na wówczas średnicowej linii. Lubię tę dzielnicę ze względu na liczne opuszczone kamienice.
Autor: Jacek Pudło
edytor
Komentarze: 1

Ikarus 280.26 #3008

październik 1994 - Warszawa, ul. Przyczółkowa.
Autor: Nodzyk

3 września 1998 - Warszawa, pętla Wilanowska. Ex-piaseczyński automat w starym pudle na swojej stałej linii przez Konstancin do Piaseczna. W przyszłości wóz przed przemalowaniem zaliczy w 2001 zmianę numeru na 2077. W tle Zemun z PKS Grójec.
Autor: Kelly
newser
Komentarze: 2

13 marca 2000 - Warszawa, pętla Metro Wilanowska. Jedyny expiaseczyński karosowaniec jeszcze przed przenumerowaniem. Nastąpiło ono w 2001 roku w związku z dostawą MAN-ów na Ostrbramską, które dostały numery 30xx. Foto: Oskar Burda.
Autor: zadzior

Komentarze: 2

Ikarus 280.26 #3151

styczeń 1995 - Warszawa, pl. Bankowy.
Autor: Nodzyk

Komentarze: 1

sierpień 1997 - Warszawa, ul. Kijowska. Zakamuflowany w karoserii z roku `93 automat uzyskał u jednego z właścicieli ksywkę Monster Bus eksponowaną na tylnej burcie. Pomimo 5-biegowej skrzyni ZF wozy powstałe z tej składanki nowej budy i automatycznej skrzyni vs. stare podzespoły pojazdy nie należały do zbytnio dynamicznych.
Autor: Kelly
newser
28 czerwca 1998 - Warszawa. Pętla Dworzec Wschodni (Kijowska). Ikarus o roku produkcji 1993 skasowany w lipcu 2003.
Autor: ET22-1008

4 czerwca 2000 - Warszawa, plac Bankowy. Widoczny na zdjęciu "karosowaniec" był najkrócej ekploatowanym, bo zledwie przez 10 lat, wozem z tej serii. Foto: Oskar Burda.
Autor: zadzior

4 czerwca 2000 - Warszawa, plac Bankowy. Przez wiele lat na piknik lotniczy w Góraszce, miłośników lotnictwa dowoziła linia specjalna 200, która zastąpiła kursującą rok wcześniej linię 822. Ostatni raz dwusetka wyjechała w 2007 roku. Rok później, ze względu na reformę numeracji linii, zastąpiła ją linia 900. Foto: Oskar Burda.
Autor: zadzior

Komentarze: 1

24 maja 2002 - Warszawa, Zajezdnia R-13 Stalowa.
Autor: straszny
newserlimitercenzoredytorgoddriver
Komentarze: 2

27 października 2002 - Warszawa, Plac Hallera. Ładny z niego autobus... był.
Autor: Cyklisten
edytor
Komentarze: 11

Ikarus 280.26 #5001

17 maja 2005 - Warszawa, wyjazd z pętli Chomiczówka. Ikarus z automatyczna skrzynią biegów, skończył prace na dodatku brygadowym na linii 520 i zjeźdza do zajezdni R - 10 Ostrobramska.
Autor: Simon

10 lipca 2005 - Warszawa, pętla PKP Rembertów. Wiosną i latem 2005 roku trwały prace remontowe na głonym ciągu komunikacyjnym Nowego Rembertowa. Zamknięto wówczas ulice: Ilskiego i Komandosów na odcinku od Marsa do ówczesnej pętli Nowy Rembertów. W związku z tym trasę linii 183 skrócono do odcinka WIATRACZNA - PKP REMBERTÓW.
Autor: zadzior

Komentarze: 1

23 września 2005 - Warszawa, ul. Żegańska.
Autor: Łukasz Kuczewski
cenzoredytor
Komentarze: 1

3 maja 2006 - Warszawa, Plac Konstytucji. Ikarus "cud-machina" wjeżdża na plac, którego nazwa ściśle wiąże się z dniem zrobienia zdjęcia. Osobiście Ikarusy z numerami zaczynającymi się cyfrą "5" wydają mi się jakieś takie sympatyczne :)
Autor: Bartek Stępień

Komentarze: 8

Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: