Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się

Miejskie Zakłady Autobusowe sp. z o.o./

Ikarus 280.26 #5001

21 kwietnia 2007 - Warszawa, pętla Falenica. Podziękowania i pozdrowienia dla kierowcy tego hiperszybkiego, luksusowego wehikułu :D
Autor: Adam G.
cenzoredytor
Komentarze: 1

27 października 2007 - Warszawa, ul. św. Wincentego. Zasilenia na 169 pojawiają się przy każdej możliwej okazji. Najczęściej obsługiwane są przez "Ostrobramską", która na codzień nie występuje na tej linii. Warto wspomnieć, że najciekawszy epizod "Ostrobramskiej" na 169 miał miejsce w tygodniu poprzedzającym Święto Zmarłych 2005 roku, gdy na 169 pojawiły się solówki (głównie lewary) z R-10, kursujące tylko w szczytach popołudniowych.
Autor: ZaciszaniN

14 lutego 2008 - Warszawa, ul. Egipska.
Autor: CzaroT-11

21 lipca 2008 - Warszawa, R-3 Ostrobramska. Żegnamy kolejnego Ikarusa z automatyczną skrzynią biegów.
Autor: Jamnik

Komentarze: 5

styczeń 1995 - Warszawa, ul. Modzelewskiego. Automat z `90 w stanie oryginalnym, z cienkimi szablonowymi numerami, naklejką ZF-ECOMAT na masce i wypłowiałym żółtym zderzakiem. Nie posiadające turbiny wozy te charakterystycznie wyły w połączeniu z automatyczną skrzynią.
Autor: Kelly
newser
Komentarze: 1

30 listopada 1999 - ul.Górczewska. (028000)
Autor: tomtram

Komentarze: 1

Ikarus 280.26 #5002

16 listopada 2004 - Warszawa, al.Armii Ludowej. Z ciemności wyłania się na ostatnie promienie zachodzącego słońca... Tym obrazkiem się narażę, bo co najmniej chyba trochę za ciemne :/
Autor: madve
edytor
Komentarze: 7

17 lutego 2005 - Warszawa, Most Poniatowskiego. Wyścigi :P A potem "troszkę" mnie ochlapali :P
Autor: Sadorg
cenzoredytor
Komentarze: 2

22 czerwca 2005 - Warszawa, ul. Grójecka. Ikar mija ul. Wawelską, kierując się do Centrum.
Autor: przejk

2 października 2006 - Warszawa, ul. Łukowska.
Autor: madve
edytor
28 lutego 2007 - Warszawa, zajezdnia Ostrobramska. A ten ikar grzecznie stoi na placu postojowym.
Autor: lipton
cenzoredytorProfesional
Komentarze: 4

1 kwietnia 2007 - Warszawa, ul. Trocka. Ówczesne zasilenia około-wielkanocne linii 517 przez zajezdnię "Ostrobramska". Ikarusami, których zakład do końca wyzbył się 13 lipca tego roku.
Autor: ZaciszaniN

Komentarze: 5

29 kwietnia 2007 - Warszawa, pętla Marysin. 141 już tu nie dojeżdża.
Autor: Maybach

Komentarze: 2

27 września 1998 - Warszawa, ul. Czerniakowska .
Autor: Słavczo

Komentarze: 5

Ikarus 280.26 #5003

1 lipca 2005 - Warszawa, al. Prymasa Tysiąclecia.
Autor: madve
edytor
7 listopada 2007 - Warszawa, Dw. Wschodni (ul. Kijowska).
Autor: Krystian Jacobson
newseredytorgod
13 marca 2008 - Warszawa, ul. Rozbrat. 5003 jako 162 przecina oś widokową na Pomnik Sapera.
Autor: Siecool

Komentarze: 4

30 kwietnia 2009 - Warszawa, ul. Emilii Plater. Kąpiel w przelotnym deszczu.
Autor: Greg

Komentarze: 2

28 maja 2009 - Warszawa, ul. Gorzykowska.
Autor: ZaciszaniN

Komentarze: 2

1994 - Warszawa, pętla Gocław. Jeden z pięciu Ikarusów tego podtypu, stacjonujących na Inflanckiej. Na przedniej klapie posiada jeszcze naklejkę informującą o zastosowamej skrzyni biegów. Foto: Jacek Gogół, zbiory: P. B. Jezierski.
Autor: zadzior

15 lipca 1998 - Warszawa, ul. Marszałkowska. Harmonijkowy automat ruszył z charakterystycznym dla skrzyń ZF jęczeniem możliwym do posłuchania w kompilacjach na jutubie.
Autor: Kelly
newser
15 lipca 1998 - Warszawa, ul. Marszałkowska. Automat ukryty w harmonijce szybko trafił na dodatki. Na masce wytarta naklejka ZF-Ecomat reklamująca nadciągającą rewolucje w wyposażeniu nowych autobusów. Gdy wszedł do ruchu na jesieni 1990 MZK zamówiło ostatnią partię lewarów.
Autor: Kelly
newser
23 sierpnia 1998 - Warszawa, pętla Huta. Ikarus automat z `90 opuszcza pętlę Huta i rozpoczyna podróż kończącą się docelowo przy Zajezdni Stalowa. Obecnie jest to węzeł przesiadkowy Metro Młociny, skąd wciąż odjeżdża linia 156 niezmiennie od 1981r kiedy to została uruchomiona jako połączenie Bielan z Bródnem w związku z oddaniem do użytkowania nowej przeprawy przez Wisłę - Mostu Toruńskiego nazwanego później Mostem Gen. Grota-Roweckiego.
Autor: Kelly
newser
Komentarze: 2

31 grudnia 1999 - Warszawa, pętla Dw.Centralny (poziom '-1'), przyst. Dw.Centralny 13 - Ikarus #5503 na linii 651 czeka na godzinę odjazdu.
Autor: villard

Komentarze: 1

12 marca 2009 - Warszawa - Aleja Armii Ludowej. Zimno tam u was jak cholera :)
Autor: Muszek
newser

Ikarus 280.26 #5004

24 października 2004 - Warszawa, ul. Ostrobramska.
Autor: jacekso
newsercenzoredytor
7 kwietnia 2006 - Warszawa, ul. Emilii Plater. Najlepszy rocznik ikarusów. Szkoda tylko, że ten egzemplarz jest tak zapuszczony...
Autor: ikarus
limiteredytordriver
16 kwietnia 2006 - Warszawa, zajezdnia R-10 Ostrobramska
Autor: 6305

24 czerwca 2006 - Warszawa, ul. Szaserów. Przegubowy Ikarus na linii 102 skręca w ul. Chłopickiego aby za chwilę zakończyć kurs na pętli Olszynka Grochowska. Dziś taki widok jest już nie do zobaczenia. Obecnie autobusy obsługujące 102 to tylko pojazdy niskopodłogowe, a jedyne przeguby to U18.
Autor: Plesim

Komentarze: 1

marzec 1995 - Warszawa, ul. Konwiktorska. Ikarus 280.26 w automacie, o czym informuje jeszcze stosowna naklejka ZF-ECOMAT.
Autor: Nodzyk

Komentarze: 2

wrzesień 1999 - Warszawa, Dworzec Zachodni. 508 (Dw. Zachodni - Nowodwory) to jedna z kilku, obok 139, 190, 307, 308, czy 420, linii uruchomionych 1.09.1999 z puli 50 nowych brygad ufundowanych przez m.st. Warszawa.
Autor: geosunday
cenzoredytor
Komentarze: 3

październik 2002 - Jana Pawła II róg Stawki; Warszawa.
Autor: sjs

Komentarze: 2

26 lipca 2003 - Warszawa, ul. Korkowa. Przez las między Marysinem a Zieloną pędzi ex-inflancki automat 5504. Tuż za nim leśne powietrze zatruwa solówka 6305 na 173.
Autor: straszny
newserlimitercenzoredytorgoddriver
Komentarze: 1

Ikarus 280.26 #5005

16 listopada 2003 - Warszawa, pętla Marysin. Ex 5505, co resztą widać:-).
Autor: Słavczo

Komentarze: 2

18 lipca 2004 - Warszawa, ulica Wysockiego. Ikarus zjeżdża z Trasy Toruńskiej na Bródno. Przed nim długa droga na Pragę Południe, gdzie dotrze po przejechaniu przez Targówek, Ząbki i Wygodę.
Autor: NadzórRuchu

25 maja 2005 - Warszawa, pętla Szczęśliwice. Słoneczne klimaty na zimową niepogode.
Autor: Spawacz

Komentarze: 2

20 września 2006 - Warszawa, most Świętokrzyski.
Autor: mzk804
newsercenzoredytor
Komentarze: 2

10 stycznia 2007 - Warszawa, ul. Korkowa.
Autor: mzk804
newsercenzoredytor
16 marca 2007 - Warszawa Mokotów, al. Lotników.
Autor: ikarus
limiteredytordriver
21 kwietnia 2007 - Warszawa, Dw. Centralny.
Autor: Krystian Jacobson
newseredytorgod
Komentarze: 2

24 kwietnia 2007 - Warszawa, Trasa Łazienkowska.
Autor: Jamnik

11 lutego 2008 - Warszawa, Trasa Łazienkowska. Ikarus wraca z Rembertowa.
Autor: geronimo

Komentarze: 4

7 października 2008 - Warszawa, ul. Ostrobramska. Już wkrótce także te Ikarusy znikną z warszawskich ulic.
Autor: ZaciszaniN

29 maja 2009 - Warszawa, pętla Szczęśliwice. Decha - LOL. A sam Ikarus w opłakanym stanie...
Autor: Maybach

Komentarze: 1

31 sierpnia 2009 - Warszawa, al. "Solidarności". Ikarus zdążył jeszcze zaliczyć TTA przed uniskopodłogowieniem zanim spisali go na straty.
Autor: ZaciszaniN

31 sierpnia 2009 - Warszawa, al. "Solidarności". Ikarusy nie zabawiły długo na wspólnym pasie tramwajowo-autobusowym Trasy W-Z. Wkrótce po zakończeniu modernizacji trasy podjęto decyzję o skierowaniu na przebiegające nią linie autobusowe wyłącznie najnowszych przegubowców. Przyczyną była m. in. obawa przed awariami starszych Ikarusów i odkurzaczy, które mogłyby spowodować zatrzymanie w ruchu tramwajów.
Autor: empi
limitercenzoredytorgoddriver
Komentarze: 4

sierpień 1997 - Warszawa, ul. Stalowa. Jeden z pierwszych 10 automatów ze skrzynią ZF przez pewien czas był stałym bywalcem linii 156 będącej połączeniem Targówka z Bródnem i Bielanami.
Autor: Kelly
newser
23 czerwca 1998 - Warszawa, plac Zbawiciela. Ośmioletni Ikarus w jakiś czas po naprawie bieżącej, z której wyszedł z paskudnym buraczkowym lakierem, starą atrapą i zderzakiem z innej parafii. Foto: P. B. Jezierski.
Autor: zadzior

Komentarze: 5

8 lipca 1998 - Warszawa, ul. Puławska. Pięć pięć zero pięć pod siecią. Potworek numeracyjny twórczości MZK z pierwszą cyfrą oznaczającą zakład miał wyróżniać numerem pojazdy z automatyczną skrzynią biegów ZF charakteryzującą się specyficznym wyciem. Numery co ciekawe przetrwały dostawę ekologów z 1995, numerowaną wg innego systemu (zakład druga cyfra) w efekcie czego wozy 5500,5506-09 były świeżymi 280.70E a numery 5501-05 takimi jak na zdjęciu starociami, zamiast uporządkowanymi 5051-5055. Po przeniesieniu na Ostrobramską zostały przenumerowane w taki sposób, że wymieszały się dwa systemu nazewnictwa w spójną całość 5001-05.
Autor: Kelly
newser
8 lipca 1998 - Warszawa, ul. Puławska. Wyjący Ikar podjeżdża na przystanek Al. Lotników. Linia 514 była linia pośpieszną U, łączyła Żoliborz z Ursynowem, skasowana w 2001 po uruchomieniu metra do Ratusza. Widzimy pozostałości sieci trolejbusowej.
Autor: Kelly
newser
13 lipca 1998 - Warszawa, al. Poniatowskiego. Ikarus na brukowanej nawierzchni przystanku Rondo Waszyngtona.
Autor: Kelly
newser
17 lipca 1998 - Warszawa, Al. Jerozolimskie. Automat ukryty w starym pudle podjeżdża pod przystanek Muzeum Narodowe. Wprawne oko zauważy mundur wersja "lato".
Autor: Kelly
newser
Komentarze: 1

lipiec 2003 - Warszawa, pętla Wiatraczna. Wyjątki numeracyjne 5501-5505 po przejęciu na Ostrobramską świetnie się wpasowały w lukę w numeracji. Mimo to po kilku miesiącach wozy te dostały zgadzające się z ich rocznikiem numery 5001-5005.
Autor: zadzior

Ikarus 280.26 #5501

21 kwietnia 2007 - Warszawa, pętla Falenica. Podziękowania i pozdrowienia dla kierowcy tego hiperszybkiego, luksusowego wehikułu :D
Autor: Adam G.
cenzoredytor
Komentarze: 1

27 października 2007 - Warszawa, ul. św. Wincentego. Zasilenia na 169 pojawiają się przy każdej możliwej okazji. Najczęściej obsługiwane są przez "Ostrobramską", która na codzień nie występuje na tej linii. Warto wspomnieć, że najciekawszy epizod "Ostrobramskiej" na 169 miał miejsce w tygodniu poprzedzającym Święto Zmarłych 2005 roku, gdy na 169 pojawiły się solówki (głównie lewary) z R-10, kursujące tylko w szczytach popołudniowych.
Autor: ZaciszaniN

14 lutego 2008 - Warszawa, ul. Egipska.
Autor: CzaroT-11

21 lipca 2008 - Warszawa, R-3 Ostrobramska. Żegnamy kolejnego Ikarusa z automatyczną skrzynią biegów.
Autor: Jamnik

Komentarze: 5

styczeń 1995 - Warszawa, ul. Modzelewskiego. Automat z `90 w stanie oryginalnym, z cienkimi szablonowymi numerami, naklejką ZF-ECOMAT na masce i wypłowiałym żółtym zderzakiem. Nie posiadające turbiny wozy te charakterystycznie wyły w połączeniu z automatyczną skrzynią.
Autor: Kelly
newser
Komentarze: 1

30 listopada 1999 - ul.Górczewska. (028000)
Autor: tomtram

Komentarze: 1

Ikarus 280.26 #5502

16 listopada 2004 - Warszawa, al.Armii Ludowej. Z ciemności wyłania się na ostatnie promienie zachodzącego słońca... Tym obrazkiem się narażę, bo co najmniej chyba trochę za ciemne :/
Autor: madve
edytor
Komentarze: 7

17 lutego 2005 - Warszawa, Most Poniatowskiego. Wyścigi :P A potem "troszkę" mnie ochlapali :P
Autor: Sadorg
cenzoredytor
Komentarze: 2

22 czerwca 2005 - Warszawa, ul. Grójecka. Ikar mija ul. Wawelską, kierując się do Centrum.
Autor: przejk

2 października 2006 - Warszawa, ul. Łukowska.
Autor: madve
edytor
28 lutego 2007 - Warszawa, zajezdnia Ostrobramska. A ten ikar grzecznie stoi na placu postojowym.
Autor: lipton
cenzoredytorProfesional
Komentarze: 4

1 kwietnia 2007 - Warszawa, ul. Trocka. Ówczesne zasilenia około-wielkanocne linii 517 przez zajezdnię "Ostrobramska". Ikarusami, których zakład do końca wyzbył się 13 lipca tego roku.
Autor: ZaciszaniN

Komentarze: 5

29 kwietnia 2007 - Warszawa, pętla Marysin. 141 już tu nie dojeżdża.
Autor: Maybach

Komentarze: 2

27 września 1998 - Warszawa, ul. Czerniakowska .
Autor: Słavczo

Komentarze: 5

Ikarus 280.26 #5503

1 lipca 2005 - Warszawa, al. Prymasa Tysiąclecia.
Autor: madve
edytor
7 listopada 2007 - Warszawa, Dw. Wschodni (ul. Kijowska).
Autor: Krystian Jacobson
newseredytorgod
13 marca 2008 - Warszawa, ul. Rozbrat. 5003 jako 162 przecina oś widokową na Pomnik Sapera.
Autor: Siecool

Komentarze: 4

30 kwietnia 2009 - Warszawa, ul. Emilii Plater. Kąpiel w przelotnym deszczu.
Autor: Greg

Komentarze: 2

28 maja 2009 - Warszawa, ul. Gorzykowska.
Autor: ZaciszaniN

Komentarze: 2

1994 - Warszawa, pętla Gocław. Jeden z pięciu Ikarusów tego podtypu, stacjonujących na Inflanckiej. Na przedniej klapie posiada jeszcze naklejkę informującą o zastosowamej skrzyni biegów. Foto: Jacek Gogół, zbiory: P. B. Jezierski.
Autor: zadzior

15 lipca 1998 - Warszawa, ul. Marszałkowska. Harmonijkowy automat ruszył z charakterystycznym dla skrzyń ZF jęczeniem możliwym do posłuchania w kompilacjach na jutubie.
Autor: Kelly
newser
15 lipca 1998 - Warszawa, ul. Marszałkowska. Automat ukryty w harmonijce szybko trafił na dodatki. Na masce wytarta naklejka ZF-Ecomat reklamująca nadciągającą rewolucje w wyposażeniu nowych autobusów. Gdy wszedł do ruchu na jesieni 1990 MZK zamówiło ostatnią partię lewarów.
Autor: Kelly
newser
23 sierpnia 1998 - Warszawa, pętla Huta. Ikarus automat z `90 opuszcza pętlę Huta i rozpoczyna podróż kończącą się docelowo przy Zajezdni Stalowa. Obecnie jest to węzeł przesiadkowy Metro Młociny, skąd wciąż odjeżdża linia 156 niezmiennie od 1981r kiedy to została uruchomiona jako połączenie Bielan z Bródnem w związku z oddaniem do użytkowania nowej przeprawy przez Wisłę - Mostu Toruńskiego nazwanego później Mostem Gen. Grota-Roweckiego.
Autor: Kelly
newser
Komentarze: 2

31 grudnia 1999 - Warszawa, pętla Dw.Centralny (poziom '-1'), przyst. Dw.Centralny 13 - Ikarus #5503 na linii 651 czeka na godzinę odjazdu.
Autor: villard

Komentarze: 1

12 marca 2009 - Warszawa - Aleja Armii Ludowej. Zimno tam u was jak cholera :)
Autor: Muszek
newser

Ikarus 280.26 #5504

24 października 2004 - Warszawa, ul. Ostrobramska.
Autor: jacekso
newsercenzoredytor
7 kwietnia 2006 - Warszawa, ul. Emilii Plater. Najlepszy rocznik ikarusów. Szkoda tylko, że ten egzemplarz jest tak zapuszczony...
Autor: ikarus
limiteredytordriver
16 kwietnia 2006 - Warszawa, zajezdnia R-10 Ostrobramska
Autor: 6305

24 czerwca 2006 - Warszawa, ul. Szaserów. Przegubowy Ikarus na linii 102 skręca w ul. Chłopickiego aby za chwilę zakończyć kurs na pętli Olszynka Grochowska. Dziś taki widok jest już nie do zobaczenia. Obecnie autobusy obsługujące 102 to tylko pojazdy niskopodłogowe, a jedyne przeguby to U18.
Autor: Plesim

Komentarze: 1

marzec 1995 - Warszawa, ul. Konwiktorska. Ikarus 280.26 w automacie, o czym informuje jeszcze stosowna naklejka ZF-ECOMAT.
Autor: Nodzyk

Komentarze: 2

wrzesień 1999 - Warszawa, Dworzec Zachodni. 508 (Dw. Zachodni - Nowodwory) to jedna z kilku, obok 139, 190, 307, 308, czy 420, linii uruchomionych 1.09.1999 z puli 50 nowych brygad ufundowanych przez m.st. Warszawa.
Autor: geosunday
cenzoredytor
Komentarze: 3

październik 2002 - Jana Pawła II róg Stawki; Warszawa.
Autor: sjs

Komentarze: 2

26 lipca 2003 - Warszawa, ul. Korkowa. Przez las między Marysinem a Zieloną pędzi ex-inflancki automat 5504. Tuż za nim leśne powietrze zatruwa solówka 6305 na 173.
Autor: straszny
newserlimitercenzoredytorgoddriver
Komentarze: 1

Ikarus 280.26 #5505

16 listopada 2003 - Warszawa, pętla Marysin. Ex 5505, co resztą widać:-).
Autor: Słavczo

Komentarze: 2

18 lipca 2004 - Warszawa, ulica Wysockiego. Ikarus zjeżdża z Trasy Toruńskiej na Bródno. Przed nim długa droga na Pragę Południe, gdzie dotrze po przejechaniu przez Targówek, Ząbki i Wygodę.
Autor: NadzórRuchu

25 maja 2005 - Warszawa, pętla Szczęśliwice. Słoneczne klimaty na zimową niepogode.
Autor: Spawacz

Komentarze: 2

20 września 2006 - Warszawa, most Świętokrzyski.
Autor: mzk804
newsercenzoredytor
Komentarze: 2

10 stycznia 2007 - Warszawa, ul. Korkowa.
Autor: mzk804
newsercenzoredytor
16 marca 2007 - Warszawa Mokotów, al. Lotników.
Autor: ikarus
limiteredytordriver
21 kwietnia 2007 - Warszawa, Dw. Centralny.
Autor: Krystian Jacobson
newseredytorgod
Komentarze: 2

24 kwietnia 2007 - Warszawa, Trasa Łazienkowska.
Autor: Jamnik

11 lutego 2008 - Warszawa, Trasa Łazienkowska. Ikarus wraca z Rembertowa.
Autor: geronimo

Komentarze: 4

7 października 2008 - Warszawa, ul. Ostrobramska. Już wkrótce także te Ikarusy znikną z warszawskich ulic.
Autor: ZaciszaniN

29 maja 2009 - Warszawa, pętla Szczęśliwice. Decha - LOL. A sam Ikarus w opłakanym stanie...
Autor: Maybach

Komentarze: 1

31 sierpnia 2009 - Warszawa, al. "Solidarności". Ikarus zdążył jeszcze zaliczyć TTA przed uniskopodłogowieniem zanim spisali go na straty.
Autor: ZaciszaniN

31 sierpnia 2009 - Warszawa, al. "Solidarności". Ikarusy nie zabawiły długo na wspólnym pasie tramwajowo-autobusowym Trasy W-Z. Wkrótce po zakończeniu modernizacji trasy podjęto decyzję o skierowaniu na przebiegające nią linie autobusowe wyłącznie najnowszych przegubowców. Przyczyną była m. in. obawa przed awariami starszych Ikarusów i odkurzaczy, które mogłyby spowodować zatrzymanie w ruchu tramwajów.
Autor: empi
limitercenzoredytorgoddriver
Komentarze: 4

sierpień 1997 - Warszawa, ul. Stalowa. Jeden z pierwszych 10 automatów ze skrzynią ZF przez pewien czas był stałym bywalcem linii 156 będącej połączeniem Targówka z Bródnem i Bielanami.
Autor: Kelly
newser
23 czerwca 1998 - Warszawa, plac Zbawiciela. Ośmioletni Ikarus w jakiś czas po naprawie bieżącej, z której wyszedł z paskudnym buraczkowym lakierem, starą atrapą i zderzakiem z innej parafii. Foto: P. B. Jezierski.
Autor: zadzior

Komentarze: 5

8 lipca 1998 - Warszawa, ul. Puławska. Pięć pięć zero pięć pod siecią. Potworek numeracyjny twórczości MZK z pierwszą cyfrą oznaczającą zakład miał wyróżniać numerem pojazdy z automatyczną skrzynią biegów ZF charakteryzującą się specyficznym wyciem. Numery co ciekawe przetrwały dostawę ekologów z 1995, numerowaną wg innego systemu (zakład druga cyfra) w efekcie czego wozy 5500,5506-09 były świeżymi 280.70E a numery 5501-05 takimi jak na zdjęciu starociami, zamiast uporządkowanymi 5051-5055. Po przeniesieniu na Ostrobramską zostały przenumerowane w taki sposób, że wymieszały się dwa systemu nazewnictwa w spójną całość 5001-05.
Autor: Kelly
newser
8 lipca 1998 - Warszawa, ul. Puławska. Wyjący Ikar podjeżdża na przystanek Al. Lotników. Linia 514 była linia pośpieszną U, łączyła Żoliborz z Ursynowem, skasowana w 2001 po uruchomieniu metra do Ratusza. Widzimy pozostałości sieci trolejbusowej.
Autor: Kelly
newser
13 lipca 1998 - Warszawa, al. Poniatowskiego. Ikarus na brukowanej nawierzchni przystanku Rondo Waszyngtona.
Autor: Kelly
newser
17 lipca 1998 - Warszawa, Al. Jerozolimskie. Automat ukryty w starym pudle podjeżdża pod przystanek Muzeum Narodowe. Wprawne oko zauważy mundur wersja "lato".
Autor: Kelly
newser
Komentarze: 1

lipiec 2003 - Warszawa, pętla Wiatraczna. Wyjątki numeracyjne 5501-5505 po przejęciu na Ostrobramską świetnie się wpasowały w lukę w numeracji. Mimo to po kilku miesiącach wozy te dostały zgadzające się z ich rocznikiem numery 5001-5005.
Autor: zadzior

Ikarus 280.26 #7501

18 lipca 1998 - Warszawa, pętla Górczewska. Artyzmem lakiernika można nazwać pomalowanie loga ponieważ zwykle im się nie chciało dokonywać takich fantazji.
Autor: Kelly
newser
18 lipca 1998 - Warszawa, pętla Górczewska. Jeden z pierwszych automatów ZF przed remontem przeszedł jeszcze zakładową estetykę blacharską uzyskując świeży lakier i malowane numery.
Autor: Kelly
newser
3 maja 1999 - Warszawa, ulica Jana Pawła Woronicza. Wyjazd autobusu na linię 117.
Autor: Słavczo

wrzesień 2000 - Warszawa, kraniec Konwiktorska. Ostatni czerwony Ikarus serii 750x w MZA.
Autor: zadzior

Komentarze: 2

październik 2000 - Ulica Bonifraterska, przystanek Muranowska.
Autor: zadzior

8 lutego 2005 - Warszawa, Krakowskie Przedmieście.
Autor: SuDeK

26 czerwca 2006 - Warszawa, Aleja Armii Krajowej.
Autor: Bartek Stępień

26 czerwca 2006 - Warszawa, al. Armii Krajowej. Z dedykacją dla kopieniackiego gagatka nickiem Ępi
Autor: JacekM
newsercenzoredytor
Komentarze: 3

8 lutego 2007 - Warszawa, ul. Płaskowickiej, pętla Natolin Północny. Linia 195 z Natolina na Hutę była wówczas bardzo popularną linią w relacji N-S. Padła ofiarą metra, chociaż wygasza się ją do tej pory stopniowo skracając.
Autor: empi
limitercenzoredytorgoddriver
Komentarze: 1

30 września 2007 - Warszawa, pętla Falenica - EN "Falenica".
Autor: RedBull

Komentarze: 1

2 października 2007 - Piaseczno, ul. Warszawska.
Autor: przejk

26 października 2007 - Warszawa, ulica Puławska.
Autor: 8239
edytor
Komentarze: 1

28 marca 2008 - Warszawa, ul. Powsińska. Ładnie wygląda ikarus z tej perspektywy.
Autor: Jacek Pudło
edytor
Komentarze: 2

9 maja 2008 - Warszawa, dworzec aut. Metro Wilanowska.
Autor: Dawid Sko

Komentarze: 2

2 sierpnia 2008 - Warszawa, pętla Chomiczówka.
Autor: maciek8610

Komentarze: 1

20 sierpnia 2008 - Warszawa, al. KEN.
Autor: Rat

11 grudnia 2008 - Warszawa, ul. Nowo-Wyczółki. Bardzo zmienił się ten rejon odkąd odwiedziłem go ostatnio. I renoma niektórych linii również ;)
Autor: ZaciszaniN

Ikarus 280.26 #7502

17 lipca 1998 - Warszawa, ul. Świętokrzyska. Automat z pierwszej dostawy ZF w 1990, 4-biegowy bez turbiny, z charakterystycznym wyciem przy zmianach przełożeń. Całe swoje "czerwone" życie przepracował najpierw na linii pośpiesznej D, a od 1993 jej następcy 192. I tak to trwało do 2001r. Wysoki numer to efekt eksperymentalnego systemu numeracji, gdzie pierwsza cyfra oznaczała zakład. Gdyby nie to, wózek miałby numer 2098.
Autor: Kelly
newser
Komentarze: 5

3 września 1998 - Warszawa, ul. Bokserska. Automat z `90 omija Malucha będącego pojazdem bojowym ZTM. Takimi sprzętami liczono pasażerów i spisywano punktualność na przystankach. Zastąpiły je Matizy.
Autor: Kelly
newser
3 maja 1999 - Warszawa, Al. Niepodległości.
Autor: mzk804
newsercenzoredytor
Komentarze: 1

6 września 1999 - Warszawa, al. Solidarności. Czerwony automat obsłużył przystanek przy miśkach i z charakterystycznym wyciem ruszy spod sygnalizatora. W latach 1990-2001 linia 192 była stałym przydziałem tego pojazdu.
Autor: Kelly
newser
11 sierpnia 2001 - Warszawa, pętla Sadyba. Jeden z dziewięciu Ikarusów, które miały zapoczątkować nową erę w numeracji. Jak się szybko okazało, podczas próby nadania numeru po nowemu wozowi z Chełmskiej, system nie został do końca przemyślany i szybko się z niego wycofano. Kolejną odsłonę nowego sytemu numeracji wdrożono rok później, ale wozy z Chełmskiej dostawały profilaktycznie numery po staremu jeszcze przez dwa lata, choć już z niczym nie kolidowały :)
Autor: zadzior

Komentarze: 1

15 kwietnia 2004 - Warszawa, ówczesny przystanek Nowy Rembertów 01. Na linii 415 wówczas królowała zajezdnia Woronicza, która wypuszczała głównie potworne szroty oraz różnego rodzaju miłośnicze atrakcje w rodzaju krótkich serii. Na zdjęciu widoczny jest przedstawiciel pierwszej grupy, który posiadał dziurę w poszyciu nadwozia wielkości mojej pięści.
Autor: zadzior

Komentarze: 1

14 maja 2005 - Warszawa - Okęcie, al. Krakowska. A temu co się stało? :-)
Autor: jacekso
newsercenzoredytor
Komentarze: 12

24 lipca 2005 - Warszawa, ul. Żelazna.
Autor: JacekM
newsercenzoredytor
Komentarze: 7

28 lipca 2005 - Warszawa, skrzyżowanie ulicy Broniewskiego i alei Reymonta. "Upiększony" Ikarus przeprawia się objazdem, spowodowanym układaniem torów na skrzyżowaniu Reymonta i Conrada. Linia 122 i tak ma długą i zakręconą trasę, ten mały objazd pokręcił ją jeszcze bardziej.
Autor: NadzórRuchu

Komentarze: 1

20 stycznia 2007 - Warszawa, Os. Kabaty.
Autor: RedBull

24 kwietnia 2007 - Piaseczno, ul. Dworcowa.
Autor: mzk804
newsercenzoredytor
Komentarze: 1

Ikarus 280.26 #7503

maj 1995 - Warszawa, ul. Wołoska. Z powodu robót torowych tramwaje nie kursowały przez weekend na odcinku Woronicza-Rakowiecka. Uruchomiono linię zastępczą Z w sile dwóch wozów. Co ciekawe brygada 1 oznaczona była tablicą Z-1, a brygada 2 tablicą Z-2.
Autor: Nodzyk

Komentarze: 1

26 sierpnia 1998 - Warszawa, pętla Wilanowska. Ikarus automat z `90 z eksperymentalnym numerem taborowym przejściowego systemu numeracji oczekuje na odjazd z pętli Wilanowska do Piaseczna. Linia 709 to następczyni linii trolejbusowej 51 obsługującej tą relację w latach 1983-1995. Przed trolejbusami były autobusy linii 131 i 205, a te z kolei zastąpiły kolej wąskotorową od której to miejsce nazywane było Dworcem Południowym. Ikarus niebawem trafi do remontu.
Autor: Kelly
newser
27 kwietnia 2004 - Warszawa, skrzyżowanie ulic Dywizjonu 303 i Księcia Janusza. Ikarus za chwilę podjedzie na przystanek Koło. Przed wybudowaniem ulicy Dywizjonu 303 pętla linii 167 znajdowała się właśnie tutaj, na Kole. Po otwarciu tej szybkiej drogi na Bemowo, 167 zaczęło dojeżdżać na to duże osiedle. Obecnie jego trasa kończy się na Chomiczówce, a oprócz Connexu kursuje 6 wozów z zajezdni Woronicza.
Autor: NadzórRuchu

Komentarze: 4

6 lipca 2004 - Warszawa Wilanowska. Automacik ucieka do Piaseczna.
Autor: RedBull

30 lipca 2004 - Warszawa, Krakowskie Przedmieście. Ikarus podjeżdża do przystanku Uniwersytet, na którym teraz jest bardzo tłoczno. Tłoczą się tu oczekujący pasażerowie, tłoczą się też autobusy, które masowo na ten przystanek podjeżdżają.
Autor: NadzórRuchu

17 maja 2005 - Warszawa, plac Bankowy.Strasznie dziwny numer ma ten Ikarus...
Autor: neoplan

Komentarze: 5

28 sierpnia 2005 - Warszawa, pętla "Okęcie".
Autor: przejk

12 października 2005 - Warszawa, Al. Jerozolimskie. Automat 280.26 - to mi się podoba ;)
Autor: Dawid

14 października 2005 - Warszawa. Pętla Metro Wilanowska. Z cyklu "Autobus i Czesław"
Autor: Piotr_B
Profesional
30 listopada 2005 - Piaseczno, ul. Dworcowa. 1300-tna fotka Ik280 z MZA. Zdjęcie robione przrz szybę Steyra.
Autor: piotrekw

10 sierpnia 2006 - Warszawa, rondo Dmowskiego. Czemu jakoś Ikarusy 7xxx wydają mi się "ułomne"? Ne wiem :)
Autor: Bartek Stępień

Komentarze: 1

28 października 2006 - Warszawa, ul. Świętojerska. przeguby na 180 w ostatnich latach pojawiają się dość epizodycznie. Złapać na tej linii wysoką podłogę może być tymbardziej trudne. Przepraszam za ten cień ;)
Autor: ZaciszaniN

Komentarze: 1

29 marca 2007 - Warszawa, ul. Powstańców Śląskich. Zobaczenie obecnie Ikarusa na linii E-2 to rzecz raczej niemożliwa, gdyż została ona obowiązkowo uniskopodłogowiona. ;)
Autor: Plesim

Komentarze: 2

26 kwietnia 2007 - Warszawa, ul. Przyczółkowa.
Autor: Adam G.
cenzoredytor
7 września 2007 - Warszawa, ul. Świętokrzyska. Linia E-2 skręca z ul. Nowy Świat objeżdżając remontowaną ul. Krakowskie Przedmieście. Po niespełna roku objazd się skończył, a z linii jeżdżących Traktem Królewskim ostatecznie zniknęły Ikarusy (co było tłumaczone prestiżem zrewitalizowanej częściowo arterii).
Autor: ZaciszaniN

Komentarze: 4

6 stycznia 2008 - Warszawa, łącznik do ul.Drewny, przystanek Waflowa 03. Tabor tego typu na tej linii to duża przesada...
Autor: RedBull

Komentarze: 2

28 lutego 2008 - Piaseczno, rondo Solidarności.
Autor: urbin

17 marca 2009 - Warszawa, ul. Stryjeńskich. Jeden z niewielu pozostałych przy życiu 280.26 z automatyczną skrzynią biegów odwiedził dziś poranny dodatek na linii 504.
Autor: Adam G.
cenzoredytor
17 września 2009 - Warszawa, ul. Wołoska. Jesień zbliża się wielkimi krokami :(
Autor: ZaciszaniN

Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: