Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się

SEBE AS/

Scania CN230UB 4x2 EB #

3 grudnia 2010 - Jako że już wszystkie wozy dla Tartu z dostawy listopad/grudzień są ukończone, dodaję więc taką fotkę. Wnętrze można porównać na przykładzie Scanii dla przewoźnika Isaksson Karlsson z miasta Vaggeryd: identyczne rozmieszczenie siedzień, za rzeźnią wszystkie siedzenia są na podeście, co za tym idzie - rezygnacja z miejsc na niskiej podłodze, śmietniczek na rzeźni (znowu zapomniałem zrobić zdjęcie instrukcji!), nie mają klimatyzacji, ale posiadają otwierane okienka. Silniki zaledwie o mocy 230 KM, ale na linie po mieście w sam raz. W marcu 2011 r. OIDP spodziewana jest dostawa kolejnych pięciu Scanii OmniCity, tym razem na LPG. Przy okazji dołączam także fotki, gdy w słupskiej Scanii była ekipa z Estonii. Zdjęcia wnętrza wykonane na trasie Słupsk - Ustka podczas drogowych testów w dniu 26 listopada 2010 r. ;) http://tiny.pl/hw82k http://tiny.pl/hw822 http://tiny.pl/hw88h
Autor: Patryk
cenzoredytor
Komentarze: 4

Scania CN230UB 4x2 EB #803

3 grudnia 2010 - Słupsk. Wnętrze OmniCity dla Tartu z widokiem na przód. Akurat tego dnia do przewoźnika ruszyło pięć pierwszych sztuk. Podobno Estończycy są bardzo zadowoleni z tego produktu.
Sporą ciekawostką dzisiejszego dnia był wyjazd z hali montażu trzyosiowej, gazowej (!), demowej Scanii dla KRB Szwecja. Oprócz tego światło dzienne ujrzały dwunastometrowe OmniCity dla Trydentu, trzyosiowy OmniLink dla Härrydy, a także coś bardzo świeżego, mianowicie wozy dla Niemiec, a konkretnie dla Thüringen i Sömmerdy: dwa OmniLinki + jedna OmniCity. Wszystko to w przyszłym tygodniu opuszcza Słupsk.

Autor: Patryk
cenzoredytor
Komentarze: 2

Scania CN230UB 4x2 EB #810

7 lipca 2017 - Tartu, Raatuse.
Autor: Banan
cenzoredytor

Scania CN230UB 4x2 EB #813

6 grudnia 2010 - Słupsk, plac Scanii. Dwie OmniCity dla Tartu w towarzystwie OmniLinków dla Orusttrafiken Östersund. Dzień później wszystko to opuściło plac i udało się w rodzime strony.
Autor: Patryk
cenzoredytor
7 lipca 2017 - Tartu, Riia maantee.
Autor: Banan
cenzoredytor
Komentarze: 1

Scania CN230UB 4x2 EB #815

4 grudnia 2010 - Słupsk, dawny plac Scanii przy ulicy Jana Sobieskiego. Na zdjęciu jedna z 23 OmniCity zamówionych przez Sebe AS z miasta Tartu. 11 lutego 2011 roku do przewoźnika odjechało jeszcze pięć niskopodłogowych gazówek i na tym dostawy Scanii do Estonii się skończyły. Jeszcze w tym tygodniu na próbach zobaczymy demową Citywide LF 12,0 CNG, która została zamówiona przez Scanię Pärnu. Być może już niebawem ten model ujrzymy w tamtejszych rejonach? Sporo mówiło się o hybrydowych deskorolkach dla TLT Tallinn, jednak czas pokaże jak będzie.
Autor: Patryk
cenzoredytor

Scania CN230UB 4x2 EB #816

7 lipca 2017 - Tartu, Soola.
Autor: Banan
cenzoredytor

Scania CN230UB 4x2 EB #G0 421B

23 listopada 2010 - Słupsk, wyjazd z placu Scanii. Barwy niczym Busslink Stockholm. :) Tak właśnie wyglądają 12-metrowe OmniCitki dla przewoźnika Sebe-AS z Tartu. Szykuje się jakieś grubsze zamówienie, bowiem do tej pory na terenie jest już tego 20 sztuk, a w halach dosłownie roi się od tego typu autobusów. Sorry za ten słup, trochę mnie zaskoczyła.
Autor: Patryk
cenzoredytor
Komentarze: 1

Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: