Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się

SAD Banská Bystrica, a.s./

Škoda 15Tr10/7 #1529

14 września 2005 - Bańska Bystrzyca (SK), ul. Sládkovičova. Prawie cały tabor trolejbusowy BB dostarczono w latach 1988-90, czyli na początku istnienia sieci. Jedyny wyjątek to dwie 15TrM, dostarczone w 1997 (#1528) i widoczna na zdjęciu #1529.
Autor: Jarosz
newsercenzoredytor
14 września 2005 - Bańska Bystrzyca (SK), ul. Kremniczka - nieopodal pętli 2 i 3 oraz zajezdni. Przysłany w 1999 roku 1529 to wciąż najmłodszy trolejbus w BB. Średnia wieku wynosi 21 lat, współczynnik niskiej podłogi 0,00% - choć szkodziny 14/15Tr to oczywiście sprzęt nie do zarżnięcia, to jednak z punktu widzenia wygody pasażerów takie wskaźniki nie wyglądają zbyt korzystnie, z punktu widzenia prestiżu kraju strefy euro - również. Ale to już długo nie potrwa. W tym roku na ulice BB wyjedzie 19 nowych trolejbusów modelu Škoda 30Tr, czyli elektrycznej wersji SORa TNB 12. Pierwszy wóz został zmontowany przez Škodovkę i powinien obecnie odbywać jazdy homologacyjne w Bratysławie. W kolejnych elektryka będzie montowana własnymi siłami w bańskobystrzyckiej zajezdni. Cena jednego wozu to 420 tys. euro bez VAT, z czego Bańska zapłaci jedynie 5%, a resztę pokryje UE i budżet centralny.
Autor: Jarosz
newsercenzoredytor
Komentarze: 1

Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: