Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się

Menzies Aviation Group/

Scania CN230UB 4x2 EB #

15 stycznia 2010 - 12:57; Słupsk, ul. Sobieskiego. Autobus na zdjęciu jest z drugiej serii dostaw solowych pojazdów OmniCity do przewoźnika Menzies London. Obie serie nie różnią się od siebie niczym na zewnątrz, jednak wewnątrz są to dwa zupełnie inne autobusy. Spoglądając na wnętrze pierwszej serii widzimy 39 miejsc siedzących i wg danych pojazdu są tu 34 miejsca stojące (w przypadku wózka 28). Miejsce dla wózków jest wyjątkowo małe i znajdują się tam 3 siedzenia rozkładane, umieszczone bokiem do kierunku jazdy - nie zmieniło się to w drugiej serii. Wchodząc do wnętrza drugiej serii widać od razu, że autobus jest stworzony wręcz na trasy lotniskowe lub typowo bagażowe. W tym wnętrzu znajdują się już tylko 24 miejsca siedzące i 36 stojących (w przypadku wózków 31). Te półki są nawet bardzo dobrym pomysłem dla ludzi z ciężkimi bagażami. Całe wnętrze jest klimatyzowane, ale i monitorowane. Nie ma chyba miejsca w autobusie, gdzie by nie sięgała kamera. Kamery pokazują widok na: drogę przed pojazdem, widok za pojazdem - kamera cofania, nad pierwszymi drzwiami na zewnątrz, nad kierowcą na zewnątrz, nad pierwszymi drzwiami wewnątrz, przy wewnętrznym lusterku, w kabinie kierowcy, i dwie w przedziale pasażerskim - daje to aż 11 kamer w dwunastometrowym autobusie! Obraz na monitorku w kabinie kierowcy zmienia się co kilka sekund po 4 kamery na ekranie. Pasażer może śledzić przebieg trasy na 19' płaskim monitorze LCD. Wyświetla on również reklamy. W pierwszych drzwiach zastosowano podest dla osób niepełnosprawnych. Pulpit kierowcy i zegary są standardowe dla autobusów Scania przystosowanych do ruchu lewostronnego. Jedynie panel boczny obok lewej nogi może wydawać się pusty, ze względu na to, że radio przeniesiono na górę, a tachografu nie posiada.
Autor: Michał K.
edytor
Komentarze: 10

Scania CN230UB 4x2 EB #G0 425B

16 stycznia 2010 - 12:10; Słupsk, ul. Sobieskiego.
Autor: Michał K.
edytor
Komentarze: 1

Scania CN230UB 4x2 EB #S13

12 grudnia 2009 - 12:43; Słupsk, ul. Sobieskiego.
Piętnaście lotniskowców w oczekiwaniu na wyjazd (ostatnie sztuki pojechały miesiąc później).
Z dedykacją dla Patryka!

Autor: Michał K.
edytor
Komentarze: 4

Scania CN230UB 4x2 EB #S15

31 lipca 2012 - London Borough of Hillingdon, Eastern Perimeter Road. Samoloty na Heathrow lądują co około 60 sekund, jednak przy próbach zdjęć z autobusami zaczynają działać wszelkie możliwe prawa Murphy'ego.
Autor: JacekM
newsercenzoredytor
31 lipca 2012 - London Borough of Hillingdon, East Ramp. Jedna z wielu Scanii kręcących się po Heathrow.
Autor: JacekM
newsercenzoredytor

Scania CN230UB 4x2 EB #S6

18 stycznia 2010 - Słupsk. Wnętrze solowej OmniCity przeznaczonej dla Menzies. Część wozów zjechała z produkcji i nie miała widocznych miejsc na bagaże, a siedzenia. Na zdjęciu wóz krótko po zamontowaniu "półek". To był także ostatni rok, kiedy SPS realizowała bardzo duże zlecenia na autobusy przeznaczone do Anglii, między innymi dla National Express, Transdev czy ELBG Londyn. Ostatnie wozy z kierownicą po prawej stronie wyprodukowano w marcu 2013 r. i tak do tej pory nic. Sytuacja zapewne już nigdy się niestety nie zmieni.
Autor: Patryk
cenzoredytor
Komentarze: 2

Scania CN230UB 4x2 EB #S7

31 lipca 2012 - London Borough of Hillingdon, Northern Perimeter Road West. W tle Citaro niepodlegające TfL.
Autor: JacekM
newsercenzoredytor

Scania CN230UB 4x2 EB #S9

31 lipca 2012 - London Borough of Hillingdon, Northern Perimeter Road. Za płotem po prawej zaczyna się już pas startowy lotniska.
Autor: JacekM
newsercenzoredytor

Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: