Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
Jak dodajesz zdjęcia, to mi się humor poprawia
Tak, faktycznie to był jakiś Swing. Widać coś źle usłyszałem na radiu na "rondlu" Waszyngtona. Ale tam był taki jebnik, że szkoda gadać /kl
Po wstępnych oględzinach wozu 1264 wróci on do ruchu spokojnie.
To jest oczywiście do wyklepania. Bo nie z takimi sobie T-3 radziło Pytanie tylko jak duże będą potrzeby taborowe w najbliższym czasie... /kl
W najbliższym to raczej będą. No chyba że nam pan Phezydent jakąś niespodziankę noworoczną szykuje
A to już musisz pana prezydenta spytać! :> I osobiście uważam, że #1264 jeszcze za jakiś czas zobaczymy na ulicach. Choć niektórzy koledzy z NR TW mieli inne zdanie wczoraj. /kl
Tak jak piszecie, jak są braki taborowe, to szybko go zrobią. Gdyby nie festyn z przetargiem na nowe tramwaje, gdzie teraz by trwała dostawa, to by i tak poszedł na złom bez mrugnięcia okiem.
No, ale dostaw jeszcze nie ma, więc być może #1264 dostanie szansę dojeżdżenia jeszcze "kilku" kilometrów. Z tego co wiem, to decyzja w jego sprawie do tej pory nie zapadła. /kl
PO oględzinach wóz trafił do T3 na planowane w tym roku NGG. Poszły dwa składy na NGG 1282+81 i 1264+63. Natomiast nie ujrzymy już 2005 na torach TW.
To ciekawe, bo jeszcze wczoraj skład #1264+1263 stał za halą na R-4. A w weekend raczej T-3 nie pracuje... /kl
Faktycznie mój błąd. 1264+1263 trafi po 1282+1281. Do tego na T3 remontują ze 105Nx : 1430, 2075, 2136. Ciekawe co z 3108 gnije na T3 pod warstwą kurzu.
1264 i 1291 jednak odstawione bez NG czekają na Hyndaie i palnik.
Za to mamy nowy skład NJ i egzaminacyjny 1292+1263.
To prawda, złączono taki skład. A z tym palnikiem, to się jeszcze okaże /kl
A nie pisałem. Po za tym 1114, 1115 i 2065 lubicz. Zaś 1223, 1224, 1253 i 1254 wystawione na sprzedaż.
@Krzysztof_J: no skreślony. Po roku od naszej dyskusji Zapewniam, że wówczas jeszcze żadne decyzje nie zapadły. Zresztą wytypowano już sporo kolejnych numerów "do odstrzału"... /kl