Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
mam pytanie z innej beczki: czemu PKM nie ma ustalonego sposobu malowanie autobusów, każdy długo MAN ma inaczej wymalowany tyłek, każdy IK280 ma inaczej naklejone żółte paski, każdy autobus ma inaczej naklejony pasek nad szybami bocznymi(mercedes, volvo, man, ikarus) jeden u góry jeden po środku jeden na dole. nawet ikarus remontowany jeden po drugim jak np #238 i #230 sa inaczej malowane
było by fajniej jakby każdy autobusik był malowany tak samo, każda marka jest inaczej zbudowana inny tył inna wysokosc ale normy mogły by byc te same
Wzór malowania jest stały i niezmienny. Nie bardzo rozumiem o co Ci chodzi... Jak sobie to wyobrażasz? Na przykład ciemniejszy niebieski miałby być malowany na taką samą wysokość w Volvie jak i Ikarusie zamiast od dolnej listwy w dół? :| Bezsens.
To raczej nie realne. Prędzej walczyłbym o żółte paski w Neoplanach z przodu.
1. To nie skrzyżowanie z ul. Fabryczną a z tzw. Trasą Śródmiejską (prawdopodobnie nie mającą jeszcze nazwy własnej) 2. przemowi chodziło chyba o różnice w detalach typu: inna wysokośc od dachu żółtego paska w tych samych modelach autobusów.
ty PKM nie odpowiesz na moje pytanie tylko na takie jak ty sobie wymyślisz, powtórze dlaczego każdy IK280 ma inaczej naklejone paski co widac na fotkach: http://phototrans.eu/2-134835.html, http://phototrans.eu/2-122906.html, http://phototrans.eu/2-75792.html, porównaj sobie grubosc pasków na poszczególnych autobusach, i miejsce ich umieszczenia (nie mówie o wyższym malowaniu ciemniejszego zielonego w Volvie), i miejsce ich umieszczenia (MERC maja paski u góry, NEOPLAN, SOLARIS i VOLVO na dole,MAN na środku)
drogi CE w neoplanach jest pasek tylko jest on znacznie chudszy od tego w ikarusach i cięzko Ci go zauważyć ( i o takie szczegóły właśnie mi chodzi)
Powiem tyle: Nie macie się do czego doczepić to stwarzacie problemy. Projekt malowania był opracowany pod Solarisy i żółty pasek miał mieć 15 cm. Każdy autobus jest inny i nie sposób dać do Neoplanów taką samą grubość jak i do M11. Wyglądało by to co najmniej brzydko. W Ikarusach rzeczywiście paski z przodu mają różne grubości i są dość dowolnie klejone. #229 i #230 dostał standardową grubość, ale wygląda to dużo gorzej niż w #103, #119, #238, gdyż logo musiało zostać pomniejszone, a ono z kolei jest najważniejsze. Liczy się to czy pasek jest czy go nie ma. Proponuje porównać sobie z innymi przewoźnikami o dość skomplikowanym malowaniu czy mają identyczne pojazdy. @C.E. Jedyny autobus w nowym malowaniu, który nie ma paska z przodu to #153.