Not logged in | Log in | Sign Up
Manufacturer Name: | Ikarus |
Chassis: | Ikarus 260 |
Body: | Ikarus 260 |
Engine: | Rába D10 UTS-150 150kW/204HP 10350cm3 |
Gearbox: | ZF 4HP500 |
Design of doors: | 2-2-2 |
Brakuje tylko torowiska jeszcze
To odejście na Kartuską jest boskie. Jak tam sie uda poprowadzić torowisko (hipotetycznie) to będzie sukces.
Tego torowiska nigdy tam nie będzie Miasto juz odstąpilo od tej koncepcji. Po za tym grunty na odcinku do Kartuskiej są nie do pozyskania.
Tak szczerze Tomek to jak patrze na profil tego odejścia to sie zastanawiam jak oni sobie wyobrażali zmieszczenie w tym miejscu obu torowisk.
Po co tyle dat? Trzeba to poprawić
Mam takie same wrażenie. Spójrz jak mało miejsca zostawili na tor w kierunku Chełmu. Bezsensu. Tyle kasy w błoto. Ale kto za komuny się z tym liczył.
No właśnie o tym samym miejscu myślałem. Nie dość, że jest za mało miejsca to na dodatek obok dość stroma skarpa i centralnie stojący słup latarni, który sa sie od biedy przenieść. Poza tym różnica poziomów pomiędzy AK a Kartuskiej w tym miejscu jest dośc duża. Podobnie wygląda sprawa na krzyżówce AK z Sikorskiego. Tam jest równie mało miejsca na dole przy skręcie w Sikorskiego nie mówiąc nic o dalszym przebiegu torów AK w kierunku Ujeściska. Jak dla mnie to ten cały ciąg jest źle zaprojektowany i tak na dobrą sprawę budowa lini na chełm chyba sie właśnie o to rozbija.
Mieszkańcy Chełma zgodnie oświadczają że niepotrzebny im tramwaj bo mają autobus - a po co mają się dublować. Więc o czym my tutaj dyskutujemy ;-P
To niech przyjma do swoich durnych pał wiadomość, że po to chce sie budować linie tramwajową aby wywalić stamtąd autobusy.
taaaak na morene mial byc tez czekamy i czekam.... nasz wiadukt tez wybetonowany caly szeroki... ale dupa :(
to nie jest most wantowy
fajnie sie po latach czyta te dyskusje o tramwajach na chełm i morene