Not logged in | Log in | Sign Up
To gdzie udało się upchnąć te wszystkie autobusy z Wałowej?? Najwyższy czas wybrać się do Gdańska, nie byłem już kilka lat...
większość linii skierowano na pętlę Jana z Kolna, która także w niedalekim czasie ma być zlikwidowana, część linii skrócono do Dworca Głównego.
@KJ: A z ciekawości pytam: to wówczas ze wszystkimi liniami kończącymi swoją trasę na pętli Jana z Kolna/Wałowa???
Planuję się budowę może jakiegoś nowego węzła przesiadkowego???
"co" - zjadłem /przeprasza
w planach było stworzenie porządnej pętli na dawnym pl. Zebrań Ludowych czyli przy Bramie Oliwskiej, ale zdaje się, że ten pomysł upadł... więc prawdopodobnie, część linii skrócą do Dworca, część będzie jeździć po jakichś uliczkach w centrum, ciekawe co będzie z Targiem Siennym jak zaczną budowe tam...
jeszcze dorzucą coś PKSowi na Kolejową Ja w ogóle jestem za tym że co drugi kurs linii (oprócz 112, 167, 168, 186) powinien być skrócony do Dworca. I tak się spóźniają, a przerwa na fajkę może być z każdym kursem na drugiej stronie w przypadku 154 każdy postój na Uranowej, a co drugi na JzK.
Dzięki za odpowiedzi Generalnie wiem że ciężko ale może przy okazji budowy właśnie na Targu Siennym tam by powstał jakiś węzel przesiadkowy, mogli by to tam dać np: pod ziemię
Aczkolwiek wiem że to raczej czyste Scince Fiction. Jednakże ja nie widzę wszystkich lini przy Dworcu PKP, przecież muszą mieć gdzieś postoje wyrównawcze czy też po prostu przerwy na odpoczynek etc. A jeszcze jeśli przy okazji budowy na Targu Siennym właśnie dojdą im (jeśli tamtejsza pętla też zostanie zlikwidowana) trzy linie do upchania gdzieś na mieście ale gdybajmy pożyjemy zobaczymy .....
ehhhhhh Tłusty czwartek a ja wciąż głodny, zjadłem "-nie-"
i znowu przeprasza.
no to zamknąć jakąś uliczkę na mieście i tam zrobić prawy pas na postój lewy na wyjazd z krańcówki. Tylko teraz jaką uliczkę