Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
Ja co prawda mam jej fotkę z zewnątrz, ale nie wrzucę, bo ją trochę słup zasłania :-|
Widać krótsze ostatnie drzwi
@Bartek: rozwiń temat, 'osso chozii' z tą "rabową"? RABA D2156 powered?
@Krider: wrzuć, pewno historycznego zdjęcia nie Admini zablokują, a fajnie było by sobie ją przypomnieć
Normalnie brak mi słów jak widzę kolejne wariacje nt. Jelcza PR110U/M. Szczerze to po PR110U spodziewałem się podobnego widoku: http://phototrans.eu/14,193396,0.html
W latach 80-tych na Śląsku testowano dwupaliwowy napęd, tzn peerę z instalacją gazową i silnikiem D2156 dostosowanym do równoczesnego napędzania gazem ziemnym i olejem napędowym. Efektem była właśnie taka ciekawa peera z rabowskim silnikiem. Stwierdzono m.in. mniejsze zapylenie spalin. Autobus jak widać w końcu trafił do prywaciarza, u którego jeździł do kasacji.
Jednak nie będę wrzucał na phototrans.eu, ale można ją zobaczyć pod tym linkiem: http://img23.imageshack.us/my.php?image=dsc00037pfn.jpg Niestety nie miałem możliwości sfocenia jej od przodu :-( Przez kilka lat w ogóle nie jeździła i przez ten czas ją odmalowali, ale nie całą. Po tej długiej przerwie, na linii ponownie pojawiła się w październiku 2007r.
Niezła, wyszła jak wersja na skandynawię 2-2-1, tylko te drzwi trochę szpetne.
Tylne drzwi to jakaś samoróbka, bo przed remontem były w tym samym stylu, co pozostałe.