Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
te eberswaldery to padaki straszne... lepszym rozwiązaniem imo byłby sposób gdyński, czyli self-made elektromerce
I'm not sure you ought to get rid of these - they make a nice photo!
Thanks for the translation. What a pity that the need for low-floor vehicles means that these characterful old rattlers won't be around much longer
@dvigar: These old Jelcz are unfortunately too slow for modern trolleybus system They probably won't disappear too soon, so you still will have possibility to photograph them in Lublin!
IMHO these t-buses are too old to be interested for passengers, but too young for hobbyists. With no climat & no comfort. I agree with JP: we (I mean - Lublin) should think about buying some used vehicles: first of all - articulated. We missed one good possibility: http://phototrans.eu/14,353032,0,Neoplan_N6020_54687.html
Z Eberswalde to ja sie radze pospieszyc - w ten weekend drzwi otwarte i wielki festyn z okazji przyjazdu solniczek
Nie, Jarosz po raz kolejny parsknął śmiechem na widok tego bujania w obłokach. Miało być już 70 trolejbusów, zajezdnia, nowe trasy a na razie największym osiągnięciem było trwające rok montowanie chałupniczą metodą jednego MAZa i otwarcie z opóźnieniem kawałka sieci obsługiwanego raz na 20-30 min.
Co gorsza to szanowni panowie P dalej bujają w obłokach i wierzą w te same cuda w które wierzyli 5 lat temu - czyli sieć wszędzie; nowa zajezdnia itp itd. Karmi się ciemny lud takimi mrzonkami a przyziemne sprawy leżą i kwiczą. Tylko ciekawe po co w ogóle rozbudowywać tą sieć skoro istniej i wciąż rozwijane jest coś takiego jak hybryda.
Najlepiej zlikwidować trolejbusy w Lublinie. Ileż mniej byłoby awantur, a i miasto by wyładniało
@16v: gdyby pozbyć się ikarusów i migów wymienić na solarisy conecto to 99,9% pasażerów by się ucieszyło.:D Trajtki może nie osiągają 100 km/h, ale przyspieszenie mają odlotowe (te z silnikami z Medcomu i Eniki).
Miało być solarisy i mercedesy conecto.
@Mikra: Prosty rachunek. Zamiast 30 Trolino za te same pieniądze kupujemy 60 Urbino albo 90 LAZów A183. Nie będzie wtedy ani starych trolejbusów ani starych autobusów. Wszyscy byliby szczęśliwi