Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
Jechałem dzisiaj jednym i drugim i co dużo mówić - z nowego aż żal wysiadać, ale moim zdaniem "stary" ma lepiej rozplanowane wnętrze (nie licząc tyłu).
Rzeźnia w ostatnich drzwiach w 12m? :o po kiego?
Dlatego, że MPK nie chce płacić wyższego podatku. Aby zmieścić się w niższym przedziale pojazd Km musi posiadać max 28 siedzeń.
Te dwa półtoraki z tyłu trzeba zamienić na zwykłe 2 siedzenia i przenieść do ostatniego rzędu zamiast barierki.
Ewentualnie zamiast robić z tyłu drugą rzeźnię to można w części przedniej zrobić dwie rzeźnie na przeciwko siebie po obu stronach trolejbusu, a siedzenia które tam są dać do tyłu.
Winne jest wyłącznie MPK, które z jednej strony wymagało powyżej 8 miejsc bez podestów, a z drugiej - ograniczyło maksymalną liczbę siedzeń do 28, konsekwencją czego mamy niepraktycznie skonfigurowane wnętrze.
A tak swoją drogą, to czemu nówki nie mają kapsli na felgach? W nowym wozie nie wygląda to zbyt estetycznie...
Dla tego że tylna część pojazdu wygląda tak:
http://www.ltek.strefa.pl/galeria/albums/userpics/10007/19_IV_2011_066.jpg
a rzeźnia jest mikroskopijna, a na dodatek biletomat zabiera kolejną w niej przestrzeń:
http://www.ltek.strefa.pl/galeria/albums/userpics/10007/19_IV_2011_085.jpg
Dzisiaj widziałem 3846 na 152 i tablica z "koralikami" była umieszczona przy pierwszej szybie za drzwiami. Chociaż rano.
Tylko powinny mieć takie osłony jak #3838 a przynajmniej takie jak MAZak ale i tak dobrze że ni ma takiego .... jak w nowych mastero
Właśnie,że nowy ma dobre osłony.#3838 wygląda optycznie przez swoje osłony na o wiele wyższy niż jego młodszy brat.