Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
Może uzupełniłbyś tabor przewoźnika.
Próbowałem, ale przy dodawaniu przewoźnika znikają wszystkie dane.
To było do przewidzenia, bez kompleksowego rozwiązania problemu finansowania regionalnych przewozów autobusowych nie rozwiąże się problemów poprzez liwkidację. prywatyzację PKSów.
Żyła złota pozostała po wyparciu PKS-u okazała się przynosić straty? No proszę. Wspaniały przykład na to, że komunikacja podmiejska bez organizatora i dotacji nie jest w stanie zaspokoić potrzeb mieszkańców, zwłaszcza tych z mniejszych miejscowości.
Co do taboru, w Gardenie jeździły przez pewien czas Autosany A1010T z Bialskiego PKS-u.
Ze Świd-trans nic nie trafiło. Nie wiem czy taka żyła złota była potrzebna prezesowi, bo podczas spekulacji o upadku PKS narzekał, że nie podoła problemowi zaopatrzenia mieszkańców powiatu w transport. Drugi problem to brak kierowców, rekordziści jeżdżą po 15 godzin. Dosłownie kilku kierowców przeszło z PKS do Gardenu, część przeszła do ościennych PKSów, a duża większość ma nadzieję(zwłaszcza związki zawodowe) że uda się utworzyć spółdzielnie komunikacyjną.
GIENEK tak jeździły Autosany A1010T ale nie długo bo GS sprzedał je za cenę 2 razy większa niż kupił od PKSu
A w Kraśniku wszystko się kręci bez PKSu
GS sprzedaje Bomble
LSW13718
http://moto.allegro.pl/autosan-a11-12t-san-i2224237159.html
LSW13708
http://moto.allegro.pl/autosan-a11-12t-san-i2224236938.html
i wiadomo gdzie trafiły bomble?
Nadal w Gardenie. Moim zdaniem za dużo kasy chcą, cena nie adekwatna do stanu, przez niecały rok ostro dobili te wozy.