Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
Mam dwa pytania, czy te dostawy są jakoś rozdzielane pomiędzy spółki i jakie są zamierzenia odnośnie pozostałych peerek i stodwudziestek?
zapraszam do miasta no-how, gdzie 2/3 autobusów to sralisy, to dopiero nuda
@znawca: W KZK zostanie na pewno 10 sztuk Jelczy 120MM/2 z 1999 roku oraz najprawdopodobniej 2 ostatnie peery po NG w Solcu (022 i 047). KPK już 2 lata temu pozbyło się wszystkich Jelczy. A w KPKM zostały jeszcze 3 Jelcze 120MM/2 też po NG w Solcu ale nie jestem pewien czy zostaną. Co do podziału to jak zwykle prawie do końca jest to tajemnicą. Ja wiem tylko, że do KZK przyjdzie 10 sztuk SU12.
Podobnie jak w Szczecinie gdzie znowu Solaris wygrywa nad Manem, ale polski ''bum autobusowy'' łamie szweckie Volvo z narazie 2 sztukami 7700A
Oczywiście najwięcej nowych wozów dostanie firma, która notorycznie zaniedbuje tabor, a najmniej największy miejski przewoźnik, który jako jedyny za własne środki próbuje coś zmienić. Gdzie tu fasir play, mityczna konkurencja? Paranoja...
Która spółka twoim zdaniem najbardziej zaniedbuje tabor?
KZK. Z włąsnych środków nie robi nic, kupiła może ze dwie używki jako jedyna trzyma Jelcze i mimo bezpodstawnego faworyzowania przy rozdzielaniu kolejnych dostaw trupy z Laskowic trochę jeszcze napsują krwi pasażerom.
KZK zaniedbuje tabor? Chyba żartujesz...
@mieszkaniec: KZK zdecydowanie najbardziej dba o tabor. Autobusy są zdecydowanie najczystsze w środku i wyjeżdżają na linie sprawne. KPK i KPKM czasem mają z tym problemy. W drugiej transzy KZK dostanie 10 nówek, w pierwszej dostało 13. Razem 23. KPK dostanie 17 sztuk, z pierwszej transzy dostało 6 - razem również 23. KPKM w pierwszej partii otrzymał 16 sztuk, nowych dostanie 8. W sumie 24. Nie wiem, gdzie widzisz bezpodstawne faworyzowanie, bo podział jest wyjątkowo sprawiedliwy.
Ja jeszcze dodam od siebie, że KZK dostaje tyle wozów bo jako jedyna spółka podjęła się obsługi nowej linii (111). KPK płacze, że ma za dużo linii a KPKM wyprzedaje tabor jak najęty, a później płaczą, że im brakuje wozów na obsługę obecnych linii a co dopiero nowych. Nie wspomnę o tym jak mocno kopci MAN NG312 z KPK #684. Nawet ich Lionsy zaczynają dymić. Jelcze z KZK tak nie dymią. @mieszkaniec: Porównaj sobie SU12 z 2004 z KZK i z KPK- wtedy zobaczysz, która spółka zaniedbuje tabor.
@mieszkaniec Masz tu porównanie Man NG312 po zdjęciu reklamy(KPK): http://www.phototrans.eu/14,400247,0,MAN_NG272_697.html a Man NG 312
(KZK): przed: http://www.phototrans.eu/14,274276,0,MAN_NG312_111.html
po: http://www.phototrans.eu/14,274276,0,MAN_NG312_111.html . I co mieszkaniec jest różnica. I tak KZK zaniedbuje tabor... Tak...
Man NG312 #111 po zdjęciu reklamy (KZK) http://www.phototrans.eu/14,350175,0,MAN_NG312_111.html