Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
W przypadku zdjęć KPTS nie stosujecie żadnych tagów placówkowych, np. "Oddział Włocławek"? Zawsze łatwiej przeglądałoby się zdjęcia
W tej "firmie" to chyba nikt nie wie, co się dzieje. Każdy wóz jest inaczej oznaczony, pomalowany... Włocławek klei się w "PKS Włocławek", Lipno nie oznacza swoich wozów wcale, pozrywali swoje logo z wozów. Co u Brodnicy to nie wiem - zaś Inowrocław jak widać... Nie tak sobie wyobrażałem tą firmę... Cóż POwstała tylko po to, żeby utworzyć kolejnego prezesa i świtę zastępców...
Dzięki za wyjaśnienie. Szkoda że komunikacji pasażerskiej również dosięga patologia polskich władz...
Po przeczytaniu kilku artykułów na ten temat widać, że połączenie tych PKS-ów to decyzja tylko i wyłącznie polityczna.
Połączenie tych PKSów to tylko jak mówicie polityczne przepychanki. Jeśli mają taki duży twór to łatwiej sprzedać nieruchomości i słać firmę na dno to przecież polityka Platformy : zniszczyć , zlikwidować a przy okazji posadzić "swoich" na stołeczkach i dać im dużą kasę . Jak to mówią trzeba się nahapać bo następnych 4 lat już nie bedzie dla Donalda Pluska
Zabierzcie się za coś pozytywnego. Politykierstwo na twb do pożytecznych rzeczy nie należy, wypad na onet.pl!
Ta firma to jedna, wielka pomyłka. Jest ogłoszony przetarg na sprzedaż zajezdni w Lipnie. Jak ma funkcjonować oddział bez zajezdni?
Niestety, PKSy zawsze były polem do załatwiania interesów różnego rodzaju towarzyszy partyjnych. A przykłady PKS-u Wschód czy KPTS-u to wręcz modelowa lekcja jak po hasłem poprawy jakości świadczonych usług i zmniejszenia kosztów po cichu załatwiać posady "swoim". Najlepsze jest w tym to, że zarówno w przypadku Wschodu jak i Kujaw liczba stanowisk administracyjnych rośnie zamista znacząco maleć. Efekt może byc tylko jeden- spadek rentowności i powolna upadek firmy.