Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
Dziwe jest u was polityka, Solarisy były zamawiane z klimą dla pasażera, a teraz nagle Mercedyesy z klimą dla kierowcy :|
SIP też wygląda na uboższy, niż w Solarisach.
Solarisy zamawiało miasto, a Mercedesy KPK. SIP nie jest uboższy, niż w Solarisach.
Mi, jako kierowcy, byłoby to obojętne, czy klima na cały autobus, czy tylko dla mnie. Ważne, że jest Ciekawe ile kosztuje jeden i czy Conecto z pełną klimą byłby droższy, czy jednak mimo wszystko tańszy? Gdzie w ogóle można znaleźć ceny nowych autobusów?
Brak klimy dla pasoż... pasażerów i małe lufciki. No nie wiem...
Krzysio@ Cen należy szukać w papierach przetargowych. Te dla KPK kosztowały po ok. 1,45 mln zł. Posiada wyposażenie zgodne ze standardem BKM (informacja pasażerska, kasowniki, GPS, zapowiedź głosowa). Brak klimy dla pasażerów, ale nie jest to jakaś udręka, bo dni gorących w roku nie jest tak dużo.
@Konrad Tak, silniki spełniają normę EURO6.
Może i dni gorących aż tyle nie ma, ale wcale nie musi być aż tak gorąco, by w wozie mógł panować istny ukrop. Nawet przy wszystkich możliwych uchylanych lufcikach potrafi być beznadziejnie gorąco.
Zgodzę się z Ryszardem, że słupki o wiele lepiej wyglądałyby całe zielone.
My Polacy tak mamy- zawsze narzekamy...
nam polakom nigdy sie nie dogodzi
Pozostaje wpółczuć pasażerom. Brak klimy przy uchylnych szybkach, to ogromne nieporozumienie tym bardziej w pojeździe tej klasy i nie można tego niczym usprawiedliwiać. Podróż lubelskim Conecto w tej samej konfiguracji przy 30 stopniach to zwyczajna męka. Coś mi się obiło o uszy, że tego lata zdarzały się nawet przypadki omdleń.
Jeżeli brak jest klimy, to powinny być chociaż odsuwane okna jak w warszawskich solarisach. @MPK576 ma rację, uchylne okienka to nie "polskie narzekanie" tylko realistyczne spojrzenie - przy nich wentylacja jest znikoma. Na lokalnym przykładzie sprawdzane niejednokrotnie.