Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
Ooo, jak Rzeszów też jest to ja jestem za! Już dawno mi się marzył wyjazd do Wrocławia
Fajnie, że im się powodzi. Chociaż jest lekki żal, że potencjał w tym segmencie przewozów dostrzegł dopiero jakiś facet z UK.
@P_B: It's a shame that other companies in the UK do not have his ideas too! How long before Stagecoach Megabus and PolskiBus share drivers?
no niestety to to jest przykre ale polacy nigdy by nie wpadli , bo poco maja nasz kraj ratowac jak powoli wszystko upada
To skąd czerpią kasę na działalność? Skoro tak się rozwijają, to jakoś te inwestycje muszą się im zwracać.
Proste - właściciel inwestuje albo zaciąga kredyty... a zresztą czy te vanhoole czasem nie są brane w leasing?
Jeśli dobrze zrozumiałem sir Souter to twierdził, że w tym roku już osiągnęli break-even point - pytanie, czy finansowy, czy księgowy. Jeśli ktoś jest z Warszawy to może podjechać do KRS i przejrzeć sprawozdanie za ub.r.
@Marcin Ciszewski, ale leasingi i kredyty kiedyś trzeba spłacić. Więc kasa skądś na to musi być.
Tak, cytując Soutera: "Próg rentowności osiągnęliśmy w zeszłym roku. W tym roku firma osiągnie bardzo dobry zysk."
Akurat próg rentowności i inne wskaźniki finansowe i księgowe mają to do siebie, że można nimi w dużym stopniu manipulować by osiągnąć pożądane efekty. Tak więc wyciąganie wniosków nt. opłacalności inwestycji na ich podstawie (a tym bardziej biorąc pod uwagę wypowiedzi dla mediów) jest średnio trafionym pomysłem.