Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
Też pozdrawiam. Jednocześnie podobnie jak cały tłum ludzi z Facebooka jestem zły "jak osa" na Polskiegobusa. Najpierw padła strona internetowa, później system płatności przyjmował, ale e-biletów nie wystawił.
Zawsze można zmienić przewoźnika jak ten nie odpowiada. Doskonale wiesz, że wybór masz naprawdę duuuży
@ 16v: wybór duży, ale PB nawet przy zakupie na ostatnią chwilę w wielu relacjach wychodzi najkorzystniej cenowo. Wracając do mojego komentarza, jeśli tylko widać, że system rezerwacji "szaleje" to lepiej go po prostu zawiesić do czasu odzyskania pełnej sprawności. Przy takiej skali zainteresowania nową pulą biletów pracownicy działu reklamacji od trzech dni mają przysłowiowe piekło na ziemi.
KL_Radom: Spokojnie Mi dzisiaj część potwierdzeń przyszła, a kupiłem z 15 biletów, więc sobie cierpliwie czekam.
e0n - jesteś kierowcą w Busie, bagazowym czy jak?