Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
nono, robi robotę! numerki jeszcze jakieś bardziej z epoki przykleić i będzie moc. Perypetie tego wozu świetnie pokazują jaki postęp dokonał się w temacie zabytkowych autobusów przez ostatnie 10 lat
A płaczą że nie mają pieniędzy.. Wsadzili kase w ogórka, a kierowcom płacą psie pieniądze. Europejska firma.
Coś mi się wydaje że jakby koszt remontu tego wozu rozłożyć po równo każdemu kierowcy to wyszłoby z 50 zł w jednym miesiącu. Chyba że anonimowy komentatorzy znają jakąś inną matematykę.
Matematyka jest ta sama, miara wartości pieniądza inna.
@Ciecho: Co Ty opowiadasz. Wiesz tylko tyle ile powiedzą Ci kierowcy u których kabinujesz.
Zarobki faktycznie małe, z 1 komentarzem zgadzam się w części o zarobkach, natomiast z drugim nie do końca w żadnej jego części. Kolega Jacek ma rację. Nie ma to związku z zarobkami. Jednak empekowska polityka jest trochę dziwna. Wystarczy przytoczyć przykład z zatrudnieniem podwykonawcy czy wykonywaniem fatalnych napraw blacharskich, po których autobus odmalowuje się na pomarańczowo z zielonym zderzakiem. Kpina.
@1234: Dobrze że Ty masz taki szeroki horyzont informacji o MPK. Niestety kończy się on na zderzakach. Tobie się nie podoba jedna rzecz, mnie inna - normalne. Nie jestem pracownikiem MPK, ani adwokatem, ani głosem uciśnionych kierowców na phototrans.eu, ale fakty o zarobkach są takie a nie inne. Jeżeli 2 osoby w rodzinie zarabiają po 1800zł to raczej nie ma z czego "odłożyć" i na coś zaoszczędzić. Ty jeszcze się uczysz czy pracujesz ? Bo gadasz jak 15letni fanatyk MPK, któremu nie podoba się kolor zderzaków, tak ważny bo ... No właśnie dlaczego?
Ech, ciecho. Horyzont informacji o tym bajzlu mam jaki mam. Nie narzekam. Wiem ile zarabia się w MPK-1,3*10000 to żałosne pieniądze na początek. Dla osoby, która jest sama może i wystarczy na jakieś przeżycie. Ogólnie w Polsce można zarobić tylko w niektórych zawodach, nie mówiąc o odłożeniu, ale to nie o tym temat. Zapraszam na inne fora.
Wręcz przeciwnie. Jestem anty obecnej polityce mpk, względy wiadome. Wszechobecny bałagan tam panujący.
Ponadto mówiąc o barwach autobusów. Remontują-tu grubo powiedziane mniejsza o zakres tych remontów i ich jakość. Zakład autobusowy remontuje pojazd wszystko pięknie, ale dlaczego nie dostanie BM? MPK nie musi tak malować... ZTM nie może tego egzekwować przez błędy w umowie wieloletniej. Może dzięki temu M11 pojeździ do 2017 roku...
Jeszcze jedna.kwestia jest. Podziały. To co miało z założenia łączyć ludzi zaczęło ich dzielić. Mówię tu o całym gronie osób zainteresowanych KM. Opluwania, wyszydzania tylko dlatego, że ktoś ma inne zdanie na dany temat a wręcz jeszcze namawianie innych do tego. Masa kłótni i nie porozumień na różnych forach komunikacyjnych spowodow błahych. Już teraz jest bardzo wyraźny podział. Ale jednostki (oszczędzę nicków) sami prowokują takie sytuacje. Przykre to jest, że wspólne zainteresowanie tak potrafi dzielić ludzi.
Pytasz czy się uczę czy pracuję. Powiem tak. Zależy co przez co się rozumie, ale niewazne to jest.
Piszcie co chcecie, lecz co byście nie napisali i tak nie zmieni faktu, że renowacja zabytkowego Jelcza 272 MEX była naprawdę trafną i potrzebną mieszkańcom miasta decyzją. Na tego typu działanie nigdy nie jest szkoda pieniędzy, gdyż tabor zabytkowy jest jedną z najlepszych form promocji komunikacji miejskiej i często stanowi wizytówkę miasta. Oczywiście pod warunkiem, że nie będzie trzymany ciągle w ukryciu i będzie uświetniał każde wydarzenie kulturalne Lublina.
Słusznie napisał przedmówca, nie ma teraźniejszości bez przeszłości.