Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
Kto by pomyślał, że konstale zaczną w ogóle wymierać.. nawet w pipidówach, nie licząc Torunia i Bydgoszczy.
@Karol Woźniak ciebie też nikt nie liczy z takimi debilnymi tekstami.
Szczerze mówiąc liczę na to, że po otwarciu linii na monetę będzie można zobaczyć trochę więcej 105Na, niż teraz. A teraz trochę z innej beczki, dlaczego Konstale nie mogą jeździć na Łostowice?
Raczej ciężko żeby zobaczyć więcej 105tek skoro zostało 12 składów (o ile już nie jest mniej). A Konstale nie mogą jeździć na Łostowic, bo by nie podjechały z ludźmi pod AK, na pusto bez problemu, ale jeżdżenie na pusto sensu nie ma.
Problem jest nie z wjazdem, bo by wjechały, a ze zjazdem bardziej, szczególnie w przypadku wozów z rozrusznikiem stykowym. Swoje robi też brak hamulców tarczowych oraz piasecznicy. Problem z wjazdem na górę to miały 114Na - zbyt mała moc i ilość napędowych wózków.
A i jeszcze jedno pytanko: na jaką linię pójdą solówki?
Prawdopodobnie na żadną, zostały tylko dwie solówki - 1241 i 1299. Szkoda tych wagonów, bo nie ma za bardzo co z nimi zrobić.
Jakby wznowić 4-kę od jelitowa to znalazłoby się miejsce.
Na odcinku Zaspa-Żabianka jest nadpodaż wozów. Tramwaje jeszcze w 3/4 puste i są zbyt często, spokojnie 11 można by co drugi kurs wyrzucić, a zwolnione wzkm dorzucić do 8 która na odcinku Centrum-Stogi pęka w szwach