Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
Z tymi zdjęciami nie przesadzaj, to zwykły "screenshot" z filmu.
Nie chcę się czepiać, ale Twojego autorstwa spośród nich są ledwie 3 zdjęcia. :P
Drugi wagon na pewno nie jest doczepą czynną. Taką doczepę widać 4 w kolei.
PS. Zdjęć Twojego autorstwa było więcej ale ile zostało zablokowanych?
Doczepa czynna jako czwarta "w kolejce" powiadasz, ciekawe... :> /kl
A ja chciałem tylko powiedzieć, że dobrze się dzieje, że te screeny tutaj trafiają. Zdjęć sprzed 2003 roku jest tak mało, że wszystko jest cenne i ma wartość historyczną.
Przeca nikt nie mówi, że to źle, że wrzuca. Czekamy na więcej! /kl
No więc muszę szacowne gremium zmartwić. Na pierwszym planie na pewno nie jest ani 251+201 ani 5+6. W lewej części przodu, obok tablicy liniowej widać gniazdo od przewodu zerowego. Ani wagon 251 ani 5 aż do przebudowy w latach 1980-1981 nie miały tego gniazda, bo i po co, skoro miały jeździć jako sterujące doczepami czynnymi. Nie wspomnę już o innych cechach wagonu nr 5 jak stary pulpit, gruby pas podokienny czy tłoczona trzyczęściowa czerpnia powietrza.
Nie wiem również po czym Tygrysek rozpoznaje doczepę czynną jako czwartą w kolejności.
Ten z pierwszego planu najbardziej wygląda mi na 256, choć kąt mały, więc trudna sprawa.