Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Jelcz M121M #16622

Detale

NazwaJelcz M121M
(Jelcz) (MAN D0826LOH12 162kW/217HP 6871cm3) (ZF 4HP 500(4)) [2-2-2]
VINSUJM121ANV0000193
Numer zabudowy
Wyprodukowany1997
Zezłomowany2012
Właściciele
19972012MPK Kraków
Numery rejestracyjne
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Tablice rejestracyjne
19972012KVE 2646
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
1997199916622 / MPK Kraków
19992012BJ622 / MPK Kraków
Inne informacje
07.07.1997
07.03.2012

Zdjęcia

11 listopada 2002 - Kraków- pętla Azory.
Autor: pablo

Komentarze: 5

22 października 2003 - Kraków, ul. Ogrodowa. Gniot na 501 był dla mnie nie małym zaskoczeniem.
Autor: Leszek Matula
newsercenzoredytor
Komentarze: 5

17 października 2004 - Kraków, Aleja Generała Władysława Andersa
Autor: Wojciech Liberda

Komentarze: 1

31 października 2004 - Kraków, pętla Cmentarz Grębałów, czyli miejsce, które zapełnia się autobusami tylko w okresie 1 listopada.
Autor: lukaszwo

26 lipca 2005 - Kraków, łącznik między ulicą Bronowicką i Armii Krajowej.
Autor: Simon

Komentarze: 1

2 września 2006 - Kraków, ulica Leonida Teligi. Darmobus wyjechał właśnie z ulicy Jerzmanowskiego.
Autor: Simon

Komentarze: 3

29 marca 2007 - Kraków, ul. Kobierzyńska. Gniot jak na swój wiek jest w bardzo dobrym stanie, Man pracuje jak trzeba, ZF ładnie wyregulowany, a wnętrze wozu zadbane. W MPK ciężko trafić na hebla z prawdziwego zdarzenia, nawet na linii darmowej.
Autor: Gumiś
limiteredytor
Komentarze: 3

7 września 2009 - Kraków, pętla Pleszów. Przed kolejnym kursem na linii czasowej 715 do Kombinatu. Wóz ponad dwa lata był bez fotki, więc mam nadzieję, że braki techniczne zdjęcia nie spowodują jego blokady. We wnętrzu ciekawostka - w części przedniej siedzenia z Solarisa.
Autor: lukaszwo

11 grudnia 2009 - Kraków, główna pętla pod hutą. Jak to miło usłyszeć znajomy manowski warkot pośród morza jelczo-mercedesów. W przeciwieństwie do CN113CLL, Jelcz M121M jest polskim sposobem na niskowejściowy autobus, gdzie występuje układ drzwi 2-2-2, a podłoga wznosi się stopniowo. W rezultacie niska podłoga jest wykorzystana w mniejszym stopniu, zaś potrzebujący niskiego wejścia potrafią wdrapywać się w ostatnim wejściu, zamiast skorzystać z przednich. Zdjęcie dedykuję Mad_BOSSowi, próbującemu przybliżyć nam historię rosyjskich autobusów.
Autor: Jacek Pudło
edytor
Komentarze: 6


Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: