11 listopada 2002 - Kraków- pętla Azory. Kraków- pętla Azory. Autor: pablo
Komentarze: 5
22 października 2003 - Kraków, ul. Ogrodowa. Gniot na 501 był dla mnie nie małym zaskoczeniem.Kraków, ul. Ogrodowa. Gniot na 501 był dla mnie nie małym zaskoczeniem. Autor: Leszek Matula
Komentarze: 5
17 października 2004 - Kraków, Aleja Generała Władysława AndersaKraków, Aleja Generała Władysława Andersa Autor: Wojciech Liberda
Komentarze: 1
31 października 2004 - Kraków, pętla Cmentarz Grębałów, czyli miejsce, które zapełnia się autobusami tylko w okresie 1 listopada.Kraków, pętla Cmentarz Grębałów, czyli miejsce, które zapełnia się autobusami tylko w okresie 1 listopada. Autor: lukaszwo
26 lipca 2005 - Kraków, łącznik między ulicą Bronowicką i Armii Krajowej.Kraków, łącznik między ulicą Bronowicką i Armii Krajowej. Autor: Simon
Komentarze: 1
2 września 2006 - Kraków, ulica Leonida Teligi. Darmobus wyjechał właśnie z ulicy Jerzmanowskiego.Kraków, ulica Leonida Teligi. Darmobus wyjechał właśnie z ulicy Jerzmanowskiego. Autor: Simon
Komentarze: 3
29 marca 2007 - Kraków, ul. Kobierzyńska. Gniot jak na swój wiek jest w bardzo dobrym stanie, Man pracuje jak trzeba, ZF ładnie wyregulowany, a wnętrze wozu zadbane. W MPK ciężko trafić na hebla z prawdziwego zdarzenia, nawet na linii darmowej.Kraków, ul. Kobierzyńska. Gniot jak na swój wiek jest w bardzo dobrym stanie, Man pracuje jak trzeba, ZF ładnie wyregulowany, a wnętrze wozu zadbane. W MPK ciężko trafić na hebla z prawdziwego zdarzenia, nawet na linii darmowej. Autor: Gumiś
Komentarze: 3
7 września 2009 - Kraków, pętla Pleszów. Przed kolejnym kursem na linii czasowej 715 do Kombinatu. Wóz ponad dwa lata był bez fotki, więc mam nadzieję, że braki techniczne zdjęcia nie spowodują jego blokady. We wnętrzu ciekawostka - w części przedniej siedzenia z Solarisa.Kraków, pętla Pleszów. Przed kolejnym kursem na linii czasowej 715 do Kombinatu. Wóz ponad dwa lata był bez fotki, więc mam nadzieję, że braki techniczne zdjęcia nie spowodują jego blokady. We wnętrzu ciekawostka - w części przedniej siedzenia z Solarisa. Autor: lukaszwo
11 grudnia 2009 - Kraków, główna pętla pod hutą. Jak to miło usłyszeć znajomy manowski warkot pośród morza jelczo-mercedesów. W przeciwieństwie do CN113CLL, Jelcz M121M jest polskim sposobem na niskowejściowy autobus, gdzie występuje układ drzwi 2-2-2, a podłoga wznosi się stopniowo. W rezultacie niska podłoga jest wykorzystana w mniejszym stopniu, zaś potrzebujący niskiego wejścia potrafią wdrapywać się w ostatnim wejściu, zamiast skorzystać z przednich. Zdjęcie dedykuję Mad_BOSSowi, próbującemu przybliżyć nam historię rosyjskich autobusów.Krakow, main loop in front of ironworks. It's nice to hear well-known MAN engine sound among lots of Jelczes with Mercedes engines. Jelcz M121M is Polish way of building low-entry bus. It has door arrangement 2-2-2, and floor is ascending gradually. In result, low floor is used not so intensive, and people needing low entry may enter bus with last door, climbing high steps. Picture is dedicated to Mad_BOSS, who is trying to show us history of Russian buses.Kraków, główna pętla pod hutą. Jak to miło usłyszeć znajomy manowski warkot pośród morza jelczo-mercedesów. W przeciwieństwie do CN113CLL, Jelcz M121M jest polskim sposobem na niskowejściowy autobus, gdzie występuje układ drzwi 2-2-2, a podłoga wznosi się stopniowo. W rezultacie niska podłoga jest wykorzystana w mniejszym stopniu, zaś potrzebujący niskiego wejścia potrafią wdrapywać się w ostatnim wejściu, zamiast skorzystać z przednich. Zdjęcie dedykuję Mad_BOSSowi, próbującemu przybliżyć nam historię rosyjskich autobusów. Autor: Jacek Pudło