Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Jelcz M11 #A256

Detale

NazwaJelcz M11
(Jelcz) (Rába D2156HM6U 141kW/189HP 10350cm3) (Csepel ASH-75-2(5)) 30/100 [2-2-2] (1984-1990)
VIN260886070635
Numer zabudowy
Wyprodukowany1986
Zezłomowany?
Właściciele
19861995MZK Piła
19951998Tandem Marki
Numery rejestracyjne
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Tablice rejestracyjne
19861995PIB 926S
19951995WFR 1018
19951996OSJ 8939
19961998WFX 2243
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
19861995224 / MZK Piła
19951998A256 / Tandem Marki
Inne informacje
12.1986 - w MZK Piła.

Zdjęcia

1990 - Piła, ul. Łączna, zajezdnia MZK Piła. Jedyny pilski mig - fotka z książki "50 lat Komunikacji Miejskiej w Pile" nadesłana przez autorkę, panią Zuzannę Przeworską, której serdecznie dziękuję.
Autor: Krzychu
edytordriverNaczelna pierdoła galerii
Komentarze: 19

7 marca 1995 - Warszawa-Rembertów, ul. Paderewskiego. Spółka Tandem obsługiwała tę peryferyjną linię przez rok od 1.02.1995. Do jej obsługi potrzebne były dwa autobusy w szczycie i jeden poza szczytem. Zdarzało się, że dodatek 02/153 nie wyjeżdżał na trasę, a 15-minutową częstotliwość zapewniał całodzienny 1/153 ganiający tam i z powrotem z prędkością światła. Samo miejsce przez 20 lat nieco się zmieniło - zamiast drewnianej chałupy dziś stoją nowe bloki osiedla Przy Ratuszu.
Autor: straszny
newserlimitercenzoredytorgoddriver
Komentarze: 8


Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: