Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Konstal 13N #634

Detale

NazwaKonstal 13N
(Konstal) /Konstal 13N (4xKonstal LTa-220 41kW/56HP ) [4-4-4] (1959-1969)
VIN
Numer zabudowy
Wyprodukowany1968
Zezłomowany1994
Właściciele
19681994MZK Warszawa
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
19681994634 / MZK Warszawa

Zdjęcia

2 lutego 1985 - Warszawa, pętla Huta, tor linii 5 i 27. Żoliborski skład linii 5 634+??? Podczas planowego postoju. Prawe lustro o wydłużonym kształcie zdradza, iż wagon jest na co dzień używany w składach trzywagonowych, a dziś przy sobocie, wyjątkowo w dwuwagonowym.
Tramwaje rozpoczynające kursy z północno – zachodniej części pętli były w tamtych czasach zwrócone przodami na północny wschód, a rozpoczynające kursy z południowo – wschodniej jej części - na południowy zachód. Takie rozwiązanie umożliwiało równoczesne, bezkolizyjne rozjeżdżanie się tramwajów w różnych relacjach (w przeciwieństwie do dzisiejszego układu torowego). W głębi widoczna pętla autobusowa MZK o tej samej nazwie.
Wagon 634 po przebytej w grudniu 1984 roku Naprawie Głównej I o rozszerzonym zakresie, przedostatniej w jego historii, podczas której dorobił się między innymi dużej skrzynki tablicy kierunkowej i poszerzanej rynny. Przejdzie jeszcze tylko NG I „S” w 1989 roku. W styczniu 1994 roku zostanie skreślony z przeznaczeniem na złom.

Autor: Kelly
newser

Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: