Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


ΕΛΒΟ C97.N4007 #367

Detale

NazwaΕΛΒΟ C97.N4007
(ΕΛΒΟ) Neoplan N4007/Neoplan N40xx (Mercedes-Benz OM366LA 177kW/241HP) (ZF 4HP500(4)) 13-58 [2-2-0] (1999-2001)
VIN
Numer zabudowy
Wyprodukowany2000
Zezłomowany?
Właściciele
20002011Ε.ΘΕ.Λ. Άγιος Ιωάννης Ρέντης (Ágios Ioánnis Réntis)
2011?ΟΣΥ Άγιος Ιωάννης Ρέντης (Ágios Ioánnis Réntis)
Numery rejestracyjne
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Tablice rejestracyjne
2000?YMI-1367
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
??367 / ΟΣΥ Άγιος Ιωάννης Ρέντης (Ágios Ioánnis Réntis)
2000?567 / Ε.ΘΕ.Λ. Άγιος Ιωάννης Ρέντης (Ágios Ioánnis Réntis)

Zdjęcia

23 września 2007 - Ateny, Apheteria. W stolicy Grecji wiele linii jest obsługiwanych z dużą częstotliwością przez te poczciwe knypki, będące zabudową neoplanowskiego podwozia.
Autor: empi
limitercenzoredytorgoddriver
15 stycznia 2020 - Ateny, ul. Aiolou. Nie spodziewałem się, że małe Neoplany przetrwały dostawy Solarisów. Midibusy w Atenach są eksploatowane bardzo intensywnie - często są przeładowane, bo kursują na trasach przebiegających przez bardzo wąskie i strome ulice, na których żaden większy autobus nie wchodzi w grę. Zapewne silniki Mercedesa z lat 90. są w stanie więcej znieść niż współczesne Cumminsy.
Autor: empi
limitercenzoredytorgoddriver

Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: