Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Neoplan N6014 / ΕΛΒΟ #6078

Detale

NazwaNeoplan N6014 / ΕΛΒΟ
(ΕΛΒΟ) Neoplan N4014/Neoplan N40xx
VIN
Numer zabudowy
Wyprodukowany1999
Zezłomowany
Właściciele
19992011Η.Λ.Π.Α.Π. Αθήνα (Athína)
2011ΟΣΥ Άγιος Ιωάννης Ρέντης (Ágios Ioánnis Réntis)
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
199920116078 / Η.Λ.Π.Α.Π. Αθήνα (Athína)
20116078 / ΟΣΥ Άγιος Ιωάννης Ρέντης (Ágios Ioánnis Réntis)

Zdjęcia

26 lutego 2014 - Keratsini-Drapetsona, Filellinon.
Autor: Banan
cenzoredytor
6 marca 2014 - Keratsini-Drapetsona, Papanastasiou/Filellinon. Ateńska sieć trolejbusowa to w zasadzie dwa oddzielne systemy - jeden z bazą w Pireusie, drugi w stolicy. Podział administracyjny w niczym nie przypomina tego znanego z Polski, jedno miasto płynnie przechodzi w inne, komunikacja nie jest podzielona na strefy. Chyba najciekawsze linie trolejbusowe to 17 i 20, startujące z Pireusu. Obie przeciskają się przez ciasne uliczki pełne zaparkowanych samochodów (http://oi61.tinypic.com/214xsgi.jpg - tak to wyglądało chwilę wcześniej). Trzeba jednak przyznać, że tam gdzie stoją żółte słupki z napisem który prawdopodobnie znaczy coś w stylu "tu nie parkuj - skręcają trolejbusy!" Grecy grzecznie stosują się do polecenia. Wszędzie indziej parkowanie na skrzyżowaniu to norma i nikt się tym nie przejmuje.
Autor: Adam G.
cenzoredytor
Komentarze: 4


Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: