Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Škoda 21TrACI #50

Detale

NazwaŠkoda 21TrACI
(Škoda) (Škoda 1 ALS 2741 tN 132kW/177HP) 26/86 [2-2-2] (1996-2004)
VIN12298
Numer zabudowy
Wyprodukowany1999
Zezłomowany
Właściciele
19992000DP Plzeň
2001DP Hradec Králové
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
19992000479 / DP Plzeň
200150 / DP Hradec Králové

Zdjęcia

8 stycznia 2002 - Hradec Králové, Kluky
Autor: halbstadt

8 stycznia 2002 - Hradec Králové, Kluky
Autor: halbstadt

20 kwietnia 2002 - Hradec Králové, Riegrovo nám
Autor: halbstadt

23 kwietnia 2003 - Pętla w Klukach. Kurde cokolwiek tam za czysto jak dla mnie było.
Autor: Tatuś Tatuś
newserlimitercenzoredytorgoddriver
Komentarze: 2

23 kwietnia 2003 - Nowy Hradec, podnoszenie tyczki by się podłączyć do trakcji. Zupełnie automatycznie. No i dalej spokojnie cicho bez włączonego wyjącego agregata pojedziemy.
Autor: Tatuś Tatuś
newserlimitercenzoredytorgoddriver
Komentarze: 3

23 kwietnia 2003 - ulica Hlavni w Klukach. takie coś by mogło jeździć na Demptowo w Gdyni albo na Dąbrówkę.
Autor: Tatuś Tatuś
newserlimitercenzoredytorgoddriver
Komentarze: 31

23 kwietnia 2003 - Nowy Hradec, trolejbus gotowy - odjazd z przystanku.
Autor: Tatuś Tatuś
newserlimitercenzoredytorgoddriver
Komentarze: 2

23 kwietnia 2003 - ulica Hlavni w Klukach. Tym razem z przodu :)
Autor: Tatuś Tatuś
newserlimitercenzoredytorgoddriver
23 kwietnia 2003 - Przed hlavní nadraži, Hradec Králové.
Autor: Tatuś Tatuś
newserlimitercenzoredytorgoddriver
Komentarze: 1

31 lipca 2007 - Hradec Królowej, ul. Zamenhofa. Duobus wyjechał właśnie z pętli przy dworcu autobusowym i budowanym terminalu komunikacji miejskiej.
Autor: Jarosz
newsercenzoredytor
31 lipca 2007 - Hradec Królowej (CZ), ul. Główna. Trolejbus bez sieci wraca z Kluków. Gdy w 1994 r. wydłużono tu wybrane kursy jedynki dzięki przyczepce z agregatem, był to krzyk nowoczesności, dziś za sprawą długości odcinka po którym trajtek jedzie bez sieci (poniżej 1 km) i częstotliwości kursowania (raz na 1h) wygląda to dosyć karykaturalnie w porównaniu z wykorzystaniem możliwości duobusów w paru innych czeskich miastach.
Autor: Jarosz
newsercenzoredytor
4 czerwca 2010 - Hradec Králové, Dukelská třída. Zastávka Obchodní dům Tesco.
Autor: CriterS

1 sierpnia 2011 - Hradec Králové, Národních mučedníků. Etatowym wozem na zadaniu linii 1 z wydłużonymi kursami do wsi Kluki jest ta oto skodzina - jedyna posiadająca agregat prądotwórczy, pozwalający pokonać odcinek pozbawiony sieci trakcyjnej. Takie przedłużone kursy wykonywane są mniej więcej raz na godzinę.
Autor: Misiek194
edytor
Komentarze: 2

1 sierpnia 2011 - Hradec Králové - Terminál HD. Tutejszy rodzynek - prototypowa Skoda 21TrACI wyprodukowana w 1999 roku (do 2001 r. jeździł w Pilznie jako 479). Jedyny hradecki trolejbus wyposażony w dieselagregat pozwalający na jazdę bez zasilania z sieci. W związku z powyższym ma stały przydział na zadania linii 1 w wariancie wydłużonym do Kluk.
Autor: Misiek194
edytor
1 sierpnia 2011 - Hradec Králové, Hlavni. Skoda 21TrACI od dupy strony. Po tylną klapą znajduje się wspomniany diesel agregat, natomiast silnik trakcyjny zlokalizowany jest przed tylną osią. Trolejbus posiada również automatyczne odbieraki, które umożliwiają ich złożenie i podpięcie do sieci bez konieczności wychodzenia z kabiny kierowcy.
Autor: Misiek194
edytor
1 sierpnia 2011 - Hradec Králové, Hlavni. Jedynak, mogący pokonać bezsieciowy odcinek do Kluk - Skoda 21TrACI, wkrótce zostanie zastąpiony przez 2 nowe Skody 30Tr również wyposażone w agregat diesla. Jest więc szansa, że nie zobaczymy tu już autobusów, które kierowany były w zastępstwie w przypadku awarii "pięćdziesiątki".
Autor: Misiek194
edytor
Komentarze: 5

1 sierpnia 2011 - Hradec Králové, Národních mučedníků. Skodzina na bodaj pierwszym na świecie fragmencie trasy trolejbusowej pozbawionej sieci trakcyjnej. Początkowo kursowały tu dwie klasyczne Skody 14Tr ciągnące przyczepkę, na której umieszczono agregat prądotwórczy. Było to wtedy prekursorskie rozwiązanie. Obecnie odcinki bezsieciowe pojawiły się również w wielu innych miastach, m.in. w: Bratysławie, Castellon de la Plana, Fribourgu, Mariańskich Łaźniach, Opawie, Pilznie, Rzymie, Zlinie...
Autor: Misiek194
edytor
Komentarze: 4

1 sierpnia 2011 - Hradec Králové, Sladkovskeho. Zwracam uwagę na interesujący sposób podwieszenia sieci trakcyjnej. Zresztą sposób wykonania wyspy centralnej na rondelu też wart zauważenia i polecenia naszym inżynierom, którzy notorycznie ostatnio (przynajmniej w Trójmieście) notują wpadki z przejezdnością takich skrzyżowań przez pojazdy komunikacji miejskiej.
Autor: Misiek194
edytor
1 sierpnia 2011 - Hradec Králové - Nový Hradec Králové. Po powrocie pod drut, odbieraki skodziny automatycznie można podłączyć do sieci trakcyjnej dzięki zainstalowaniu daszków ułatwiających nakierowanie ich na przewód jezdny. Po raz kolejny zwracam na to uwagę, ponieważ to praktyczne rozwiązanie wciąż nie znajduje uznania wśród krajowych trolejbusiarzy. A pora w końcu o tym pomyśleć, szczególnie w Gdyni!
Autor: Misiek194
edytor
1 sierpnia 2011 - Hradec Králové, Riegrovo náměstí. Jeszcze jedna fotka sprzed dworca, bo warto. Funkcjonalność i jakoś wykonania węzła przesiadkowego jest godna uznania, a i sam budynek dworca kolejowego (widoczny po lewej) elegancko wyremontowany. Widać, że chodniki i nawierzchnię drogi można wykonać z bardziej eleganckiego materiału aniżeli kostka bauma.
Autor: Misiek194
edytor
7 października 2023 - Hradec Kralove, Vozvna Pouchovska
Autor: wonneberger1.1


Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: