Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Ikarus 280.26 #1977

Detale

NazwaIkarus 280.26
(Ikarus) (Rába D2156HM6U 141kW/192HP 10350cm3) (Csepel ASH-75-2(5)) 35-160 [4-4-4-4] (1981-1990)
VIN28026296785
Numer zabudowy
Wyprodukowany1985
Zezłomowany2012
Modernizacje
2005Ikarus 260
(MPK Lublin) (Rába D2156HM6U 141kW/192HP 10350cm3) (Csepel ASH-75-2(5)) 20-100 [2-2-2] (2003-2006)
Właściciele
19852012MPK Lublin
20122012Artzłom Chróstowo
Numery rejestracyjne
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Tablice rejestracyjne
19851991LUC 726G
19912005LBA 0620
20052012LU 94071
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
198520121977 / MPK Lublin
Inne informacje
Przebudowany na solo w 2005r.

Zdjęcia

20 kwietnia 2004 - Lublin, ul. Wileńska. Przegubowiec na krótko przed przerobieniem na solówkę podczas obsługi linii 11, sięgającej swoją historią lat 70. Wówczas połączenie to wspomagało linię 9. Dym z rury wydechowej był typowy dla lubelskich Ikarusów. Za to wygięte malowanie było tylko na kilku wozach.
Autor: Jacek Pudło
edytor
Komentarze: 5

25 września 2004 - Lublin, zlikwidowana zajezdnia Helenów. Dwa Ikarusy 280, które po naprawie głównej wyjechały jako solówki. Remonty wykonywano w MPK Lublin. Jeszcze do około 1993 r. część autobusów wysyłano na NG do KPNA, która nadawała swój nr podwozia. Widoczny 1977 pomalowany został w 1999 r. jak część Jelczy i Ikarusów wyblakłymi farbami w kremowo-czerwono-zielone malowanie. Autobus w 1991 r. przerejestrowano z tablic państwowych.
Autor: Jacek Pudło
edytor
Komentarze: 1

28 stycznia 2005 - Lublin, Zajezdnia na Helenowie. Drugi zmarzluch :) Panie Władzo, da rade coś z tym limitem zrobić ? Podziękowania dla MPK za umożliwienie zwiedzenia zajezdni.
Autor: Bogumił Kadryll

Komentarze: 12

21 września 2006 - Lublin, ul. Jana Pawła II. Obrzyn na końcu urywającej się niegdyś, niedokończonej dwujezdniowej trasy.
Autor: Jacek Pudło
edytor
7 lutego 2008 - Lublin, pętla ul. Żeglarska. Wyjący most napędowy i skrzynia biegów, huczący filtr powietrza, piszczące paski klinowe, praca silnika, telepiące się szyby(dotyczy Ikarusa). Czy w Migu i Ikarusie jest coś jeszcze co dodaje klimatu poprzez wydawanie fajnych dźwięków? Odpowiedź tutaj.
Autor: PM
driver
Komentarze: 4

9 lutego 2008 - Lublin, Witosa.
Autor: ms_1764

20 marca 2008 - Lublin - M. Rataja.
Autor: ms_1764

Komentarze: 5

24 kwietnia 2008 - Lublin, ul. Żeglarska.
Autor: Lublinianin
driver
Komentarze: 6

31 sierpnia 2008 - Lublin, ul. Jana Pawła II (Osiedle Poręba).
Autor: mzk804
newsercenzoredytor
Komentarze: 1

31 sierpnia 2008 - Lublin, ul. Jana Pawła II. Klimo powraca w dniu swoich urodzin! Cieszycie się?
Autor: Lublinianin
driver
Komentarze: 4

9 maja 2009 - Lublin, ul. Fabryczna.
Autor: straszny
newserlimitercenzoredytorgoddriver
24 października 2009 - Lublin, ul. Koncertowa. Linia 34, mająca w soboty około 25 minutową częstotliwość, cieszyła się dziś niezłą frekwencją - trafiał się całkiem pełny solowy ikarus.
Autor: Jacek Pudło
edytor
Komentarze: 2

1 listopada 2009 - Lublin, ul. Dolna 3 Maja.
Autor: P_B

Komentarze: 3

26 lutego 2010 - Lublin, ul. Gazowa - Dworzec PKP.
Autor: 16v

Komentarze: 2

9 kwietnia 2010 - Lublin, ul. Rataja.
Autor: Sławomir Kołodziej
driver
Komentarze: 3

26 kwietnia 2010 - Lublin, Aleja Tysiąclecia.
Autor: 16v

14 maja 2010 - Lublin, pętla Majdanek.
Autor: 16v

7 lipca 2010 - Lublin, zajezdnia Majdan Tatarski. Czarne chmury wisiały wówczas nad Ikarusami. 2 lata później, w 2012 r., wycofano je z ruchu.
Autor: Jacek Pudło
edytor
29 listopada 2010 - Lublin, ul. Nałęczowska. Każdego roku jest kiepsko ale ja nie pamiętam kiedy było tak źle. To co się działo dzisiaj w mieście to masakra.
Autor: Bogumił Kadryll

Komentarze: 11

24 stycznia 2011 - Lublin, ul.Filaretów. Wygląda na to, że autobusy tego typu niebawem pożegnamy. W dzisiejszej prasie pojawiła się informacja, że prezydent zgodził się zwiększyć kwotę przeznaczoną na zakup 80 nowych autobusów. Chodzi o 3,76 mln zł, co sugeruje, że Lublin w przeciągu najbliższych 3 lat wzbogaci się o 53 Autosany Sancity 12 LF oraz 27 Mercedesów Citaro G. Autobusy będą wyposażone w klimatyzację przestrzeni pasażerskiej, automat biletowy, oraz znane z warszawskich autobusów "choinki" LCD o rozmiarze 38". W tym roku dostarczonych zostanie 20 krótkich i 20 długich pojazdów. Kolejne będą sukcesywnie dostawczane w 2012 i 2013. Tak duży zakup oznacza, że w przeciągu 3 lat z lubelskich ulic znikną wszystkie Ikarusy, Jelcze M11 i najprawdopodobniej Neoplany N4020. Teraz pozostaje poczekać do lipca na dostarczenie pierwszej partii nowych autobusów, a wcześniej, bo już od kwietnia zaczną do Lublina przyjeżdzać nowe Solarisy Trollino :) W każdym razie rok 2011 zapowiada się wyśmienicie dla lubelskiej komunikacji miejskiej.
Autor: PiotrK

Komentarze: 18

28 grudnia 2011 - Lublin, Plac Dworcowy. Pozdrowienia dla Pana Mirka. ;)
Autor: Sławomir Kołodziej
driver
Komentarze: 3

2 stycznia 2012 - Lublin, Plac Wolności.
Autor: 16v


Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: