Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
Nazwa | Jelcz M11 (Jelcz) (Rába D2156HM6U 141kW/189HP 10350cm3) (Csepel ASH-75-2(5)) 30/100 [2-2-2] (1984-1990) | |
VIN | 26088860200026 | |
Numer zabudowy | ||
Wyprodukowany | 1986 | |
Zezłomowany | 1999 | |
Właściciele | ||
1986 | 1989 | WPKM Zielona Góra |
1989 | 1999 | MZK Żagań |
Numery rejestracyjne | ||
Wprowadzenie do ruchu | Rok wycofania | Tablice rejestracyjne |
1986 | 1999 | ZGB 437H |
Numery taborowe | ||
Wprowadzenie do ruchu | Rok wycofania | Numery taborowe |
1986 | 1989 | 427 / WPKM Zielona Góra |
1989 | 1989 | 427 / MZK Żagań |
1989 | 1999 | 13 / MZK Żagań |
Inne informacje | ||
Autobus jeździł w: (1986-1989) WPKM Zielona Góra O/Żagań. (1989-1991) MPK Żagań. (1991-1999) MZK Żagań. (03.04.1986) Przyjęty na stan WPKM jako Jelcz/IK M-11. Przybył z: JZS Jelcz-Laskowice. VIN fabryczny: 0026. Numer silnika: 100286/144. (05.04.1986) Data pierwszej rejestracji. Przydział: (1986-1989) O/Żagań. (30.06.1989) Przekazany do: MPK Żagań. Przekształcenie O/Żagań w MPK Żagań. (1993) Zmiana silnika na o numerze: 100286/286 (z autobusu: 16). (1994) NG prawdopodobnie w MZK Żagań. (02.1997) Zmiana numeru VIN na: 26088860200026. (14.04.1999) Sprzedany na kasację. (02.12.1999) Wyrejestrowanie pojazdu. Przyczyna wyrejestrowania: Złomowanie. |